Ursus Breweries relansează Azuga, pe segmentul berilor nepasteurizate

Joi, 15 Iunie 2017, ora 14:50 | Vizualizari: 1082
de Maria Luiza Badescu

Azuga nepasteurizată, cel mai recent sortiment din portofoliul Ursus Breweries, a fost lansată oficial, ieri, noua bere fiind prezentă în magazinele din România de mai bine de o lună. Aflat multă vreme într-o zonă periferică a portofoliului berarului numărul unu din România, brandul Azuga a fost revitalizat prin poziţionarea sa premium pe segmentul în vogă al berilor nepasteurizate. Ursus deja intrase pe acest segment prin Timişoreana nepasteurizată, în cursul lunii martie.

Noua Azuga, probabil cea mai bună bere românească dinainte de 1990, păstrează principalele elemente de identitate vizuală din anii ’70 – ’80, dar şi forma sticlei şi calendarul tipărit pe etichetă pentru marcarea termenului de valabilitate, evident acum doar cu scopul de a sublinia continuitatea brandului. 

 

 

Într-un comunicat al companiei se arată că: „Noua bere Azuga Nepasteurizată este o bere artizanală, adresată celor care apreciază gustul autentic al unei beri meșteșugite cu atenție. Berea binecunoscută românilor se reinventează printr-o rețetă nouă, de bere nepasteurizată, cu un gust proaspăt, un lichid limpede ce capată un aspect ușor dens atunci când este turnată în pahar. Iar noul ambalaj completează la nivel vizual identitatea redefinită a brandului Azuga, cu sticla în forma clasică, simbolul tradiţional al caprei de munte şi alte elemente vintage.

 

 

“Consumatorii din România au știut să prețuiască dintotdeauna o bere bună, iar în ultimii ani piața de bere a evoluat din ce în ce mai mult, spre sofisticare și “premiumizare”. Lansarea categoriei de beri nepasteurizate – prin două mărci fanion: Azuga și Timișoreana – nu face decât să demonstreze că oamenii își doresc beri de calitate, își diversifică gusturile și așteptările lor sunt din ce în ce mai sofisticate, căutând experiențe memorabile chiar și când gustă o bere. Azuga se întoarce și începe o poveste nouă, atât ca bere nepasteurizată, cât și ca bere artizanală. Azuga este o propunere autentică de bere artizanală nu numai prin rețeta nouă, rezultatul măiestriei berarilor, ci și prin faptul că este produsă într-o microberărie de familie. Prin noua bere Azuga vrem să onorăm moștenirea unui brand iconic pentru români și vă invităm să o degustați pentru a fi plăcut surprinși atât de produs, cât și de noua imagine de ambalaj”, a declarat Bogdan Jianu, Brand Manager Ursus Breweries. 

 

 

Noua Azuga Nepasteurizată este produsă artizanal, în stilul Märzen, din ingrediente naturale, de o calitate superioară, ce combină plinătatea dulceagă a malțului cu gustul hameiului ușor amărui. Notele florale de hamei și aromele fructate sunt produse de drojdie în timpul fermentației și al maturării, făcând din noua bere Azuga Nepasteurizată un lichid aromat și gata de savurat.

 

 

 

 

 

Berea Azuga este produsă în Germania de un producător de bere artizanală.

 

Ursus Breweries a devenit, recent, parte a grupului japonez Asahi, după ce SABMiller a fuzionat cu ABInBev. 

 

 

Cuvinte cheie: , , ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii