Bergenbier dă startul Caravanei EU SUNT 12

Luni, 12 Iunie 2017, ora 11:59 | Vizualizari: 487

Bergenbier pornește în Caravana EU SUNT 12, cea mai tare experiență de răcorire din România.



KM 0 al Răcoririi, Ploiești, este gazda primului eveniment din cadrul turului ce redefinește răcorirea și trece prin 26 de orașe din țară. În premieră în România, camioanele care aduc răcorirea Bergenbier sunt pregătite pentru a crea o zonă inedită de experiențe senzoriale cu un spectaculos show multimedia, precum și activări de realitate virtuală. Traseul caravanei poate fi urmărit pe www.racorimromania.ro și pe pagina de Facebook Bergenbier România.

”Inspirați de cele mai răcoritoare locuri din România, Bergenbier, berea maturată la rece, filtrată la rece și cu CO2 din fermentație naturală, aduce consumatorilor săi experiența răcoririi adevarate! Caravana EU SUNT 12 este modul prin care ia formă mesajul nostru, oferind tuturor celor prezenți în cadrul evenimentelor din cele 26 de orașe experiențe unice menite să îi răcorească cu adevărat în această vară”, declară Gabriela Lupaș-Țicu, Director de Marketing Bergenbier S.A.

 

Bergenbier a pregătit în Caravana EU SUNT 12 experiențe de răcorire în plină vară: prin intermediul realității virtuale vom putea experimenta o altfel de răcorire, iar în camioane vom asista la un spectaculos show multimedia în cel mai cool bar din gheață reală. Acolo va putea fi savurat și noul Bergenbier 0,33L cu capac Twist off, pentru o răcorire dintr-o răsucire. Cei care vor veni în Caravană vor putea juca fotbal pe un teren gonflabil, sau vor putea să își răcorească prietenii așezați deasupra unui rezervor cu apă. Mai mult, în Caravană vor fi întâmpinați de Bogdan Stelea, Gabi Balint și Miță de la Bere Gratis, cu sesiuni de autografe și bulgăreală adevărată.    

 

 

Caravana EU SUNT 12 pornește din Ploiești pe 9 iunie (orele 16:30 – 23:00) și 10 iunie (orele 12:00 – 23:00), în zona Palatului Culturii și continuă în: Târgoviște - 11 iunie, Abrud - 13 iunie, Turda - 14 iunie, Huedin - 15 iunie, Cluj-Napoca - 16-17 iunie, Dej - 18 iunie, Pitești - 20 iunie, Slatina - 21 iunie, Caracal - 22 iunie, Craiova - 23-24 iunie, Râmnicu Vâlcea - 25 iunie, Hunedoara - 27 iunie, Deva - 28 iunie, Orăștie - 29 iunie, Alba Iulia - 30 iunie - 1 iulie, Blaj - 2 iulie, Sighișoara - 4 iulie, Mediaș - 5 iulie, Făgăraș - 6 iulie, Brașov - 7-8 iulie, Sebeș - 9 iulie, Bistrița - 11 iulie, Vatra Dornei - 12 iulie, Suceava - 13 iulie și Iași - 14-15 iulie.

 

 

 

Spotul Caravanei EU SUNT 12 poate fi urmărit aici: https://www.youtube.com/watch?v=36Sxy9G-8zs
 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii