Carrefour anunţă că deţine pachetul majoritar la Bringo

Miercuri, 19 Iulie 2017, ora 17:58 | Vizualizari: 313

Grupul Carrefour a anunţat, printr-un comunicat de presă, că deţine o participaţie de 51% la Bringo Magazin, societatea care operează platforma  Bringo, o aplicație IT prin intermediul căreia produsele diferitelor magazine pot fi comandate și primite de cumpărători direct acasă. 

 

„În prezent, Bringo Magazin SRL este deţinută de două societăţi : Allib Rom SRL, societate a grupului Carrefour, şi Ascend Netsolution SRL”, se arată în comunicatul Carefour.

Allib Rom SRL este detinuta de Columbus Active SRL (fosta Billa Invest Construct SRL), societate care la randul ei este detinuta, in totalitate, de grupul Carrefour, se mai precizează în comunicat.  

 

Bringo a fost dezvoltată de Beta Software şi Ascend ca o soluţie alternativă la magazinele online, care dă cumpărătorilor posibilitatea să comande produse de la mai mulţi comercianţi, livrarea efectuându-se în decurs de 90 de minute de la plasarea comenzii. La constituirea societăţii Bringo, Carrefour deţinea, prin Allib, o participaţie de 30%. La sfârşitul lunii martie 2017, Allib a preluat participaţia deţinută de Beta Software, ajungând la pachetul majoritar de 51%.

 

Carrefour a deschis propriul magazin online în primăvara lui 2013, produsele comandate fiind distribuite printr-o firmă de curierat în Bucureşti şi în zonele limitrofe. Livrarea produselor se face, de regulă, în ziua următoare comenzii.

 

Cuvinte cheie: , , ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii