Șapte dintre fanii METAXA 12 Stele au câștigat un bilet pentru o expediție reală în Australia

Vineri, 09 Iunie 2017, ora 17:24 | Vizualizari: 713

După ce au participat în campania METAXA desfășurată pe site-ul dontdrinkexplore.com, cei șapte norocoși vor zbura spre Australia la jumătatea lunii iunie. Acolo vor face parte dintr-o expediție condusă de unul din cei mai mari exploratori ai timpurilor noastre, Mike Horn.

Destinație versatilă, Australia se potrivește perfect atât cu caracterul autentic al renumitului explorator Mike Horn, cât și cu cel al băuturii sale preferate, METAXA 12 Stele.

Această aventură reprezintă atât continuarea campaniei ce îl are pe Mike Horn drept Ambasador METAXA 12 Stele cât și a experienței digitale create pe dontdrinkexplore.com. Fanii METAXA 12 Stele au fost invitați să exploreze prin intermediul celor cinci simțuri nu doar METAXA 12 Stele, ci și lumea din jurul lor.

Experiența senzorială propusă pe dontdrinkexplore.com are rolul de a inspira caracterele curajoase să-și găsească propriile drumuri. Prin intermediul mai multor clipuri video, Mike Horn îndeamnă fanii să trateze fiecare moment ca pe o oportunitate de explorare și descoperire.

La finalul experienței digitale, utilizatorilor li se propunea să se alăture unei aventuri care urma să se desfășoare într-un loc nedezvăluit. Dintre miile de participanți din întreaga lume care s-au înscris în aceasta aventură, șapte exploratori amatori pasionați au câștigat un bilet pentru o expediție reală. Experiențele aventurierilor METAXA pot fi urmărite în timp real pe canalele digitale METAXA de Facebook, Instagram și Twitter.

 

Casa Metaxa a fost înființată de Spyros Metaxa în 1888. METAXA este un amestec de distilate învechite şi vinuri Muscat obținute din insulele mării Egee.
Creată de al cincilea Maestru Metaxa, Constantinos Raptis, METAXA 12 Stele dezvăluie un gust complex cu arome bogate și un caracter distinct.


 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii