Profi se alătură marilor companii din retail şi FMCG prezente la Club Retail şi conferinţa BusinessPLUS@2018

Miercuri, 09 August 2017, ora 18:56 | Vizualizari: 468

Operatorul de retail cu cea mai extinsă reţea de magazine – peste 600 -, Profi, a confirmat participarea la conferinţa BusinessPLUS@2018 ce se va desfăşura în cadrul Clubului de Retail, alăturându-se altor mari companii din retail şi FMCG, precum Carrefour, Kaufland, Cora, Annabella, Unilever, Albalact, Cris-Tim, Farmec, Inovalabel, Mondelez, Ursus sau Valvis Holding. La eveniment au confirmat de principiu participarea reprezentanţi la vârf ai Ministerului Agriculturii şi ai Ministerului Mediului.

 

 

Programată în perioada 4 - 6 octombrie la Poiana Braşov, conferinţa BusinessPLUS@2018 abordează subiectele aflate pe agenda managerilor din retail şi FMCG în cadrul distinct, neprotocolar al Clubului de Retail. Cum influenţează diversele iniţiative legislative din prezent sustenabilitatea trendului pozitiv al consumului şi al economiei, în general ? Cum contribuie marii retaileri la dezvoltarea pieţei bunurilor de larg consum ? Ce oportunităţi pentru furnizori deschid modelele de dezvoltare ale marilor operatori din retail ? Cum dezvoltă reţelele de hipermarket gama de servicii pentru shopperi ? Ce soluţii există pentru  optimizarea ambalajelor şi a etichetării astfel încât să se răspundă inteligent atât necesităţilor de marketing cât şi imperativelor de mediu ? Ce se poate învăţa din experienţa marilor retaileri în recuperarea deşeurilor din ambalaje ? Acestea sunt câteva din temele abordate în cadrul conferinţei, pe care le vor aborda speakeri de la Carrefour, Kaufland, Cora, Inovalabel şi Valoria Business Solutions.

 

Alte detalii despre abordările speakerilor pot fi citite aici, iar programul complet al Clubului de Retail şi tematica integrală a conferinţei BusinessPLUS@2018 sunt disponibile pe websiteul evenimentului.

 

Ediţia 2017, a cincea, a Clubului de Retail şi conferinţa BusinessPLUS@2018 se bucură de sprijinul unora din cele mai puternice companii şi branduri din retail şi FMCG: Carrefour, Unilever şi Dove, Dero, Coccolino, Domestos, Delikat, Rama, Delma şi Algida, Albalact şi Zuzu, Farmec, precum şi ArtMatch ca Parteneri Principali, Inovalabel ca Labeling innovation Partener şi Cris-Tim, Mondelez, Ursus Breweries, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmbureşti, PromoAPP şi MPC Trade Marketing Services ca Parteneri Gold.

 

Anul acesta, vă invităm la Poiana Braşov, la elegantul complex Sport & Bradul operat de Ana Hotels. Conferinţa va avea loc în cocheta Ana Ballroom, iar cazarea participanţilor se va face în hotelurile Sport şi Bradul, acesta din urmă proaspăt renovat. Poziţionată excelent în Poiana Braşov, noua gazdă a Clubului de Retail oferă facilităţi şi servicii la înălţimea aşteptărilor profesioniştilor din FMCG, retail şi domeniile conexe. 

 

Organizat în spiritul motto-ului Network your business !, Clubul de Retail se desfăşoară în perioada 4 – 6 octombrie 2017 şi constituie 48 de ore de conferinţe şi business networking consistent, într-un cadru relaxant şi neconvenţional, propice construirii sau /şi consolidării parteneriatelor de afaceri. Rezervarea pachetelor de participare la Club şi conferinţă este la numai un click distanţă de AICI. Până la sfârşitul lunii august este valabilă oferta Early Booking, cu un discount de 10% faţă de tariful standard.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii