Philip Morris deschide al doilea IQOS Store în City Park Mall din Constanţa

Joi, 27 Iulie 2017, ora 19:03 | Vizualizari: 1418

La două luni de la deschiderea primului IQOS Store – Cluj, Mall Platinia – Philip Morris a inaugurat ieri, la Constanţa,  al doilea magazin şi pregăteşte încă unul, în AFI Palace Cotroceni din Bucureşti. Cu un layout avangardist, noul magazin îşi întâmpină clienţii cu o declaraţie tranşantă: „Fără ardere. Fără fum. Fără scrum”.

 

 

Conceptul IQOS Store exprimă noua viziune a companiei şi susţine demersul său către un viitor fără fum. Destinat consumatorilor de tutun, magazinul este locul în care aceştia pot experimenta IQOS şi Heets, primind şi tipsurile necesare despre funcţionarea şi beneficiile IQOS în raport cu ţigările. Consumatorii interesaţi pot găsi, de asemenea, consumabile şi accesorii, produse în ediţii limitate, precum şi asistenţă din partea coacherilor, ca şi servicii de curăţare a holderului şi de înlocuire. 

 

 

Lansat în urmă cu doi ani, IQOS este un gadget care încălzeşte tutunul şi generează vapori care conţin nicotină, oferind fumătorilor senzaţia dorită, dar fără a arde tutunul, deci fără a produce fum. Diferenţa esenţială este că vaporii de nicotină conţin cu 90-95% mai puţini compuşi toxici decât fumul de ţigară. 

 

Philip Morris International a anunţat oficial, în acest an, intenţia de a renunţa definitiv la ţigări în favoarea produselor fără fum, cum este IQOS. Gigantul de origine americană şi-a propus să comunice fumătorilor care nu vor să renunţe la tutun existenţa unei alternative mai puţin nocive şi, astfel, să se convertească de la ţigări la IQOS. Potrivit datelor companiei, aproximativ 3 milioane de oameni s-au convertit la IQOS, aproape trei sferturi dintre cei care l-au testat.

 

Cu două zile în urmă, Philip Morris a anunţat că investeşte aproape o jumătate de miliard de euro în fabrica sa de la Otopeni pentru a produce Heets, rezervele de tutun compatibile cu IQOS, aceasta urmând a aproviziona atât România, cât şi pieţe externe.  Otopeni va fi a treia fabrica din lume în care se produc Heets.

 

Mai multe detalii despre aparatul IQOS şi Heets, despre strategia comercială şi de comunicare puteţi citi în articolul IQOS - un gadget ia locul ţigărilor.

 

 

Cuvinte cheie: , , , ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii