Carrefour România și Green Group lansează un nou serviciu: colectarea uleiului alimentar, cu recompensă pe loc

Marti, 13 Iunie 2017, ora 13:36 | Vizualizari: 633

Carrefour România și Green Group sărbătoresc 4 ani de operare a sistemului de colectare selectivă a deșeurilor – SIGUREC – prin intermediul căruia, clienții Carrefour au colectat în total peste 16 milioane bucăți deșeuri PET, doze și sticlă și peste 4.500 de tone deșeuri de echipamente electrice, electronice, hârtie şi carton. Cu aceasta ocazie, cei doi parteneri, anunță lansarea unui nou serviciu: colectarea uleiului alimentar uzat pe bază de recompensă, disponibil în toate cele 21 de stații de colectare selectivă Sigurec din proximitatea magazinelor Carrefour.

Pentru că oamenii au început din ce în ce mai mult să conștientizeze impactul negativ pe care îl generează aceste deșeuri asupra mediului înconjurător (1 litru de ulei alimentar aruncat la chiuvetă poate polua până  la 1 milion de litri de apă), dar și faptul că aceste deșeuri au valoare, clienții Carrefour pot beneficia acum de acest nou serviciu, și anume colectarea uleiului alimentar uzat.

•    Clienții pot aduce la stațiile Sigurec uleiul uzat în sticle de plastic transparent (recipienți PET), cantitatea minimă primită fiind 1 kilogram, iar maximă 4 kilograme.
•    Uleiul trebuie să fie filtrat, curat, fără depuneri de resturi alimentare sau apă.
•    La preluare, uleiul este cântărit și în funcție de cantitate, se eliberează un voucher valoric ce poate fi folosit ca reducere la cumpărături, valoarea unui kilogram de ulei alimentar uzat fiind de 0,50 lei.
•    Uleiul colectat se duce spre procesare, pentru a fi transformat în biodiesel, un combustibil prietenos cu mediul înconjurător.

Totodată, cu voucherele eliberate de SIGUREC, utilizatorii se pot înscrie la concursuri lunare cu premii constând în 3 biciclete Pegas, 3 brățări inteligente, 10 dispozitive antifurt pentru biciclete, 20 de genți Sigurec pentru sortarea deșeurilor acasă, precum și marele premiu, un weekend prelungit cu familia sau prietenii în inima Transilvaniei.
Pentru înscrierea la concursuri, utilizatorii trebuie să descarce aplicația SIGUREC și să scaneze codul QR inscripționat pe voucher, fie au opțiunea să introducă numărul unic de înregistrare de pe voucher pe site-ul www.sigurec.ro, la secțiunea Concursuri.

Toate deșeurile colectate la stația SIGUREC sunt transportate în fabricile de reciclare din România partenere în proiect, precum Greentech, Greenweee, Greenlamp, Greenglass Recycling, Romcarbon, Ecopaper și alții, pentru a fi procesate și transformate în alte produse.
 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii