Farmec inaugurează la Timișoara primul magazin Gerovital

Miercuri, 14 Iunie 2017, ora 12:26 | Vizualizari: 429

Farmec își extinde rețeaua de magazine de brand şi inaugurează astăzi la Timişoara primul magazin Gerovital, aflăm de pe pagina de Facebook a companiei clujene.

Situat pe strada Aristide Demetriade, nr. 1, în incinta centrului comercial Iulius Mall, magazinul Gerovital are o suprafaţă de 52.8 metri pătraţi şi pune la dispoziţia consumatorilor toate produsele din gamele Gerovital şi Aslavital. Investiţia totală în noul spaţiu comercial se ridică la peste 57.000 de euro.

În noul magazin poate fi regăsită şi prima gamă premium din portofoliul companiei, Gerovital H3 derma+ Premium Care, care a fost lansată cu ocazia aniversării a 50 de ani de existență a brandului Gerovital.

Acesta este cel de-al doilea spaţiu comercial din oraș al companiei, după deschiderea de anul trecut a unui magazin Farmec, care pune la dispoziţia cumpărătorilor atât produse de îngrijire personală, cât şi de curăţenie.

Luna aceasta se va deschide un magazin Gerovital și în Suceava.

Citește și:

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

 

Mircea Turdean, Farmec: ”Tatăl meu a fost un vizionar: magazinele de brand aduc încasări substanţiale!”

 

 

 


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii