Peste 50 de companii au luat deja startul către Premiile PIAŢA

Miercuri, 09 August 2017, ora 20:12 | Vizualizari: 203

Cu aproape o lună înaintea expirării termenului limită, peste 50 de companii au depus candidaturi sau au fost nominalizate la Premiile PIAŢA, competiţia organizată de Piaţa, în care câştigătorii sunt desemnaţi prin voturile partenerilor de afaceri ale concurenţilor: furnizorii votează candidaturile depuse de retaileri şi, reciproc, retailerii votează candidaturile depuse de furnizorii de produse. Până la 8 septembrie inclusiv pot depune candidaturi pentru cele 50 de trofee toţi profesioniştii din retail şi FMCG  convinşi de valoarea echipelor din care fac parte şi încrezători în aprecierile din partea partenerilor de afaceri.  Candidaturile nu sunt supuse nici unui fel de restricţii în afara celei legate de încadrarea în data de referinţă pentru ediţia 2017: 1 iulie 2016 – 30 iunie 2017. 

 

După validarea încadrării în intervalul de referinţă, candidaturile depuse vor fi afişate pe websiteul Premiile PIAŢA, în pagina CANDIDATURI 2017. Pe site sunt disponibile, de asemenea, şi candidaturile depuse la ediţia 2016, precum şi tablourile complete ale câştigătorilor la ediţiile anterioare2016, 2015, 2014, 2013 etc.

 

Detaliile necesare depunerii candidaturilor pentru ediţia 2017 sunt specificate în formularele disponibile pe websiteul competiţiei în pagina DEPUNERE CANDIDATURI, precum şi în Regulamentul afişat pe site. Tot aici sunt descrise amănunţit procedura de vot pentru desemnarea câştigătorilor, criteriile pe baza cărora sunt apreciate candidaturile, ca şi calendarul competiţiei. 

 

Ediţia 2017, a XII-a a Premiilor PIAŢA se bucură de sprijinul acordat de cele mai importante companii şi branduri din industria bunurilor de larg consum: Carrefour, Selgros, Unilever şi brandurile sale - Rama, Delma, Algida, Delikat, Dove, Dero, Coccolino şi Domestos -, Albalact şi Zuzu, Coca-Cola HBC, ISRA Center, Art Match sunt Parteneri Principali, iar Gerovital, Caroli Foods, Mondelez, Cris-Tim, PromoAPP, programul Zâmbeşte România, GSK şi brandurile sale Aquafresh, Sensodyne şi Parodontax-, Agricola, Salbac, Aqua Carpatica şi Domeniile Sâmbureşti sunt Parteneri Gold. 

 

Desfăşurată sub deviza „Ia startul către Premiile PIAŢA !”, competiţia permite o implicare puternică, în spiritul fair-play-ului evient, a candidaţilor în influenţarea rezultatelor finale ale competiţiei: având la dispoziţie facilităţile oferite de website-ul competiţiei, www.premiilepiata.ro,  candidaţii pot fi proactivi în „campania electorală” prin postarea de materiale de promovare a propriilor candidaturi, de orice tip: foto, video, audio, text, precum şi hyperlink. Este binevenit orice material care vorbeşte onest şi iscusit despre candidatură, accentuând beneficiile aduse partenerilor de afaceri, adică tocmai celor care o vor vota.

 

Materialele „electorale” postate împreună cu candidaturile dau concurenţilor siguranţa identificării precise a candidaturii lor de către alegători, evitând, astfel, riscul oricărei confuzii. De asemenea, dau posibilitatea de a reaminti celor chemaţi la vot importanţa în business a candidaturii exact atunci când este mai oportun – imediat înaintea şi în perioada votării. Opţiunea de a folosi sau nu materiale de promovare este la latitudinea candidaţilor şi se poate exercita odată cu depunerea candidaturii, prin ataşarea materialelor la formularul de depunere a candidaturii, sau ulterior, trimiţând organizatorului materialele pentru susţinerea candidaturii. 

 

Desigur, şi ediţia 2017 a Premiilor PIAŢA păstrează metodologia caracteristică de desemnare a câştigătorilor – votul încrucişat: retaileri pentru furnizori şi viceversa -, păstrează structura celor 15 secţiuni de concurs şi numărul trofeelor – 50 de premii şi menţiuni. De asemenea, ISRA Center Marketing Research a reconfirmat, pentru al optulea an consecutiv, parteneriatul de specialitate cu Premiile PIAŢA în calitate de coordonator al procesului de votare.

 

Încă de la înfiinţarea sa în 2006, competiţia Premiile PIAŢA promovează excelenţa în industria bunurilor de larg consum şi creează cadrul pentru aprecierea cât mai exactă cu putinţă a performanţelor echipelor din FMCG şi Retail, performanţe măsurate prin inovare, eficienţă, prestigiu, implicare socială şi creativitate.

 

Începută la 15 iulie 2017, ediţia a XII-a se va încheia patru luni mai târziu, la 15 noiembrie, odată cu Gala Premiilor PIAŢA, festivitatea de decernare a celor 50 de trofee, care va avea loc în salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din Capitală.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii