Ursus Breweries relansează Azuga, pe segmentul berilor nepasteurizate

Joi, 15 Iunie 2017, ora 14:50 | Vizualizari: 519
de Maria Luiza Badescu

Azuga nepasteurizată, cel mai recent sortiment din portofoliul Ursus Breweries, a fost lansată oficial, ieri, noua bere fiind prezentă în magazinele din România de mai bine de o lună. Aflat multă vreme într-o zonă periferică a portofoliului berarului numărul unu din România, brandul Azuga a fost revitalizat prin poziţionarea sa premium pe segmentul în vogă al berilor nepasteurizate. Ursus deja intrase pe acest segment prin Timişoreana nepasteurizată, în cursul lunii martie.

Noua Azuga, probabil cea mai bună bere românească dinainte de 1990, păstrează principalele elemente de identitate vizuală din anii ’70 – ’80, dar şi forma sticlei şi calendarul tipărit pe etichetă pentru marcarea termenului de valabilitate, evident acum doar cu scopul de a sublinia continuitatea brandului. 

 

 

Într-un comunicat al companiei se arată că: „Noua bere Azuga Nepasteurizată este o bere artizanală, adresată celor care apreciază gustul autentic al unei beri meșteșugite cu atenție. Berea binecunoscută românilor se reinventează printr-o rețetă nouă, de bere nepasteurizată, cu un gust proaspăt, un lichid limpede ce capată un aspect ușor dens atunci când este turnată în pahar. Iar noul ambalaj completează la nivel vizual identitatea redefinită a brandului Azuga, cu sticla în forma clasică, simbolul tradiţional al caprei de munte şi alte elemente vintage.

 

 

“Consumatorii din România au știut să prețuiască dintotdeauna o bere bună, iar în ultimii ani piața de bere a evoluat din ce în ce mai mult, spre sofisticare și “premiumizare”. Lansarea categoriei de beri nepasteurizate – prin două mărci fanion: Azuga și Timișoreana – nu face decât să demonstreze că oamenii își doresc beri de calitate, își diversifică gusturile și așteptările lor sunt din ce în ce mai sofisticate, căutând experiențe memorabile chiar și când gustă o bere. Azuga se întoarce și începe o poveste nouă, atât ca bere nepasteurizată, cât și ca bere artizanală. Azuga este o propunere autentică de bere artizanală nu numai prin rețeta nouă, rezultatul măiestriei berarilor, ci și prin faptul că este produsă într-o microberărie de familie. Prin noua bere Azuga vrem să onorăm moștenirea unui brand iconic pentru români și vă invităm să o degustați pentru a fi plăcut surprinși atât de produs, cât și de noua imagine de ambalaj”, a declarat Bogdan Jianu, Brand Manager Ursus Breweries. 

 

 

Noua Azuga Nepasteurizată este produsă artizanal, în stilul Märzen, din ingrediente naturale, de o calitate superioară, ce combină plinătatea dulceagă a malțului cu gustul hameiului ușor amărui. Notele florale de hamei și aromele fructate sunt produse de drojdie în timpul fermentației și al maturării, făcând din noua bere Azuga Nepasteurizată un lichid aromat și gata de savurat.

 

 

 

 

 

Berea Azuga este produsă în Germania de un producător de bere artizanală.

 

Ursus Breweries a devenit, recent, parte a grupului japonez Asahi, după ce SABMiller a fuzionat cu ABInBev. 

 

 

Cuvinte cheie: , , ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii