Ce face Carrefour Colentina în weekend ? Street Food în parcarea proprie

Vineri, 14 Iulie 2017, ora 18:19 | Vizualizari: 899
de Maria Luiza Badescu

Unii dintre cei mai importanţi furnizori de produse alimentare şi băuturi s-au alăturat iniţiativei echipei Carrefour Colentina şi au organizat împreună cu retailerul francez un mic festival Street Food în parcarea hipermarketului. Gastronomii magazinului Carrefour prepară pe loc şi servesc sandvişuri, hamburgeri, hot dogs XXL şi cârnaţi tradiţionali de casă, în timp ce partenerii furnizori oferă fructe de padure, băuturi şi alte preparate. Pentru copii, Danone şi Carrefour au amenajat un loc de joacă. 

 

 

Ionuţ Niţoi, directorul hipermarketului Carrefour Colentina , a declarat pentru Piaţa că evenimentul se înscrie în tendinţa actuală a festivalurilor street food şi urmăreşte să ofere clienţilor o experienţă inedită de cumpărare, atrăgătoare şi modernă. Furnizorii parteneri a evenimentului beneficiază atât de promovarea imaginii, cât şi de vânzări mai mari la produsele oferite clienţilor.

 

 

 

 

 

 

Cuvinte cheie: , ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii