Carrefour anunță semnarea antecontractului de vânzare cu transfer de activitate a magazinului Billa situat în Brăila

Luni, 19 Iunie 2017, ora 13:01 | Vizualizari: 788

La data de 1 Iulie 2016, Grupul Carrefour a anunţat finalizarea achiziţiei reţelei Billa din România, după aprobarea finală de către Consiliul Concurenţei. 

Pentru a elimina problemele de concurenţă, Carrefour s-a angajat să transfere, către unul sau mai mulţi operatori, trei magazine supermarket din Brăila (două magazine Carrefour Market şi un magazin Billa):
·    Carrefour Market situat în Brăila, Strada Şcolilor, nr. 95
·    Carrefour Market situate în Brăila, Bd. Dorobanţi, nr. 78 - Str. 1 Decembrie 1918
·    Billa situat în Brăila, Șos. Buzăului (Milcov)

În ianuarie, cele 2 magazine Carrefour Market din Brăila au fost transferate către un alt operator. Astfel, Carrefour a cesionat activitatea (magazinul, echipamentul şi personalul) supermarketurilor situate în Brăila, Strada Şcolilor, nr. 95, respectiv Bd. Dorobanţi, nr. 78 - Strada 1 Decembrie 1918 către operatorul Zanfir SNC, începând cu data de 9 ianuarie 2017.

 

În prezent, a fost identificat un alt operator interesat să preia magazinul Billa, din Brăila, Şoseaua Buzăului (Milcov), iar din 29 Iunie acesta va fi preluat de către operatorul Rewe Group.

De asemenea, după transfer, noul operator intenționează să închidă temporar magazinul în vederea reamenajării și rebranding-ului, acesta urmând să funcţioneze ulterior sub sigla Penny Market (un format Rewe Group).

Toţi angajaţii magazinului Billa din Brăila vor rămâne în continuare angajaţi ai grupului Carrefour. Aceştia vor fi transferaţi către alte magazine Carrefour din proximitate (supermarketuri Market şi hipermarketuri Carrefour), începând cu 1 iulie 2017.


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii