BusinessPLUS@2018 – conferinţa pentru dezvoltarea afacerilor în 2018, organizată la Club Retail 2017

Joi, 20 Iulie 2017, ora 19:16 | Vizualizari: 732
de Cristian Badescu

UPDATE: Încă doi mari retaileri confirmă participarea la Club Retail 2017, alături de Carrefour şi Kaufland: Annabella şi Cora.

 

Nimic nu e mai tonic pentru profesioniştii din FMCG şi retail decât o piaţă în creştere consistentă. Poate doar încrederea în sustenabilitatea acestui trend. Astfel, pentru specialiştii în vânzări, achiziţii, marketing, trade marketing, merchandising şi consultanţă de business taskurile principale sunt valorificarea oportunităţilor oferite de disponibilităţile superioare de consum, potenţarea uptradingului şi corelarea resurselor şi a iniţiativelor în direcţia creării de plus valoare pentru shopper. 

 

Acesta este contextul în care a cincea ediţie a Clubului de Retail include conferinţa BusinessPLUS@2018, dedicată dezbaterii unor teme circumscrise preocupărilor pentru dezvoltarea afacerilor cu bunuri de larg consum în 2018. Programul complet al Clubului de Retail şi tematica integrală a conferinţei BusinessPLUS@2018  sunt disponibile pe websiteul evenimentului.

 

PRIMII DOI RETAILERI DIN ROMÂNIA CONFIRMĂ PARTICIPAREA CA SPEAKERI

Printre primii speakeri care au confirmat prezenţa la conferinţa pe care o organzăm în cadrul Clubului sunt reprezentanţii celor mai mari reţele de retail din România – Kaufland şi Carrefour. În prima sesiune, Mircea Isvoranu, managerul departamentului de achiziţii legume şi fructe al Carrefour, va vorbi despre contribuţia grupului Carrefour România la dezvoltarea pieţei de bunuri de larg consum. În sesiunea a doua, Valer Hancaş, corporate affairs & communication manager al Kaufland, va prezenta modelul de dezvoltare al Kaufland şi oportunităţile care derivă din acesta pentru furnizori. 

 

Recent, au confirmat participarea la ediţia a V-a a Clubului de Retail şi la conferinţa BusinessPLUS@2018 şi reprezentanţii lanţului de supermarketuri Annabella şi ai hipermarketurilor Cora.

 

În ziua a doua a conferinţei, Georgiana Brehuescu, client marketing manager la Carrefour, se va referi la iniţiativele Carrefour pentru reciclarea deşeurilor şi protecţia mediului în cadrul unei dezbateri pe tema fierbinte a  ambalajelor şi a deşeurilor din ambalaje. În cadrul aceleiaşi sesiuni, directorul general al Inovalabel, Emil Constantin, va vorbi despre optimizarea ambalajelor şi a etichetării pentru a răspunde inteligent necesităţilor de marketing şi imperativelor de mediu.

 

 

Ediţia a cincea a Clubului de Retail şi conferinţa BusinessPLUS@2018 sunt onorate de sprijinul oferit de multe din cele mai relevante companii şi branduri din retail şi FMCG: Carrefour, Unilever şi Dove, Dero, Coccolino, Domestos, Delikat, Rama, Delma şi Algida, Albalact şi Zuzu, precum şi ArtMatch ca Parteneri Principali, Inovalabel ca Labeling innovation Partener şi Cris-Tim, Farmec, Mondelez, Ursus Breweries, Aqua Carpatica, Domeniile Sâmbureşti, PromoAPP şi MPC Trade Marketing Services ca Parteneri Gold.

 

O NOUĂ GAZDĂ PENTRU CLUBUL DE RETAIL

Anul acesta, vă invităm la Poiana Braşov, la elegantul complex Sport & Bradul operat de Ana Hotels. Conferinţa va avea loc în cocheta Ana Ballroom, iar cazarea participanţilor se va face în hotelurile Sport şi Bradul, acesta din urmă proaspăt renovat. Poziţionată excelent în Poiana Braşov, noua gazdă a Clubului de Retail oferă facilităţi şi servicii la înălţimea aşteptărilor profesioniştilor din FMCG, retail şi domeniile conexe. 

 

Organizat în spiritul motto-ului Network your business !, Clubul de Retail se desfăşoară în perioada 4 – 6 octombrie 2017 şi constituie 48 de ore de conferinţe şi business networking consistent, într-un cadru relaxant şi neconvenţional, propice construirii sau /şi consolidării parteneriatelor de afaceri. Rezervarea pachetelor de participare la Club şi conferinţă este la numai un click distanţă de AICI. Până la sfârşitul lunii iulie este valabilă o ofertă Super Early Booking, cu un discount de 15% faţă de tariful standard.

 
 
 
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii