Carrefour aniversează 16 ani în România şi organizează o tombolă cu premii de peste 2 milioane de lei

Joi, 15 Iunie 2017, ora 13:21 | Vizualizari: 1737

Grupul Carrefour România a anunţat că, timp de patru săptămâni, va sărbători împlinirea a 16 ani de prezenţă în România şi de la deschiderea primului său magazin, hipermarketul Carrefour Militari.

 

În comunicatul companiei se arată că “În perioada 15 Iunie- 12 Iulie, Grupul Carrefour sărbătoreşte 16 ani de activitate în România, ocazie cu care îşi propune să celebreze familia (Câte familii, atâtea obiceiuri de a sărbători. Bucură-te de fiecare!) şi să ofere tuturor clienţilor o atmosferă festivă prin şansa de a câştiga peste 300.000 de vouchere de cumpărături, direct la casele de marcat, sau prin tragere la sorţi, participând la Marea Tombolă Aniversară cu premii mari, precum biciclete, aparate electrocasnice, 3 maţini Renault Clio sau 1 apartament.  Mai mult, magazinele Carrefour întâmpină familiile care le trec pragul cu super “preţuri aniversare” şi cu ofertele din campania Black Promo.

 

Familia modernă este în căutarea avantajelor pe care le poate avea de la un retailer, fără a face rabat de la timpul petrecut cu cei dragi şi de la calitatea stilului de viaţă. Carrefour se adresează, astfel, tuturor obiceiurilor românilor şi celebrează diversitatea, bucurându-se de fiecare – Câte familii, atâtea obiceiuri. Bucură-te de fiecare! 

 

 

Mecanismul Marii Tombole Aniversare:

 

Pasul 1: la cumpărături din magazinele grupului Carrefour (hipermarketuri, supermarketurile Market, Billa şi Express) în perioada aniversară (15.06-12.07.2017), clienţii vor primi la casa de marcat un scratch card, indiferent de valoarea cumpărăturilor, şi un bon nefiscal cu un cod unic de bare;

 

Pasul 2: la răzuirea scratch cardul-ului, clienţii pot caâşiga un voucher (de 10 lei în hipermarketuri,  de 5 lei in supermarketurile Market, Billa şi magazinele Express); 

 

Pasul 3: la trimiterea unui sms la 1720 cu codul unic de pe bonul nefiscal, clienţii se pot înscrie la Marea Tombolă Aniversară; 

 

„Ne-am propus anul acesta, în luna Aniversară Carrefour, să sărbătorim. A 16-a aniversare a Carrefour în România marchează un punct important în istoria companiei prin simplul fapt că pe de o parte, grupul Carrefour în România se află într-o perioadă în care şi-a lărgit familia, în prezent marea familie a Carrefour numără aproximativ 17.000 de oameni, iar pe de altă parte, compania a crescut de-a lungul anilor alături de numeroasele familii din România care au fost şi sunt clienţi ai magazinelor grupului Carrefour. Îi invităm pe toţi să intre în atmosfera de sărbătoare a Carrefour, cu premii surpriză şi mari la Marea Tombolă Aniversară, cu preţuri “aniversare” şi super oferte,” a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

 

Premiile Marii Tombole Aniversare sunt *)Premii acordate instant, la casele de marcat : peste 300.000 de vouchere de cumpărături; **) Premii acordate prin tragere la sorţi: biciclete, frigidere şi maşini de spălat, 3 autoturisme Renault Clio şi 1 apartament.

 

Extragerea pentru Marea Tombolă Aniversară va avea loc în data de 20 iulie 2017, în prezenta unui notar public, moment în care câştigătorii marilor premii vor fi anuntaţi. 

 

Totodată, în luna Aniversară Carrefour şi preţurile sărbăatoresc alături de consumatori.  Magazinele îşi întâmpină clienţii cu o multitudine de oferte, la “preţuri aniversare” şi super reduceri, într-o adevărată sărbăatoare a preţurilor mici.

Şi, pentru că celebram familia şi diversitatea, numeroasele familii din România care au fost şi sunt clienţi ai magazinelor grupului Carrefour se pot bucura din plin de varietatea de produse oferite şi de promoţiile adaptate tuturor nevoilor, preferinţelor şi obiceiurilor.

 

Mai mult, în perioada 15-22 iunie, clienţii beneficiază de până la 50 % reducere la produsele electronice, electrocasnice, IT şi Telecom aflate în Campania Black Promo. Iar posesorii de card Carrefour Mastercard au acum o nouă facilitate: pot achiziţiona aceste produse rapid şi usor, în 16 rate lunare, cu 0% dobândă."

 

 

Regulamentul campaniei poate fi găsit aici: www.carrefour.ro/utile/regulamente-tombole-promotii/

Promoţiile din catalogul aniversar pot fi găsite aici: https://www.carrefour.ro/utile/regulamente-tombole-promotii/

 

 

 

Cuvinte cheie: , , ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii