Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Miercuri, 14 Iunie 2017, ora 12:04 | Vizualizari: 744
de Maria Vaschi

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării
 


Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea și despre cum a fost poziționată pe segmentul super premium gama de cosmetice lansată recent.
Până acum, Farmec a deschis în țară 16 magazine pro­prii: 8 Gerovital și 8 Farmec. Rolul lor este de a da mai multă forță brandurilor, mai multă notorietate și vizibilitate, dar și de a contribui substanțial  la cifra de afaceri a companiei.


„Dacă magazinele de brand Gerovital sunt deschise exclusiv în mall-uri, magazinele stradale, cum le spunem celor deschise sub brandul Farmec, sunt amplasate în centrele orașelor. Avem magazine Farmec foarte frumoase în centrele vechi ale Sibiului, Clujului sau Timișoarei”, a spus Mircea Turdean.


Întrebat până unde va merge cu această strategie de dezvoltare a rețelelor proprii, managerul companiei clujene a făcut următoarele precizări: „S-ar putea să ne oprim la 50, dar s-ar putea să depășim acest număr dacă vom vedea că aduc notorietate și o cifră bună de afaceri. Acum începem să le punem pe hartă, încercăm să umplem toate zonele din țară. Încă nu am pus în Moldova (n.red.: între timp s-a deschis magazinul Gerovital din Piatra Neamț), în săptămânile următoare trebuie să acoperim tot.”


În ceea ce privește piețele externe, unde compania are 6 magazine, și Gerovital și Farmec, accentul se va pune pe francizare.


„Deocamdată, acele magazine au fost făcute de par­tenerii noștri cam cum au vrut ei. De aici încolo, nu mai este un secret, suntem în curs de a pune la punct un contract și o politică de francizare care să ne asigure și pe noi, și pe ei, de succes. Adică noi ne asigurăm că magazinele vor avea o anumită ținută și că vor semăna cu cele de aici, iar pe ei îi asigură, prin acel contract, că vor primi know-how, promovări și alte lucruri de la noi, astfel încât să iasă pe profit mult mai mare decât dacă ar deschide un magazinel cu o cheltuială minimală, dar fără strategie.”


Referitor la gama de cosmetice recent lansată, Gerovital H3 Derma+ Premium Care, foarte ambițios poziționată pe segmentul lux, alături de branduri precum Estée ­Lauder, Clinique, sau Vichy, Mircea Turdean a subliniat faptul că produsele se vor vinde doar în farmacii și în magazinele de brand ale companiei.

 


„Nu o să le vedeți niciodată în hipermarketuri sau supermarketuri. Doar în magazinele noastre de brand Gerovital și în farmacii le putem vinde - au un preț mai mare, dar și eficiența lor este pe măsura prețului. În plus, beneficiază de servicii dedicate prin intermediul colegelor noastre, care nu sunt vânzătoare, ci beauty advisors. Iar combinația negru cu roșu și auriu aleasă pentru ambalaje diferențiază și totodată este asociată cu luxul. Nu ne dorim să le punem la vânzare în retailul alimentar”, a precizat a precizat Mircea Turdean.
 

 

Interviul poate fi citit aici:

Mircea Turdean, Farmec: ”Tatăl meu a fost un vizionar: magazinele de brand aduc încasări substanţiale!”

 

 

Cuvinte cheie: , ,
Adauga un comentariu



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii