Dove aniversează 60 de ani de frumusețe adevărată prin lansarea unei colecții unice de genți pentru cosmetice

Miercuri, 14 Iunie 2017, ora 17:08 | Vizualizari: 1026

De șase decenii Dove inspiră femeile să-și atingă potențialul maxim de frumusețe și le încurajează să considere frumusețea o sursă de încredere, nu de anxietate.
Cu această ocazie, Dove lansează o colecție unică de genți pentru cosmetice, în ediție limitată. Designul personalizat ilustrează frumusețea femeilor întruchipată de-a lungul timpului, explorând autenticitatea frumuseții în momente-cheie din istorie.

 



1940 – Post War
Ediția dedicată anilor ’40 este reprezentată de un pilot de aeronavă militară, definiția frumuseții din acea perioadă, ce a creat în timpul războiului o schimbare de perspectivă, fiind una dintre femeile care activau într-o arie dominată de bărbați.
Setul conține: antiperspirant spray Dove Invisible Dry, gel de duș nutritiv Dove Gentle Exfoliating și lapte de corp Dove Essential Nourishment.
Preț recomandat*: 46.9 lei



1960 - Style

Anii ’60 reprezintă o decadă în care s-a renunțat la numeroase tendințe pentru a celebra frumusețea naturală. Ediția dedicată acestei perioade aduce la viață stilul “Mod” adoptat de femei, bazat pe inovație, creativitate, atitudine și un mix între muzică și modă.
Setul conține: antiperspirant spray Dove Original, gel de duș nutritiv Dove Deeply Nourishing și lapte de corp Dove Essential Nourishment.
Preț recomandat*: 46.9 lei


1970 – Liberation
 

Anii ’70 au fost martori ai unei schimbări asupra rolului femeii și a standardelor de frumusețe. Ediția dedicată prezintă o astfel de femeie, care emană individualitate prin hainele și accesoriile handmade. Aceasta își susține principiile, ca parte dintr-un protest pașnic.
Setul conține: antiperspirant spray Dove GoFresh Pear & Aloe Vera și gel de duș Dove GoFresh Pear & Aloe Vera.
Preț recomandat*: 31.9 lei


1980 –  Power
 

Noțiunea de femeie de carieră a apărut în societatea contemporană în perioada anilor ’80, femeile ajungând să aibă poziții de conducere, destinate anterior exclusiv bărbaților. Sănătatea și felul în care arată au început să influențeze noțiunile de frumusețe din acea decadă, însă ediția Dove dedicată anilor ’80 ilustrează o femeie-simbol: feminină, de succes și deținând controlul asupra propriului viitor.
Setul conține: antiperspirant spray Dove Powder Soft, gel de duș și loțiune de corp Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual.
Preț recomandat*: 46.9 lei


Gama aniversară este completată de un pachet special dedicat bărbaților, care conține antiperspirant spray Dove Men+Care Clean Comfort, gel de duș pentru corp și față Dove Men+Care Clean Comfort și șampon Dove Men+Care Antidandruff.
Preț recomandat*: 38.7 lei

 

 

*)   Preț recomandat de producător. Vânzătorii cu amănuntul au dreptul să își stabilească în mod liber prețurile de revânzare, care pot fi mai mari sau mai mici decât prețul recomandat.


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii