Ia startul către Premiile PIAŢA ! A început ediţia a XII-a

Marti, 18 Iulie 2017, ora 20:07 | Vizualizari: 540

Cele mai bune echipe din FMCG şi Retail iau în aceste zile startul în a XII-a ediţie a Premiilor PIAŢA, competiţia organizată de Piaţa, în care câştigătorii sunt desemnaţi prin voturile partenerilor de afaceri ale concurenţilor: furnizorii votează candidaturile depuse de retaileri şi, reciproc, retailerii votează candidaturile depuse de furnizorii de produse. Începând cu 15 iulie şi până la 8 septembrie inclusiv, toţi cei convinşi de valoarea echipelor din care fac parte şi încrezători în aprecierile din partea partenerilor de afaceri pot depune candidaturi la Premiile PIAŢA, fără nici un fel de restricţii în afara celor legate de data de referinţă a candidaturilor, specificată atât în regulament cât şi în formularele de depunere a candidaturilor disponibile pe websiteul competiţiei la www.premiilepiata.ro.

 

 

Ediţia 2017 a Premiilor PIAŢA este onorată de sprijinul acordat de multe din cele mai importante companii şi branduri din industria bunurilor de larg consum: Carrefour, Selgros, Unilever şi brandurile sale - Rama, Delma, Algida, Delikat, Dove, Dero, Coccolino şi Domestos -, Albalact şi Zuzu, Coca-Cola HBC, ISRA Center, Art Match sunt Parteneri Principali, iar Gerovital, Mondelez, Cris-Tim, PromoAPP, programul Zâmbeşte România, GSK şi brandurile sale Aquafresh, Sensodyne şi Parodontax-, Agricola, Salbac, Aqua Carpatica şi Domeniile Sâmbureşti, MPC Trade Marketing Services sunt Parteneri Gold. 

 

Ca şi în 2016, ediţia a XII-a,  desfăşurată sub deviza „Ia startul către Premiile PIAŢA !”, permite o implicare puternică, dar regulamentară!, a candidaţilor în influenţarea rezultatelor finale ale competiţiei: având la dispoziţie facilităţile oferite de website-ul competiţiei, www.premiilepiata.ro,  candidaţii pot fi proactivi în „campania electorală” prin postarea de materiale de promovare a propriilor candidaturi, de orice tip: foto, video, audio, text, precum şi hyperlink. Este binevenit orice material care vorbeşte onest şi iscusit despre candidatură, accentuând beneficiile aduse partenerilor de afaceri, adică tocmai celor care o vor vota.

 

Materialele „electorale” postate împreună cu candidaturile dau concurenţilor siguranţa identificării precise a candidaturii lor de către alegători, evitând, astfel, riscul oricărei confuzii. De asemenea, dau posibilitatea de a reaminti celor chemaţi la vot importanţa în business a candidaturii exact atunci când este mai oportun – imediat înaintea şi în perioada votării. Opţiunea de a folosi sau nu materiale de promovare este la latitudinea candidaţilor şi se poate exercita odată cu depunerea candidaturii, prin ataşarea materialelor la formularul de depunere a candidaturii, sau ulterior, trimiţând organizatorului materialele pentru susţinerea candidaturii.

 

Alături de operatorii din FMCG şi Retail, mari personalităţi din marketing şi comunicare vor propune cele mai potrivite candidaturi la Premiile PIAŢA din postura de membri ai Comisiei de Nominalizări a candidaturilor: Sorana Cristea –MPC Trade Marketing Services, Ioana Mucenic - Minio Studio, Lăcrămioara Laura Pascal - MEDNET, Dana Nae Popa - Pastel, Florin Frăsineanu - BrandPrivat.ro, Dan Laszlo - PromoAPP, cărora li se adaugă redactorul şef al Piaţa, Cristian Bădescu.

 

Desigur, şi ediţia 2017 a Premiilor PIAŢA păstrează metodologia caracteristică de desemnare a câştigătorilor – votul încrucişat: retaileri pentru furnizori şi viceversa -, păstrează structura celor 15 secţiuni de concurs şi numărul trofeelor – 50 de premii şi menţiuni. De asemenea, ISRA Center Marketing Research a reconfirmat, pentru al optulea an consecutiv, parteneriatul de specialitate cu Premiile PIAŢA în calitate de coordonator al procesului de votare. De altfel, toate detaliile importante despre ediţia 2017 se regăsesc pe websiteul competiţiei. Pentru înlesnirea deciziei privind candidaturile depuse la competiţia din acest an, pe site sunt uşor accesibile candidaturile depuse la ediţia anterioară, precum şi materialele pentru promovarea respectivelor candidaturi.

 

Încă de la înfiinţarea sa în 2006, competiţia Premiile PIAŢA promovează excelenţa în industria bunurilor de larg consum şi creează cadrul pentru aprecierea cât mai exactă cu putinţă a performanţelor echipelor din FMCG şi Retail, performanţe măsurate prin inovare, eficienţă, prestigiu, implicare socială şi creativitate.

 

Începută la 15 iulie 2017, ediţia a XII-a se va încheia patru luni mai târziu, la 15 noiembrie, odată cu Gala Premiilor PIAŢA, festivitatea de decernare a celor 50 de trofee, care va avea loc în salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din Capitală.

 

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii