Carrefour anunţă că deţine pachetul majoritar la Bringo

Miercuri, 19 Iulie 2017, ora 17:58 | Vizualizari: 402

Grupul Carrefour a anunţat, printr-un comunicat de presă, că deţine o participaţie de 51% la Bringo Magazin, societatea care operează platforma  Bringo, o aplicație IT prin intermediul căreia produsele diferitelor magazine pot fi comandate și primite de cumpărători direct acasă. 

 

„În prezent, Bringo Magazin SRL este deţinută de două societăţi : Allib Rom SRL, societate a grupului Carrefour, şi Ascend Netsolution SRL”, se arată în comunicatul Carefour.

Allib Rom SRL este detinuta de Columbus Active SRL (fosta Billa Invest Construct SRL), societate care la randul ei este detinuta, in totalitate, de grupul Carrefour, se mai precizează în comunicat.  

 

Bringo a fost dezvoltată de Beta Software şi Ascend ca o soluţie alternativă la magazinele online, care dă cumpărătorilor posibilitatea să comande produse de la mai mulţi comercianţi, livrarea efectuându-se în decurs de 90 de minute de la plasarea comenzii. La constituirea societăţii Bringo, Carrefour deţinea, prin Allib, o participaţie de 30%. La sfârşitul lunii martie 2017, Allib a preluat participaţia deţinută de Beta Software, ajungând la pachetul majoritar de 51%.

 

Carrefour a deschis propriul magazin online în primăvara lui 2013, produsele comandate fiind distribuite printr-o firmă de curierat în Bucureşti şi în zonele limitrofe. Livrarea produselor se face, de regulă, în ziua următoare comenzii.

 

Cuvinte cheie: , , ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii