Carrefour va deschide un hipermarket la sfârșitul anului în centrul comercial Shopping City Râmnicu Vâlcea

Marti, 13 Iunie 2017, ora 14:43 | Vizualizari: 479

NEPI, cel mai dinamic investitor și dezvoltator imobiliar de retail din România și din Europa Centrală și de Est, continuă seria lansărilor de succes și inaugurează, la finalul acestui an, Shopping City Râmnicu Vâlcea, după deschiderea Shopping City Timișoara și Shopping City Piatra-Neamț din 2016. În urma unei investiții de 40 de milioane de euro, centrul comercial va fi principala destinație de shopping și petrecere a timpului liber din regiune, aliniată la cele mai ridicate standarde. 

 

 

Cu o suprafață închiriabilă de 27.900 de metri pătrați, Shopping City Râmnicu Vâlcea este un proiect care va avea un impact pozitiv asupra peisajului regional de retail, aducând vâlcenilor cea mai mare și cea mai modernă destinație de shopping și petrecere a timpului liber din județ. Centrul va include branduri internaționale de renume, unele ce urmează să fie inaugurate în premieră în regiune. Printre chiriașii centrului comercial se numără deja unul dintre cei mai mari retaileri de electronice și electrocasnice din România, reprezentanțe ale unuia dintre cei mai mari retaileri internaționali de fashion și un hipermarket Carrefour

 

Aliniat celor mai înalte standarde aplicate de NEPI în cazul tuturor centrelor comerciale lansate până acum, Shopping City Râmnicu Vâlcea va dispune de aproximativ 14.000 de metri pătrați de branduri de fashion, o suprafață pentru hipermarket și servicii de 10.000 de metri pătrați și una de 3.000 de mp pentru zona de restaurante și divertisment. 

 

Shopping City Râmnicu Vâlcea completează oferta de divertisment cu cel mai mare și mai modern cinematograf multiplex, dotat cu 6 săli, ce vor oferi vizitatorilor oportunitatea de a viziona cele mai recente și populare producții cinematografice, dar și cu o gamă variată de restaurante și locații fast food, săli de bowling, biliard, loc de joacă pentru copii, cazino și o terasă de peste 350 de metri pătrați, cu vedere spre râul Olt. 

 

„Shopping City Râmnicu Vâlcea va fi primul centru comercial full concept din regiune, care va oferi atât locuitorilor din județul Vâlcea, cât și celor din zonele adiacente o diversitate de produse și servicii pentru toate categoriile de public. Este un proiect care va redefini standardele de calitate și va modifica piața de retail din regiune, datorită ofertei atractive de divertisment, dotările de ultimă generație și mixul complet de chiriași. Ne dorim să fim un partener de încredere pentru viitorii noștri vizitatori, așa că acest centru comercial nu va fi doar o destinație de shopping și petrecere a timpului liber, ci și un motor pentru economia locală, generând mii de locuri de muncă”, spune Adina Ciobanu, Asset Manager, NEPI.

 

Poziționat pe malul râului Olt, în apropierea Bulevardului Ferdinand, centrul comercial va fi ușor accesibil atât cu mașina, cât și cu transportul public și va deservi atât rezidenții, cât și locuitorii din întregul județ. Mai mult, Shopping City Râmnicu Vâlcea va fi construit pe un teren de aproximativ 12 hectare, iar la finalizarea dezvoltării sale de anul acesta, le va oferi vizitatorilor o parcare generoasă de 900 de locuri, dispusă pe un nivel. 

 
 
 
 
 

Cuvinte cheie: , , ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii