Philip Morris deschide al doilea IQOS Store în City Park Mall din Constanţa

Joi, 27 Iulie 2017, ora 19:03 | Vizualizari: 895

La două luni de la deschiderea primului IQOS Store – Cluj, Mall Platinia – Philip Morris a inaugurat ieri, la Constanţa,  al doilea magazin şi pregăteşte încă unul, în AFI Palace Cotroceni din Bucureşti. Cu un layout avangardist, noul magazin îşi întâmpină clienţii cu o declaraţie tranşantă: „Fără ardere. Fără fum. Fără scrum”.

 

 

Conceptul IQOS Store exprimă noua viziune a companiei şi susţine demersul său către un viitor fără fum. Destinat consumatorilor de tutun, magazinul este locul în care aceştia pot experimenta IQOS şi Heets, primind şi tipsurile necesare despre funcţionarea şi beneficiile IQOS în raport cu ţigările. Consumatorii interesaţi pot găsi, de asemenea, consumabile şi accesorii, produse în ediţii limitate, precum şi asistenţă din partea coacherilor, ca şi servicii de curăţare a holderului şi de înlocuire. 

 

 

Lansat în urmă cu doi ani, IQOS este un gadget care încălzeşte tutunul şi generează vapori care conţin nicotină, oferind fumătorilor senzaţia dorită, dar fără a arde tutunul, deci fără a produce fum. Diferenţa esenţială este că vaporii de nicotină conţin cu 90-95% mai puţini compuşi toxici decât fumul de ţigară. 

 

Philip Morris International a anunţat oficial, în acest an, intenţia de a renunţa definitiv la ţigări în favoarea produselor fără fum, cum este IQOS. Gigantul de origine americană şi-a propus să comunice fumătorilor care nu vor să renunţe la tutun existenţa unei alternative mai puţin nocive şi, astfel, să se convertească de la ţigări la IQOS. Potrivit datelor companiei, aproximativ 3 milioane de oameni s-au convertit la IQOS, aproape trei sferturi dintre cei care l-au testat.

 

Cu două zile în urmă, Philip Morris a anunţat că investeşte aproape o jumătate de miliard de euro în fabrica sa de la Otopeni pentru a produce Heets, rezervele de tutun compatibile cu IQOS, aceasta urmând a aproviziona atât România, cât şi pieţe externe.  Otopeni va fi a treia fabrica din lume în care se produc Heets.

 

Mai multe detalii despre aparatul IQOS şi Heets, despre strategia comercială şi de comunicare puteţi citi în articolul IQOS - un gadget ia locul ţigărilor.

 

 

Cuvinte cheie: , , , ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii