Dove aniversează 60 de ani de frumusețe adevărată prin lansarea unei colecții unice de genți pentru cosmetice

Miercuri, 14 Iunie 2017, ora 17:08 | Vizualizari: 842

De șase decenii Dove inspiră femeile să-și atingă potențialul maxim de frumusețe și le încurajează să considere frumusețea o sursă de încredere, nu de anxietate.
Cu această ocazie, Dove lansează o colecție unică de genți pentru cosmetice, în ediție limitată. Designul personalizat ilustrează frumusețea femeilor întruchipată de-a lungul timpului, explorând autenticitatea frumuseții în momente-cheie din istorie.

 



1940 – Post War
Ediția dedicată anilor ’40 este reprezentată de un pilot de aeronavă militară, definiția frumuseții din acea perioadă, ce a creat în timpul războiului o schimbare de perspectivă, fiind una dintre femeile care activau într-o arie dominată de bărbați.
Setul conține: antiperspirant spray Dove Invisible Dry, gel de duș nutritiv Dove Gentle Exfoliating și lapte de corp Dove Essential Nourishment.
Preț recomandat*: 46.9 lei



1960 - Style

Anii ’60 reprezintă o decadă în care s-a renunțat la numeroase tendințe pentru a celebra frumusețea naturală. Ediția dedicată acestei perioade aduce la viață stilul “Mod” adoptat de femei, bazat pe inovație, creativitate, atitudine și un mix între muzică și modă.
Setul conține: antiperspirant spray Dove Original, gel de duș nutritiv Dove Deeply Nourishing și lapte de corp Dove Essential Nourishment.
Preț recomandat*: 46.9 lei


1970 – Liberation
 

Anii ’70 au fost martori ai unei schimbări asupra rolului femeii și a standardelor de frumusețe. Ediția dedicată prezintă o astfel de femeie, care emană individualitate prin hainele și accesoriile handmade. Aceasta își susține principiile, ca parte dintr-un protest pașnic.
Setul conține: antiperspirant spray Dove GoFresh Pear & Aloe Vera și gel de duș Dove GoFresh Pear & Aloe Vera.
Preț recomandat*: 31.9 lei


1980 –  Power
 

Noțiunea de femeie de carieră a apărut în societatea contemporană în perioada anilor ’80, femeile ajungând să aibă poziții de conducere, destinate anterior exclusiv bărbaților. Sănătatea și felul în care arată au început să influențeze noțiunile de frumusețe din acea decadă, însă ediția Dove dedicată anilor ’80 ilustrează o femeie-simbol: feminină, de succes și deținând controlul asupra propriului viitor.
Setul conține: antiperspirant spray Dove Powder Soft, gel de duș și loțiune de corp Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual.
Preț recomandat*: 46.9 lei


Gama aniversară este completată de un pachet special dedicat bărbaților, care conține antiperspirant spray Dove Men+Care Clean Comfort, gel de duș pentru corp și față Dove Men+Care Clean Comfort și șampon Dove Men+Care Antidandruff.
Preț recomandat*: 38.7 lei

 

 

*)   Preț recomandat de producător. Vânzătorii cu amănuntul au dreptul să își stabilească în mod liber prețurile de revânzare, care pot fi mai mari sau mai mici decât prețul recomandat.


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii