BusinessPLUS@2018 – conferinţa pentru dezvoltarea afacerilor în 2018, organizată la Club Retail 2017

Joi, 20 Iulie 2017, ora 19:16 | Vizualizari: 634
de Cristian Badescu

UPDATE: Încă doi mari retaileri confirmă participarea la Club Retail 2017, alături de Carrefour şi Kaufland: Annabella şi Cora.

 

Nimic nu e mai tonic pentru profesioniştii din FMCG şi retail decât o piaţă în creştere consistentă. Poate doar încrederea în sustenabilitatea acestui trend. Astfel, pentru specialiştii în vânzări, achiziţii, marketing, trade marketing, merchandising şi consultanţă de business taskurile principale sunt valorificarea oportunităţilor oferite de disponibilităţile superioare de consum, potenţarea uptradingului şi corelarea resurselor şi a iniţiativelor în direcţia creării de plus valoare pentru shopper. 

 

Acesta este contextul în care a cincea ediţie a Clubului de Retail include conferinţa BusinessPLUS@2018, dedicată dezbaterii unor teme circumscrise preocupărilor pentru dezvoltarea afacerilor cu bunuri de larg consum în 2018. Programul complet al Clubului de Retail şi tematica integrală a conferinţei BusinessPLUS@2018  sunt disponibile pe websiteul evenimentului.

 

PRIMII DOI RETAILERI DIN ROMÂNIA CONFIRMĂ PARTICIPAREA CA SPEAKERI

Printre primii speakeri care au confirmat prezenţa la conferinţa pe care o organzăm în cadrul Clubului sunt reprezentanţii celor mai mari reţele de retail din România – Kaufland şi Carrefour. În prima sesiune, Mircea Isvoranu, managerul departamentului de achiziţii legume şi fructe al Carrefour, va vorbi despre contribuţia grupului Carrefour România la dezvoltarea pieţei de bunuri de larg consum. În sesiunea a doua, Valer Hancaş, corporate affairs & communication manager al Kaufland, va prezenta modelul de dezvoltare al Kaufland şi oportunităţile care derivă din acesta pentru furnizori. 

 

Recent, au confirmat participarea la ediţia a V-a a Clubului de Retail şi la conferinţa BusinessPLUS@2018 şi reprezentanţii lanţului de supermarketuri Annabella şi ai hipermarketurilor Cora.

 

În ziua a doua a conferinţei, Georgiana Brehuescu, client marketing manager la Carrefour, se va referi la iniţiativele Carrefour pentru reciclarea deşeurilor şi protecţia mediului în cadrul unei dezbateri pe tema fierbinte a  ambalajelor şi a deşeurilor din ambalaje. În cadrul aceleiaşi sesiuni, directorul general al Inovalabel, Emil Constantin, va vorbi despre optimizarea ambalajelor şi a etichetării pentru a răspunde inteligent necesităţilor de marketing şi imperativelor de mediu.

 

 

Ediţia a cincea a Clubului de Retail şi conferinţa BusinessPLUS@2018 sunt onorate de sprijinul oferit de multe din cele mai relevante companii şi branduri din retail şi FMCG: Carrefour, Unilever şi Dove, Dero, Coccolino, Domestos, Delikat, Rama, Delma şi Algida, Albalact şi Zuzu, precum şi ArtMatch ca Parteneri Principali, Inovalabel ca Labeling innovation Partener şi Cris-Tim, Farmec, Mondelez, Ursus Breweries, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmbureşti, PromoAPP şi MPC Trade Marketing Services ca Parteneri Gold.

 

O NOUĂ GAZDĂ PENTRU CLUBUL DE RETAIL

Anul acesta, vă invităm la Poiana Braşov, la elegantul complex Sport & Bradul operat de Ana Hotels. Conferinţa va avea loc în cocheta Ana Ballroom, iar cazarea participanţilor se va face în hotelurile Sport şi Bradul, acesta din urmă proaspăt renovat. Poziţionată excelent în Poiana Braşov, noua gazdă a Clubului de Retail oferă facilităţi şi servicii la înălţimea aşteptărilor profesioniştilor din FMCG, retail şi domeniile conexe. 

 

Organizat în spiritul motto-ului Network your business !, Clubul de Retail se desfăşoară în perioada 4 – 6 octombrie 2017 şi constituie 48 de ore de conferinţe şi business networking consistent, într-un cadru relaxant şi neconvenţional, propice construirii sau /şi consolidării parteneriatelor de afaceri. Rezervarea pachetelor de participare la Club şi conferinţă este la numai un click distanţă de AICI. Până la sfârşitul lunii iulie este valabilă o ofertă Super Early Booking, cu un discount de 15% faţă de tariful standard.

 
 
 
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii