Mega Image susține printr-o campanie dedicată cauza donării de sânge

Marti, 13 Iunie 2017, ora 13:23 | Vizualizari: 503

Începând cu 14 iunie, de Ziua Internaţională a Donatorului de Sânge, Mega Image începe demersul de susţinere a unei cauze sociale extrem de importante în acest moment: nevoia de sânge. Astfel, Mega Image va susţine această cauză printr-o campanie dedicată, care va reprezenta angajamentul companiei pe termen lung de a contribui la creşterea procentului de donatori prin acţiuni concrete de susţinere, alături de o comunicare constantă în magazine, dar şi extins, în cadrul comunităţilor.

„Ne propunem să aducem în prim plan cauza donării de sânge, să vorbim despre această nevoie clienţilor noştri, colegilor noştri, comunităţilor locale. Ne asumăm rolul de cetăţean responsabil şi bun comunicator, folosindu-ne de vocea noastră, dar şi de dorinţa de a fi alături de oameni, mai ales atunci când au nevoie de noi. E important să fim responsabili. E important să ne implicăm şi să facem schimbări în bine, împreună. Azi, mâine şi în fiecare zi. Acesta este începutul unui proiect de responsabilitate pe termen lung, pe care îl vom derula cu angajament prin diverse acţiuni şi evenimente de donare de sânge periodic”
, a declarat Vassilis Stavrou, Director General Mega Image România.

Astfel, de Ziua Internaţională a Donatorului de Sânge, magazinele Mega Image (care nu au program non-stop) vor fi deschise cu o oră mai devreme pentru a fi pe traseul donatorului de sânge. Mai mult, toţi donatorii de sânge din Bucureşti, Braşov, Cluj, Constanţa şi Ploieşti vor primi, la Centrul de donare, din partea Mega Image, un pachet cu produse alimentare pentru a-şi reface rapid energia.

Implicarea Mega Image în această cauză va fi susţinută printr-o comunicare constantă în toate magazinele, alături de activări speciale prin echipe de promoteri în magazine selecţionate. Mai mult, campania dedicată de comunicare se va derula printr-un mix de canale media: radio, outdoor, proiecte neconveţionale, precum şi acţiuni de PR prin implicarea unor influenţatori cheie.
 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii