Profi se alătură marilor companii din retail şi FMCG prezente la Club Retail şi conferinţa BusinessPLUS@2018

Miercuri, 09 August 2017, ora 18:56 | Vizualizari: 523

Operatorul de retail cu cea mai extinsă reţea de magazine – peste 600 -, Profi, a confirmat participarea la conferinţa BusinessPLUS@2018 ce se va desfăşura în cadrul Clubului de Retail, alăturându-se altor mari companii din retail şi FMCG, precum Carrefour, Kaufland, Cora, Annabella, Unilever, Albalact, Cris-Tim, Farmec, Inovalabel, Mondelez, Ursus sau Valvis Holding. La eveniment au confirmat de principiu participarea reprezentanţi la vârf ai Ministerului Agriculturii şi ai Ministerului Mediului.

 

 

Programată în perioada 4 - 6 octombrie la Poiana Braşov, conferinţa BusinessPLUS@2018 abordează subiectele aflate pe agenda managerilor din retail şi FMCG în cadrul distinct, neprotocolar al Clubului de Retail. Cum influenţează diversele iniţiative legislative din prezent sustenabilitatea trendului pozitiv al consumului şi al economiei, în general ? Cum contribuie marii retaileri la dezvoltarea pieţei bunurilor de larg consum ? Ce oportunităţi pentru furnizori deschid modelele de dezvoltare ale marilor operatori din retail ? Cum dezvoltă reţelele de hipermarket gama de servicii pentru shopperi ? Ce soluţii există pentru  optimizarea ambalajelor şi a etichetării astfel încât să se răspundă inteligent atât necesităţilor de marketing cât şi imperativelor de mediu ? Ce se poate învăţa din experienţa marilor retaileri în recuperarea deşeurilor din ambalaje ? Acestea sunt câteva din temele abordate în cadrul conferinţei, pe care le vor aborda speakeri de la Carrefour, Kaufland, Cora, Inovalabel şi Valoria Business Solutions.

 

Alte detalii despre abordările speakerilor pot fi citite aici, iar programul complet al Clubului de Retail şi tematica integrală a conferinţei BusinessPLUS@2018 sunt disponibile pe websiteul evenimentului.

 

Ediţia 2017, a cincea, a Clubului de Retail şi conferinţa BusinessPLUS@2018 se bucură de sprijinul unora din cele mai puternice companii şi branduri din retail şi FMCG: Carrefour, Unilever şi Dove, Dero, Coccolino, Domestos, Delikat, Rama, Delma şi Algida, Albalact şi Zuzu, Farmec, precum şi ArtMatch ca Parteneri Principali, Inovalabel ca Labeling innovation Partener şi Cris-Tim, Mondelez, Ursus Breweries, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmbureşti, PromoAPP şi MPC Trade Marketing Services ca Parteneri Gold.

 

Anul acesta, vă invităm la Poiana Braşov, la elegantul complex Sport & Bradul operat de Ana Hotels. Conferinţa va avea loc în cocheta Ana Ballroom, iar cazarea participanţilor se va face în hotelurile Sport şi Bradul, acesta din urmă proaspăt renovat. Poziţionată excelent în Poiana Braşov, noua gazdă a Clubului de Retail oferă facilităţi şi servicii la înălţimea aşteptărilor profesioniştilor din FMCG, retail şi domeniile conexe. 

 

Organizat în spiritul motto-ului Network your business !, Clubul de Retail se desfăşoară în perioada 4 – 6 octombrie 2017 şi constituie 48 de ore de conferinţe şi business networking consistent, într-un cadru relaxant şi neconvenţional, propice construirii sau /şi consolidării parteneriatelor de afaceri. Rezervarea pachetelor de participare la Club şi conferinţă este la numai un click distanţă de AICI. Până la sfârşitul lunii august este valabilă oferta Early Booking, cu un discount de 10% faţă de tariful standard.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii