Carrefour România și Green Group lansează un nou serviciu: colectarea uleiului alimentar, cu recompensă pe loc

Marti, 13 Iunie 2017, ora 13:36 | Vizualizari: 589

Carrefour România și Green Group sărbătoresc 4 ani de operare a sistemului de colectare selectivă a deșeurilor – SIGUREC – prin intermediul căruia, clienții Carrefour au colectat în total peste 16 milioane bucăți deșeuri PET, doze și sticlă și peste 4.500 de tone deșeuri de echipamente electrice, electronice, hârtie şi carton. Cu aceasta ocazie, cei doi parteneri, anunță lansarea unui nou serviciu: colectarea uleiului alimentar uzat pe bază de recompensă, disponibil în toate cele 21 de stații de colectare selectivă Sigurec din proximitatea magazinelor Carrefour.

Pentru că oamenii au început din ce în ce mai mult să conștientizeze impactul negativ pe care îl generează aceste deșeuri asupra mediului înconjurător (1 litru de ulei alimentar aruncat la chiuvetă poate polua până  la 1 milion de litri de apă), dar și faptul că aceste deșeuri au valoare, clienții Carrefour pot beneficia acum de acest nou serviciu, și anume colectarea uleiului alimentar uzat.

•    Clienții pot aduce la stațiile Sigurec uleiul uzat în sticle de plastic transparent (recipienți PET), cantitatea minimă primită fiind 1 kilogram, iar maximă 4 kilograme.
•    Uleiul trebuie să fie filtrat, curat, fără depuneri de resturi alimentare sau apă.
•    La preluare, uleiul este cântărit și în funcție de cantitate, se eliberează un voucher valoric ce poate fi folosit ca reducere la cumpărături, valoarea unui kilogram de ulei alimentar uzat fiind de 0,50 lei.
•    Uleiul colectat se duce spre procesare, pentru a fi transformat în biodiesel, un combustibil prietenos cu mediul înconjurător.

Totodată, cu voucherele eliberate de SIGUREC, utilizatorii se pot înscrie la concursuri lunare cu premii constând în 3 biciclete Pegas, 3 brățări inteligente, 10 dispozitive antifurt pentru biciclete, 20 de genți Sigurec pentru sortarea deșeurilor acasă, precum și marele premiu, un weekend prelungit cu familia sau prietenii în inima Transilvaniei.
Pentru înscrierea la concursuri, utilizatorii trebuie să descarce aplicația SIGUREC și să scaneze codul QR inscripționat pe voucher, fie au opțiunea să introducă numărul unic de înregistrare de pe voucher pe site-ul www.sigurec.ro, la secțiunea Concursuri.

Toate deșeurile colectate la stația SIGUREC sunt transportate în fabricile de reciclare din România partenere în proiect, precum Greentech, Greenweee, Greenlamp, Greenglass Recycling, Romcarbon, Ecopaper și alții, pentru a fi procesate și transformate în alte produse.
 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii