Annabella continuă procesul de modernizare a supermarketurilor din rețea

Vineri, 09 Iunie 2017, ora 13:13 | Vizualizari: 945

Reţeaua de supermarketuri Annabella a redeschis în luna mai 2017 magazinul Annabella din cartierul Ostroveni, bulevardul Tineretului nr. 16, din Râmnicu Vâlcea.



 

Respectandu-şi rolul de promotor al comerţului modern ca Cel mai bun Comerciant Român, conform Premiilor Piaţa, ediţia 2016, și din dorinţa de a oferi clienţilor o experienţă de cumărare, nu doar un magazin de proximitate, Annabella continuă procesul de modernizare a supermarketurilor sale. Extinzând sortimenţia categoriilor existente, sub garanţia diversităţii, calităţii şi a prospeţimii, toate zonele de interes pentru clienţi - lactate, băuturi, băcănie, dulciuri, detergenţi, cosmetice şi menaj, dar şi zona de servire asistată - sunt acum mult mai accesibile şi funcţionale. 

 

În raioanele magazinului se regăsesc atât mărci consacrate, cât şi produsele marcă proprie Annabella Zilnic, ce îmbină perfect calitatea cu preţul accesibil. Mărirea suprafeţei comerciale existente a permis intoducerea unor noi zone apreciate şi mult aşteptate: zona de rotiserie şi gastro, unde zilnic este conceput un meniu cu preparate culinare calde şi reci.

 

 

 


 

 

Râureni, un partener puternic, parte a grupului Annabella, asigură o varietate impresionantă de conserve din legume şi fructe, făcându-se remarcat în magazin prin deja cunoscutul ”colţ Râureni”. Gemul, compotul, dulceaţa, dar şi murăturile de toate felurile sunt produse după reteţele tradiţionale păstrate cu sfinţenie din fructele şi legumele crescute în serele proprii, din judeţul Vâlcea.

 

 

 

Annabella este o reţea modernă de retail, prezentă pe piaţa românească din 1994. Reţeaua cuprinde în prezent 60 de magazine, în trei formate diferite: Concept Store-ul Annabella A-Z, Annabella Fresh – concept special destinat comerţului de fructe şi legume si supermarketul Annabella.
 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii