Peste 50 de companii au luat deja startul către Premiile PIAŢA

Miercuri, 09 August 2017, ora 20:12 | Vizualizari: 497

Cu aproape o lună înaintea expirării termenului limită, peste 50 de companii au depus candidaturi sau au fost nominalizate la Premiile PIAŢA, competiţia organizată de Piaţa, în care câştigătorii sunt desemnaţi prin voturile partenerilor de afaceri ale concurenţilor: furnizorii votează candidaturile depuse de retaileri şi, reciproc, retailerii votează candidaturile depuse de furnizorii de produse. Până la 8 septembrie inclusiv pot depune candidaturi pentru cele 50 de trofee toţi profesioniştii din retail şi FMCG  convinşi de valoarea echipelor din care fac parte şi încrezători în aprecierile din partea partenerilor de afaceri.  Candidaturile nu sunt supuse nici unui fel de restricţii în afara celei legate de încadrarea în data de referinţă pentru ediţia 2017: 1 iulie 2016 – 30 iunie 2017. 

 

După validarea încadrării în intervalul de referinţă, candidaturile depuse vor fi afişate pe websiteul Premiile PIAŢA, în pagina CANDIDATURI 2017. Pe site sunt disponibile, de asemenea, şi candidaturile depuse la ediţia 2016, precum şi tablourile complete ale câştigătorilor la ediţiile anterioare2016, 2015, 2014, 2013 etc.

 

Detaliile necesare depunerii candidaturilor pentru ediţia 2017 sunt specificate în formularele disponibile pe websiteul competiţiei în pagina DEPUNERE CANDIDATURI, precum şi în Regulamentul afişat pe site. Tot aici sunt descrise amănunţit procedura de vot pentru desemnarea câştigătorilor, criteriile pe baza cărora sunt apreciate candidaturile, ca şi calendarul competiţiei. 

 

Ediţia 2017, a XII-a a Premiilor PIAŢA se bucură de sprijinul acordat de cele mai importante companii şi branduri din industria bunurilor de larg consum: Carrefour, Selgros, Unilever şi brandurile sale - Rama, Delma, Algida, Delikat, Dove, Dero, Coccolino şi Domestos -, Albalact şi Zuzu, Coca-Cola HBC, ISRA Center, Art Match sunt Parteneri Principali, iar Gerovital, Caroli Foods, Mondelez, Cris-Tim, PromoAPP, programul Zâmbeşte România, GSK şi brandurile sale Aquafresh, Sensodyne şi Parodontax-, Agricola, Salbac, Aqua Carpatica şi Domeniile Sâmbureşti sunt Parteneri Gold. 

 

Desfăşurată sub deviza „Ia startul către Premiile PIAŢA !”, competiţia permite o implicare puternică, în spiritul fair-play-ului evient, a candidaţilor în influenţarea rezultatelor finale ale competiţiei: având la dispoziţie facilităţile oferite de website-ul competiţiei, www.premiilepiata.ro,  candidaţii pot fi proactivi în „campania electorală” prin postarea de materiale de promovare a propriilor candidaturi, de orice tip: foto, video, audio, text, precum şi hyperlink. Este binevenit orice material care vorbeşte onest şi iscusit despre candidatură, accentuând beneficiile aduse partenerilor de afaceri, adică tocmai celor care o vor vota.

 

Materialele „electorale” postate împreună cu candidaturile dau concurenţilor siguranţa identificării precise a candidaturii lor de către alegători, evitând, astfel, riscul oricărei confuzii. De asemenea, dau posibilitatea de a reaminti celor chemaţi la vot importanţa în business a candidaturii exact atunci când este mai oportun – imediat înaintea şi în perioada votării. Opţiunea de a folosi sau nu materiale de promovare este la latitudinea candidaţilor şi se poate exercita odată cu depunerea candidaturii, prin ataşarea materialelor la formularul de depunere a candidaturii, sau ulterior, trimiţând organizatorului materialele pentru susţinerea candidaturii. 

 

Desigur, şi ediţia 2017 a Premiilor PIAŢA păstrează metodologia caracteristică de desemnare a câştigătorilor – votul încrucişat: retaileri pentru furnizori şi viceversa -, păstrează structura celor 15 secţiuni de concurs şi numărul trofeelor – 50 de premii şi menţiuni. De asemenea, ISRA Center Marketing Research a reconfirmat, pentru al optulea an consecutiv, parteneriatul de specialitate cu Premiile PIAŢA în calitate de coordonator al procesului de votare.

 

Încă de la înfiinţarea sa în 2006, competiţia Premiile PIAŢA promovează excelenţa în industria bunurilor de larg consum şi creează cadrul pentru aprecierea cât mai exactă cu putinţă a performanţelor echipelor din FMCG şi Retail, performanţe măsurate prin inovare, eficienţă, prestigiu, implicare socială şi creativitate.

 

Începută la 15 iulie 2017, ediţia a XII-a se va încheia patru luni mai târziu, la 15 noiembrie, odată cu Gala Premiilor PIAŢA, festivitatea de decernare a celor 50 de trofee, care va avea loc în salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din Capitală.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii