Mega Image susține printr-o campanie dedicată cauza donării de sânge

Marti, 13 Iunie 2017, ora 13:23 | Vizualizari: 598

Începând cu 14 iunie, de Ziua Internaţională a Donatorului de Sânge, Mega Image începe demersul de susţinere a unei cauze sociale extrem de importante în acest moment: nevoia de sânge. Astfel, Mega Image va susţine această cauză printr-o campanie dedicată, care va reprezenta angajamentul companiei pe termen lung de a contribui la creşterea procentului de donatori prin acţiuni concrete de susţinere, alături de o comunicare constantă în magazine, dar şi extins, în cadrul comunităţilor.

„Ne propunem să aducem în prim plan cauza donării de sânge, să vorbim despre această nevoie clienţilor noştri, colegilor noştri, comunităţilor locale. Ne asumăm rolul de cetăţean responsabil şi bun comunicator, folosindu-ne de vocea noastră, dar şi de dorinţa de a fi alături de oameni, mai ales atunci când au nevoie de noi. E important să fim responsabili. E important să ne implicăm şi să facem schimbări în bine, împreună. Azi, mâine şi în fiecare zi. Acesta este începutul unui proiect de responsabilitate pe termen lung, pe care îl vom derula cu angajament prin diverse acţiuni şi evenimente de donare de sânge periodic”
, a declarat Vassilis Stavrou, Director General Mega Image România.

Astfel, de Ziua Internaţională a Donatorului de Sânge, magazinele Mega Image (care nu au program non-stop) vor fi deschise cu o oră mai devreme pentru a fi pe traseul donatorului de sânge. Mai mult, toţi donatorii de sânge din Bucureşti, Braşov, Cluj, Constanţa şi Ploieşti vor primi, la Centrul de donare, din partea Mega Image, un pachet cu produse alimentare pentru a-şi reface rapid energia.

Implicarea Mega Image în această cauză va fi susţinută printr-o comunicare constantă în toate magazinele, alături de activări speciale prin echipe de promoteri în magazine selecţionate. Mai mult, campania dedicată de comunicare se va derula printr-un mix de canale media: radio, outdoor, proiecte neconveţionale, precum şi acţiuni de PR prin implicarea unor influenţatori cheie.
 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii