Dove aniversează 60 de ani de frumusețe adevărată prin lansarea unei colecții unice de genți pentru cosmetice

Miercuri, 14 Iunie 2017, ora 17:08 | Vizualizari: 1110

De șase decenii Dove inspiră femeile să-și atingă potențialul maxim de frumusețe și le încurajează să considere frumusețea o sursă de încredere, nu de anxietate.
Cu această ocazie, Dove lansează o colecție unică de genți pentru cosmetice, în ediție limitată. Designul personalizat ilustrează frumusețea femeilor întruchipată de-a lungul timpului, explorând autenticitatea frumuseții în momente-cheie din istorie.

 



1940 – Post War
Ediția dedicată anilor ’40 este reprezentată de un pilot de aeronavă militară, definiția frumuseții din acea perioadă, ce a creat în timpul războiului o schimbare de perspectivă, fiind una dintre femeile care activau într-o arie dominată de bărbați.
Setul conține: antiperspirant spray Dove Invisible Dry, gel de duș nutritiv Dove Gentle Exfoliating și lapte de corp Dove Essential Nourishment.
Preț recomandat*: 46.9 lei



1960 - Style

Anii ’60 reprezintă o decadă în care s-a renunțat la numeroase tendințe pentru a celebra frumusețea naturală. Ediția dedicată acestei perioade aduce la viață stilul “Mod” adoptat de femei, bazat pe inovație, creativitate, atitudine și un mix între muzică și modă.
Setul conține: antiperspirant spray Dove Original, gel de duș nutritiv Dove Deeply Nourishing și lapte de corp Dove Essential Nourishment.
Preț recomandat*: 46.9 lei


1970 – Liberation
 

Anii ’70 au fost martori ai unei schimbări asupra rolului femeii și a standardelor de frumusețe. Ediția dedicată prezintă o astfel de femeie, care emană individualitate prin hainele și accesoriile handmade. Aceasta își susține principiile, ca parte dintr-un protest pașnic.
Setul conține: antiperspirant spray Dove GoFresh Pear & Aloe Vera și gel de duș Dove GoFresh Pear & Aloe Vera.
Preț recomandat*: 31.9 lei


1980 –  Power
 

Noțiunea de femeie de carieră a apărut în societatea contemporană în perioada anilor ’80, femeile ajungând să aibă poziții de conducere, destinate anterior exclusiv bărbaților. Sănătatea și felul în care arată au început să influențeze noțiunile de frumusețe din acea decadă, însă ediția Dove dedicată anilor ’80 ilustrează o femeie-simbol: feminină, de succes și deținând controlul asupra propriului viitor.
Setul conține: antiperspirant spray Dove Powder Soft, gel de duș și loțiune de corp Dove Nourishing Secrets Glowing Ritual.
Preț recomandat*: 46.9 lei


Gama aniversară este completată de un pachet special dedicat bărbaților, care conține antiperspirant spray Dove Men+Care Clean Comfort, gel de duș pentru corp și față Dove Men+Care Clean Comfort și șampon Dove Men+Care Antidandruff.
Preț recomandat*: 38.7 lei

 

 

*)   Preț recomandat de producător. Vânzătorii cu amănuntul au dreptul să își stabilească în mod liber prețurile de revânzare, care pot fi mai mari sau mai mici decât prețul recomandat.


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii