Mega Image susține printr-o campanie dedicată cauza donării de sânge

Marti, 13 Iunie 2017, ora 13:23 | Vizualizari: 648

Începând cu 14 iunie, de Ziua Internaţională a Donatorului de Sânge, Mega Image începe demersul de susţinere a unei cauze sociale extrem de importante în acest moment: nevoia de sânge. Astfel, Mega Image va susţine această cauză printr-o campanie dedicată, care va reprezenta angajamentul companiei pe termen lung de a contribui la creşterea procentului de donatori prin acţiuni concrete de susţinere, alături de o comunicare constantă în magazine, dar şi extins, în cadrul comunităţilor.

„Ne propunem să aducem în prim plan cauza donării de sânge, să vorbim despre această nevoie clienţilor noştri, colegilor noştri, comunităţilor locale. Ne asumăm rolul de cetăţean responsabil şi bun comunicator, folosindu-ne de vocea noastră, dar şi de dorinţa de a fi alături de oameni, mai ales atunci când au nevoie de noi. E important să fim responsabili. E important să ne implicăm şi să facem schimbări în bine, împreună. Azi, mâine şi în fiecare zi. Acesta este începutul unui proiect de responsabilitate pe termen lung, pe care îl vom derula cu angajament prin diverse acţiuni şi evenimente de donare de sânge periodic”
, a declarat Vassilis Stavrou, Director General Mega Image România.

Astfel, de Ziua Internaţională a Donatorului de Sânge, magazinele Mega Image (care nu au program non-stop) vor fi deschise cu o oră mai devreme pentru a fi pe traseul donatorului de sânge. Mai mult, toţi donatorii de sânge din Bucureşti, Braşov, Cluj, Constanţa şi Ploieşti vor primi, la Centrul de donare, din partea Mega Image, un pachet cu produse alimentare pentru a-şi reface rapid energia.

Implicarea Mega Image în această cauză va fi susţinută printr-o comunicare constantă în toate magazinele, alături de activări speciale prin echipe de promoteri în magazine selecţionate. Mai mult, campania dedicată de comunicare se va derula printr-un mix de canale media: radio, outdoor, proiecte neconveţionale, precum şi acţiuni de PR prin implicarea unor influenţatori cheie.
 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii