Kaufland remodeleaza galeriile comerciale si inaugureaza un nou concept de open mall

Luni, 31 Iulie 2017, ora 13:04 | Vizualizari: 574

Kaufland România își reinventează galeriile comerciale pentru chiriași și propune o experiență nouă de cumpărături. Compania creează prima sa zonă de Food Court și deschide un spațiu nou de cumpărături în exteriorul magazinului, după un concept de open mall.

 

   

Prima galerie comercială transformată se află în cadrul magazinului Kaufland din Strada Barbu Văcărescu, București, urmând ca acest concept să fie extins treptat și în alte magazine din rețea.  

 

În interior, zona de Food Court găzduiește restaurante, patiserii și cafenele pentru toate gusturile, precum Stradale și Cafeneaua Mitzu, prima cafenea lansată de Chef Foa, Salad Box, Noodle Pack, Thai Scoops și Tip Top. Foarte curând va deschide aici o unitate și marea franciză americană de restaurante SUBWAY. Separat, în galerie rămân disponibile două puncte nonfood - farmacia Sensiblu și un magazin Xpress de difuzare a presei. 

 

 

Spațiul are un design nou, complet modernizat, care îmbină soluțiile de iluminare cu materiale și elemente naturale, pentru a oferi zonei de luat masa o atmosferă caldă și primitoare.  

În exteriorul magazinului, Kaufland a extins galeriile comerciale prin containere moderne, special amenajate, care găzduiesc magazine ale chiriașilor în incinta parcării.

 

Demersul face parte din procesul inițiat de Kaufland de reinventare a experienței de cumpărături în România, din dorința de a oferi clienților mai mult decât un hypermarket.

 

„Acest pas este startul pentru <<mall-urile>> noastre. Este un proiect de implementare a viziunii de food-to-food connect și parte din demersul nostru constant de a oferi o experiență completă de cumpărături. Oamenii au nevoie de mai mult și mai actual. De aceea, continuăm procesul de reinventare a hypermarketului, prin toate inițiativele inovatoare din ultima perioadă”, declară Andrei Secrețianu, Director Închirieri/Vânzări B2B, Kaufland România.

 

                                                                                                                         

Aceasta nu este singurul proiect lansat de companie pentru inovarea experienței de cumpărături. Recent, Kaufland România a lansat prima rețea de grădini urbane comunitare, transformându-și acoperișurile și exteriorul parcărilor în spații verzi cultivate cu legume, fructe, plante aromatice și flori, care pot fi folosite de comunitate. De asemenea, în aprilie 2017, Kaufland a deschis în premieră un magazin estival amenajat într-un cort, în stațiunea balneoclimaterică Sovata. 

 

În cadrul demersului „Noul Tu Trăiește Fresh”,  Kaufland și-a propus să lanseze inițiative noi, pe tot parcursul anului, care să încurajeze dorința de reinventare, atât în rândul clienților, cât și în piața de retail.

 

 

 

 

 

Adauga un comentariu



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii