Endered are o nouă identitate vizuală

Vineri, 16 Iunie 2017, ora 10:32 | Vizualizari: 959

Cele 250 de produse şi servicii dezvoltate de Grupul Edenred, inclusiv produsul cheie, Ticket Restaurant, primesc o nouă imagine şi o nouă identitate vizuală.

Noua identitate  este exprimată prin semnătura globală « We connect, you win », care reflectă transformarea Edenred într-o companie digitalizată, care construieşte reţele şi conexiuni generatoare de avantaje: putere de cumpărare sporită pentru angajaţi, optimizarea costurilor pentu companii, venituri mai mari pentru comercianţi.


Bertrand Dumazy, Preşedinte şi Chief Executive Officer al Edenred, a declarat: “Lansarea noii noastre identităţi vizuale este o etapă importantă în transformarea Edenred. Tranziţia Grupului către un ecosistem integral digitalizat ne-a determinat să creăm o nouă identitate de brand, puternică, simbolică şi unitară. Pentru 43 de milioane de angajaţi, 1.4 milioane de comercianţi parteneri şi 750.000 de companii, fiecare dintre soluţiile noastre este o sursă de beneficii.”

Noul logo Edenred  va figura de acum pe toate soluţiile Grupului, respectiv carduri, aplicaţii mobile, platforme online sau tichete emise pe suport hârtie.


Folosind bulina roşie, care a fost semnul vizual distinctiv al companiei încă de la lansarea produsului Ticket Restaurant în anii 1960, noul logo Edenred înglobează toate atributele noului brand: simplu, digital, universal, îndrăzneţ şi conectat.
Noul logo conţine numele Edenred, pe jumătate încadrat într-un cerc roşu şi pe jumătate lăsat deschis către exterior : către reţeaua unică a Grupului, dar mai ales către angajaţii, companiile şi comercianţii care utilizează soluţiile Grupului. Prin sufixul « red », noul logo preia referinţa la culoarea care a marcat vizual produsele Grupului încă de la început, făcând brandul şi mai vizibil.

Universul grafic Edenred a fost reactualizat în întregime, fiind aliniat cu noua platformă a mărcii. Ca element de noutate, a fost adăugată o panglică reprezentând legăturile dezvoltate de Edenred între diferitele sale publicuri-țintă. Platforma online utilizează culori vibrante, imagini şi simboluri care sunt scoase în evidenţă, aşa cum se poate deja vedea pe noul website global edenred.com.


Proiectul de rebranding a fost desfăşurat cu contribuţia agenţiei Royalties, care a creat noul logo şi noua identitate vizuală a Edenred şi a participat la crearea platformei de brand.
 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii