Ursus Breweries relansează Azuga, pe segmentul berilor nepasteurizate

Joi, 15 Iunie 2017, ora 14:50 | Vizualizari: 1162
de Maria Luiza Badescu

Azuga nepasteurizată, cel mai recent sortiment din portofoliul Ursus Breweries, a fost lansată oficial, ieri, noua bere fiind prezentă în magazinele din România de mai bine de o lună. Aflat multă vreme într-o zonă periferică a portofoliului berarului numărul unu din România, brandul Azuga a fost revitalizat prin poziţionarea sa premium pe segmentul în vogă al berilor nepasteurizate. Ursus deja intrase pe acest segment prin Timişoreana nepasteurizată, în cursul lunii martie.

Noua Azuga, probabil cea mai bună bere românească dinainte de 1990, păstrează principalele elemente de identitate vizuală din anii ’70 – ’80, dar şi forma sticlei şi calendarul tipărit pe etichetă pentru marcarea termenului de valabilitate, evident acum doar cu scopul de a sublinia continuitatea brandului. 

 

 

Într-un comunicat al companiei se arată că: „Noua bere Azuga Nepasteurizată este o bere artizanală, adresată celor care apreciază gustul autentic al unei beri meșteșugite cu atenție. Berea binecunoscută românilor se reinventează printr-o rețetă nouă, de bere nepasteurizată, cu un gust proaspăt, un lichid limpede ce capată un aspect ușor dens atunci când este turnată în pahar. Iar noul ambalaj completează la nivel vizual identitatea redefinită a brandului Azuga, cu sticla în forma clasică, simbolul tradiţional al caprei de munte şi alte elemente vintage.

 

 

“Consumatorii din România au știut să prețuiască dintotdeauna o bere bună, iar în ultimii ani piața de bere a evoluat din ce în ce mai mult, spre sofisticare și “premiumizare”. Lansarea categoriei de beri nepasteurizate – prin două mărci fanion: Azuga și Timișoreana – nu face decât să demonstreze că oamenii își doresc beri de calitate, își diversifică gusturile și așteptările lor sunt din ce în ce mai sofisticate, căutând experiențe memorabile chiar și când gustă o bere. Azuga se întoarce și începe o poveste nouă, atât ca bere nepasteurizată, cât și ca bere artizanală. Azuga este o propunere autentică de bere artizanală nu numai prin rețeta nouă, rezultatul măiestriei berarilor, ci și prin faptul că este produsă într-o microberărie de familie. Prin noua bere Azuga vrem să onorăm moștenirea unui brand iconic pentru români și vă invităm să o degustați pentru a fi plăcut surprinși atât de produs, cât și de noua imagine de ambalaj”, a declarat Bogdan Jianu, Brand Manager Ursus Breweries. 

 

 

Noua Azuga Nepasteurizată este produsă artizanal, în stilul Märzen, din ingrediente naturale, de o calitate superioară, ce combină plinătatea dulceagă a malțului cu gustul hameiului ușor amărui. Notele florale de hamei și aromele fructate sunt produse de drojdie în timpul fermentației și al maturării, făcând din noua bere Azuga Nepasteurizată un lichid aromat și gata de savurat.

 

 

 

 

 

Berea Azuga este produsă în Germania de un producător de bere artizanală.

 

Ursus Breweries a devenit, recent, parte a grupului japonez Asahi, după ce SABMiller a fuzionat cu ABInBev. 

 

 

Cuvinte cheie: , , ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii