Șapte dintre fanii METAXA 12 Stele au câștigat un bilet pentru o expediție reală în Australia

Vineri, 09 Iunie 2017, ora 17:24 | Vizualizari: 810

După ce au participat în campania METAXA desfășurată pe site-ul dontdrinkexplore.com, cei șapte norocoși vor zbura spre Australia la jumătatea lunii iunie. Acolo vor face parte dintr-o expediție condusă de unul din cei mai mari exploratori ai timpurilor noastre, Mike Horn.

Destinație versatilă, Australia se potrivește perfect atât cu caracterul autentic al renumitului explorator Mike Horn, cât și cu cel al băuturii sale preferate, METAXA 12 Stele.

Această aventură reprezintă atât continuarea campaniei ce îl are pe Mike Horn drept Ambasador METAXA 12 Stele cât și a experienței digitale create pe dontdrinkexplore.com. Fanii METAXA 12 Stele au fost invitați să exploreze prin intermediul celor cinci simțuri nu doar METAXA 12 Stele, ci și lumea din jurul lor.

Experiența senzorială propusă pe dontdrinkexplore.com are rolul de a inspira caracterele curajoase să-și găsească propriile drumuri. Prin intermediul mai multor clipuri video, Mike Horn îndeamnă fanii să trateze fiecare moment ca pe o oportunitate de explorare și descoperire.

La finalul experienței digitale, utilizatorilor li se propunea să se alăture unei aventuri care urma să se desfășoare într-un loc nedezvăluit. Dintre miile de participanți din întreaga lume care s-au înscris în aceasta aventură, șapte exploratori amatori pasionați au câștigat un bilet pentru o expediție reală. Experiențele aventurierilor METAXA pot fi urmărite în timp real pe canalele digitale METAXA de Facebook, Instagram și Twitter.

 

Casa Metaxa a fost înființată de Spyros Metaxa în 1888. METAXA este un amestec de distilate învechite şi vinuri Muscat obținute din insulele mării Egee.
Creată de al cincilea Maestru Metaxa, Constantinos Raptis, METAXA 12 Stele dezvăluie un gust complex cu arome bogate și un caracter distinct.


 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii