Reţeaua Annabella continuă expansiunea în judeţele vecine şi deschide un nou magazin în Curtea de Argeş

Miercuri, 02 August 2017, ora 15:21 | Vizualizari: 508

Annabella  a deschis azi al treilea magazin în Curtea de Argeș , pe strada Posada, nr. 5, magazin ce are o suprafață de expunere de 400 metri pătraţi.

 

"Suntem bucuroși că am fost primiţi atât de bine în județul Argeș . Grupul Annabella are ca valoare primordială satisfacerea cerințelor și preferințelor clienților săi. De aceea, cu cel de-al treilea magazin în Curtea de Argeș , dorim să câștigăm încrederea clienților din municipiu în fiecare zi prin seriozitate, servicii de calitate, diversitate la prețuri ca între vecini. De asemenea, scopul nostru este să oferim argeșenilor o mai bună experiență de cumpărare într-un cadru amenajat după standarde moderne de retail. Nu în ultimul rând, suntem mândri că ni s-au alăturat noi membrii în echipa Annabella, acest lucru fiind posibil prin crearea a noi locuri de muncă" , a declarat Dorina Mutu, director general Annabella.

 

Annabella aduce clienților din Curtea de Argeș o gamă mai variată de produse, raioane bogate, mai mari și mai bine aprovizionate, precum cele de legume și fructe proaspete și de mezeluri. Marca proprie Annabella Zilnic conține de la produse alimentare de bază, până la produse non-food de îngrijire a casei, toate la cele mai bune prețuri din gamă. Annabella Curtea de Argeș, de pe strada Posada, își așteaptă clienții de luni până sâmbătă între orele 7:00-22:00 și duminică de la 7:00 la 19:00.

 

Reţeaua Annabella cuprinde în prezent 60 de magazine, iar în 2016 a realizat afaceri totale de 218,57 milioane lei, în creştere cu 10.88 % faţă de anul anterior. Retailerul ocupă poyiţia 90 în Topul celor mai mari companii din industria FMCG după cifra de afaceri realizată anul trecut.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii