Endered are o nouă identitate vizuală

Vineri, 16 Iunie 2017, ora 10:32 | Vizualizari: 802

Cele 250 de produse şi servicii dezvoltate de Grupul Edenred, inclusiv produsul cheie, Ticket Restaurant, primesc o nouă imagine şi o nouă identitate vizuală.

Noua identitate  este exprimată prin semnătura globală « We connect, you win », care reflectă transformarea Edenred într-o companie digitalizată, care construieşte reţele şi conexiuni generatoare de avantaje: putere de cumpărare sporită pentru angajaţi, optimizarea costurilor pentu companii, venituri mai mari pentru comercianţi.


Bertrand Dumazy, Preşedinte şi Chief Executive Officer al Edenred, a declarat: “Lansarea noii noastre identităţi vizuale este o etapă importantă în transformarea Edenred. Tranziţia Grupului către un ecosistem integral digitalizat ne-a determinat să creăm o nouă identitate de brand, puternică, simbolică şi unitară. Pentru 43 de milioane de angajaţi, 1.4 milioane de comercianţi parteneri şi 750.000 de companii, fiecare dintre soluţiile noastre este o sursă de beneficii.”

Noul logo Edenred  va figura de acum pe toate soluţiile Grupului, respectiv carduri, aplicaţii mobile, platforme online sau tichete emise pe suport hârtie.


Folosind bulina roşie, care a fost semnul vizual distinctiv al companiei încă de la lansarea produsului Ticket Restaurant în anii 1960, noul logo Edenred înglobează toate atributele noului brand: simplu, digital, universal, îndrăzneţ şi conectat.
Noul logo conţine numele Edenred, pe jumătate încadrat într-un cerc roşu şi pe jumătate lăsat deschis către exterior : către reţeaua unică a Grupului, dar mai ales către angajaţii, companiile şi comercianţii care utilizează soluţiile Grupului. Prin sufixul « red », noul logo preia referinţa la culoarea care a marcat vizual produsele Grupului încă de la început, făcând brandul şi mai vizibil.

Universul grafic Edenred a fost reactualizat în întregime, fiind aliniat cu noua platformă a mărcii. Ca element de noutate, a fost adăugată o panglică reprezentând legăturile dezvoltate de Edenred între diferitele sale publicuri-țintă. Platforma online utilizează culori vibrante, imagini şi simboluri care sunt scoase în evidenţă, aşa cum se poate deja vedea pe noul website global edenred.com.


Proiectul de rebranding a fost desfăşurat cu contribuţia agenţiei Royalties, care a creat noul logo şi noua identitate vizuală a Edenred şi a participat la crearea platformei de brand.
 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii