Carrefour anunță semnarea antecontractului de vânzare cu transfer de activitate a magazinului Billa situat în Brăila

Luni, 19 Iunie 2017, ora 13:01 | Vizualizari: 690

La data de 1 Iulie 2016, Grupul Carrefour a anunţat finalizarea achiziţiei reţelei Billa din România, după aprobarea finală de către Consiliul Concurenţei. 

Pentru a elimina problemele de concurenţă, Carrefour s-a angajat să transfere, către unul sau mai mulţi operatori, trei magazine supermarket din Brăila (două magazine Carrefour Market şi un magazin Billa):
·    Carrefour Market situat în Brăila, Strada Şcolilor, nr. 95
·    Carrefour Market situate în Brăila, Bd. Dorobanţi, nr. 78 - Str. 1 Decembrie 1918
·    Billa situat în Brăila, Șos. Buzăului (Milcov)

În ianuarie, cele 2 magazine Carrefour Market din Brăila au fost transferate către un alt operator. Astfel, Carrefour a cesionat activitatea (magazinul, echipamentul şi personalul) supermarketurilor situate în Brăila, Strada Şcolilor, nr. 95, respectiv Bd. Dorobanţi, nr. 78 - Strada 1 Decembrie 1918 către operatorul Zanfir SNC, începând cu data de 9 ianuarie 2017.

 

În prezent, a fost identificat un alt operator interesat să preia magazinul Billa, din Brăila, Şoseaua Buzăului (Milcov), iar din 29 Iunie acesta va fi preluat de către operatorul Rewe Group.

De asemenea, după transfer, noul operator intenționează să închidă temporar magazinul în vederea reamenajării și rebranding-ului, acesta urmând să funcţioneze ulterior sub sigla Penny Market (un format Rewe Group).

Toţi angajaţii magazinului Billa din Brăila vor rămâne în continuare angajaţi ai grupului Carrefour. Aceştia vor fi transferaţi către alte magazine Carrefour din proximitate (supermarketuri Market şi hipermarketuri Carrefour), începând cu 1 iulie 2017.


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii