Profi se alătură marilor companii din retail şi FMCG prezente la Club Retail şi conferinţa BusinessPLUS@2018

Miercuri, 09 August 2017, ora 18:56 | Vizualizari: 230

Operatorul de retail cu cea mai extinsă reţea de magazine – peste 600 -, Profi, a confirmat participarea la conferinţa BusinessPLUS@2018 ce se va desfăşura în cadrul Clubului de Retail, alăturându-se altor mari companii din retail şi FMCG, precum Carrefour, Kaufland, Cora, Annabella, Unilever, Albalact, Cris-Tim, Farmec, Inovalabel, Mondelez, Ursus sau Valvis Holding. La eveniment au confirmat de principiu participarea reprezentanţi la vârf ai Ministerului Agriculturii şi ai Ministerului Mediului.

 

 

Programată în perioada 4 - 6 octombrie la Poiana Braşov, conferinţa BusinessPLUS@2018 abordează subiectele aflate pe agenda managerilor din retail şi FMCG în cadrul distinct, neprotocolar al Clubului de Retail. Cum influenţează diversele iniţiative legislative din prezent sustenabilitatea trendului pozitiv al consumului şi al economiei, în general ? Cum contribuie marii retaileri la dezvoltarea pieţei bunurilor de larg consum ? Ce oportunităţi pentru furnizori deschid modelele de dezvoltare ale marilor operatori din retail ? Cum dezvoltă reţelele de hipermarket gama de servicii pentru shopperi ? Ce soluţii există pentru  optimizarea ambalajelor şi a etichetării astfel încât să se răspundă inteligent atât necesităţilor de marketing cât şi imperativelor de mediu ? Ce se poate învăţa din experienţa marilor retaileri în recuperarea deşeurilor din ambalaje ? Acestea sunt câteva din temele abordate în cadrul conferinţei, pe care le vor aborda speakeri de la Carrefour, Kaufland, Cora, Inovalabel şi Valoria Business Solutions.

 

Alte detalii despre abordările speakerilor pot fi citite aici, iar programul complet al Clubului de Retail şi tematica integrală a conferinţei BusinessPLUS@2018 sunt disponibile pe websiteul evenimentului.

 

Ediţia 2017, a cincea, a Clubului de Retail şi conferinţa BusinessPLUS@2018 se bucură de sprijinul unora din cele mai puternice companii şi branduri din retail şi FMCG: Carrefour, Unilever şi Dove, Dero, Coccolino, Domestos, Delikat, Rama, Delma şi Algida, Albalact şi Zuzu, Farmec, precum şi ArtMatch ca Parteneri Principali, Inovalabel ca Labeling innovation Partener şi Cris-Tim, Mondelez, Ursus Breweries, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmbureşti, PromoAPP şi MPC Trade Marketing Services ca Parteneri Gold.

 

Anul acesta, vă invităm la Poiana Braşov, la elegantul complex Sport & Bradul operat de Ana Hotels. Conferinţa va avea loc în cocheta Ana Ballroom, iar cazarea participanţilor se va face în hotelurile Sport şi Bradul, acesta din urmă proaspăt renovat. Poziţionată excelent în Poiana Braşov, noua gazdă a Clubului de Retail oferă facilităţi şi servicii la înălţimea aşteptărilor profesioniştilor din FMCG, retail şi domeniile conexe. 

 

Organizat în spiritul motto-ului Network your business !, Clubul de Retail se desfăşoară în perioada 4 – 6 octombrie 2017 şi constituie 48 de ore de conferinţe şi business networking consistent, într-un cadru relaxant şi neconvenţional, propice construirii sau /şi consolidării parteneriatelor de afaceri. Rezervarea pachetelor de participare la Club şi conferinţă este la numai un click distanţă de AICI. Până la sfârşitul lunii august este valabilă oferta Early Booking, cu un discount de 10% faţă de tariful standard.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii