BusinessPLUS@2018 la Club Retail: conferinţa despre temele mari ale FMCG & retail

Miercuri, 02 August 2017, ora 16:28 | Vizualizari: 316

Suntem în cea mai bună perioadă de la criză încoace, cu o economie în ascensiune şi un consum, de asemenea, în creştere. Dacă prezentul e senin, viitorul e un pic în ceaţă, pentru că instabilitatea politică şi legislativă ne cam tulbură orizontul. Cum văd analiştii, consultanţii de business şi, desigur, top managerii din retail şi FMCG climatul de afaceri şi perspectiva apropiată ? Cum ne influenţează evoluţiile de pe pieţele externe ? Ce se poate anticipa în privinţa evoluţiei consumului în 2018 ? Acestea sunt câteva dintre temele abordate în sesiunea de deschidere a conferinţei  BusinessPLUS@2018 ce se va desfăşura în cadrul ediţiei a V-a a Clubului de  Retail pe care Piaţa îl organizează la hotel Sport din Poiana Braşov în perioada 4 – 6 octombrie.

 

Prezenţa între speakeri a reprezentanţilor marilor lanţuri de retail va prilejui abordarea unor teme hot, cu potenţialul de a servi ca best practice-uri. Vom afla cum a reuşit Carrefour să aibă parteneriate speciale cu producătorii şi mari şi mici de legume şi fructe, inclusiv cu producătorii locali care livrează într-un singur magazin. Într-un moment în care Kaufland se află în plină transformare din aproape toate punctele de vedere, vom afla care este noul model de dezvoltare al celui mai mare retailer din România şi ce oportunităţi apar, astfel, pentru furnizorii de produse şi servicii. De la Cora vom afla care sunt cele mai moderne şi eficiente modalităţi de dezvoltare a gamei de servicii pentru shopperi şi consumatori.

 

Intr-o continuare a dezbaterii începută anul trecut la Clubul de Retail pe tema – încă fierbinte – a ambalajelor şi a gestiunii deşeurilor din ambalaje, sesiunea specială dedicată acestei problematici în conferinţa BusinessPLUS@2018 aduce experienţa liderului pieţei soluţiilor de etichetare, Inovalabel, în materia optimizării ambalajelor şi etichetelor pentru a răspunde atât cerinţelor de marketing cât şi imperativelor de mediu, iar Carrefour va împărtăşi din experienţa sa în recuperarea deşeurilor. La dezbatere sunt invitaţi reprezentanţi ai Ministerului Mediului şi Administraţiei Fondului pentru Mediu pentru discuţii referitoare la proiectarea unui sistem de colectare şi reciclare a ambalajelor sustenabil şi funcţional şi referitoare la eficientizarea folosirii resurselor Fondului pentru Mediu.

 

Programul complet al Clubului de Retail şi tematica integrală a conferinţei BusinessPLUS@2018  sunt disponibile pe websiteul evenimentului.

 

Ediţia a cincea a Clubului de Retail şi conferinţa BusinessPLUS@2018 se bucură de susţinerea oferită de, probabil, cele mai relevante companii şi branduri din retail şi FMCG: Carrefour, Unilever şi Dove, Dero, Coccolino, Domestos, Delikat, Rama, Delma şi Algida, Albalact şi Zuzu, Farmec, precum şi ArtMatch ca Parteneri Principali, Inovalabel ca Labeling innovation Partener şi Cris-Tim, Mondelez, Ursus Breweries, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmbureşti, PromoAPP şi MPC Trade Marketing Services ca Parteneri Gold.

 

Anul acesta, vă invităm la Poiana Braşov, la elegantul complex Sport & Bradul operat de Ana Hotels. Conferinţa va avea loc în cocheta Ana Ballroom, iar cazarea participanţilor se va face în hotelurile Sport şi Bradul, acesta din urmă proaspăt renovat. Poziţionată excelent în Poiana Braşov, noua gazdă a Clubului de Retail oferă facilităţi şi servicii la înălţimea aşteptărilor profesioniştilor din FMCG, retail şi domeniile conexe. 

 

Organizat în spiritul motto-ului Network your business !, Clubul de Retail se desfăşoară în perioada 4 – 6 octombrie 2017 şi constituie 48 de ore de conferinţe şi business networking consistent, într-un cadru relaxant şi neconvenţional, propice construirii sau /şi consolidării parteneriatelor de afaceri. Rezervarea pachetelor de participare la Club şi conferinţă este la numai un click distanţă de AICI. Până la sfârşitul lunii august este valabilă oferta Early Booking, cu un discount de 10% faţă de tariful standard.

 

 

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii