Philip Morris deschide al doilea IQOS Store în City Park Mall din Constanţa

Joi, 27 Iulie 2017, ora 19:03 | Vizualizari: 1225

La două luni de la deschiderea primului IQOS Store – Cluj, Mall Platinia – Philip Morris a inaugurat ieri, la Constanţa,  al doilea magazin şi pregăteşte încă unul, în AFI Palace Cotroceni din Bucureşti. Cu un layout avangardist, noul magazin îşi întâmpină clienţii cu o declaraţie tranşantă: „Fără ardere. Fără fum. Fără scrum”.

 

 

Conceptul IQOS Store exprimă noua viziune a companiei şi susţine demersul său către un viitor fără fum. Destinat consumatorilor de tutun, magazinul este locul în care aceştia pot experimenta IQOS şi Heets, primind şi tipsurile necesare despre funcţionarea şi beneficiile IQOS în raport cu ţigările. Consumatorii interesaţi pot găsi, de asemenea, consumabile şi accesorii, produse în ediţii limitate, precum şi asistenţă din partea coacherilor, ca şi servicii de curăţare a holderului şi de înlocuire. 

 

 

Lansat în urmă cu doi ani, IQOS este un gadget care încălzeşte tutunul şi generează vapori care conţin nicotină, oferind fumătorilor senzaţia dorită, dar fără a arde tutunul, deci fără a produce fum. Diferenţa esenţială este că vaporii de nicotină conţin cu 90-95% mai puţini compuşi toxici decât fumul de ţigară. 

 

Philip Morris International a anunţat oficial, în acest an, intenţia de a renunţa definitiv la ţigări în favoarea produselor fără fum, cum este IQOS. Gigantul de origine americană şi-a propus să comunice fumătorilor care nu vor să renunţe la tutun existenţa unei alternative mai puţin nocive şi, astfel, să se convertească de la ţigări la IQOS. Potrivit datelor companiei, aproximativ 3 milioane de oameni s-au convertit la IQOS, aproape trei sferturi dintre cei care l-au testat.

 

Cu două zile în urmă, Philip Morris a anunţat că investeşte aproape o jumătate de miliard de euro în fabrica sa de la Otopeni pentru a produce Heets, rezervele de tutun compatibile cu IQOS, aceasta urmând a aproviziona atât România, cât şi pieţe externe.  Otopeni va fi a treia fabrica din lume în care se produc Heets.

 

Mai multe detalii despre aparatul IQOS şi Heets, despre strategia comercială şi de comunicare puteţi citi în articolul IQOS - un gadget ia locul ţigărilor.

 

 

Cuvinte cheie: , , , ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii