Annabella continuă procesul de modernizare a supermarketurilor din rețea

Vineri, 09 Iunie 2017, ora 13:13 | Vizualizari: 870

Reţeaua de supermarketuri Annabella a redeschis în luna mai 2017 magazinul Annabella din cartierul Ostroveni, bulevardul Tineretului nr. 16, din Râmnicu Vâlcea.



 

Respectandu-şi rolul de promotor al comerţului modern ca Cel mai bun Comerciant Român, conform Premiilor Piaţa, ediţia 2016, și din dorinţa de a oferi clienţilor o experienţă de cumărare, nu doar un magazin de proximitate, Annabella continuă procesul de modernizare a supermarketurilor sale. Extinzând sortimenţia categoriilor existente, sub garanţia diversităţii, calităţii şi a prospeţimii, toate zonele de interes pentru clienţi - lactate, băuturi, băcănie, dulciuri, detergenţi, cosmetice şi menaj, dar şi zona de servire asistată - sunt acum mult mai accesibile şi funcţionale. 

 

În raioanele magazinului se regăsesc atât mărci consacrate, cât şi produsele marcă proprie Annabella Zilnic, ce îmbină perfect calitatea cu preţul accesibil. Mărirea suprafeţei comerciale existente a permis intoducerea unor noi zone apreciate şi mult aşteptate: zona de rotiserie şi gastro, unde zilnic este conceput un meniu cu preparate culinare calde şi reci.

 

 

 


 

 

Râureni, un partener puternic, parte a grupului Annabella, asigură o varietate impresionantă de conserve din legume şi fructe, făcându-se remarcat în magazin prin deja cunoscutul ”colţ Râureni”. Gemul, compotul, dulceaţa, dar şi murăturile de toate felurile sunt produse după reteţele tradiţionale păstrate cu sfinţenie din fructele şi legumele crescute în serele proprii, din judeţul Vâlcea.

 

 

 

Annabella este o reţea modernă de retail, prezentă pe piaţa românească din 1994. Reţeaua cuprinde în prezent 60 de magazine, în trei formate diferite: Concept Store-ul Annabella A-Z, Annabella Fresh – concept special destinat comerţului de fructe şi legume si supermarketul Annabella.
 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii