Annabella continuă procesul de modernizare a supermarketurilor din rețea

Vineri, 09 Iunie 2017, ora 13:13 | Vizualizari: 620

Reţeaua de supermarketuri Annabella a redeschis în luna mai 2017 magazinul Annabella din cartierul Ostroveni, bulevardul Tineretului nr. 16, din Râmnicu Vâlcea.



 

Respectandu-şi rolul de promotor al comerţului modern ca Cel mai bun Comerciant Român, conform Premiilor Piaţa, ediţia 2016, și din dorinţa de a oferi clienţilor o experienţă de cumărare, nu doar un magazin de proximitate, Annabella continuă procesul de modernizare a supermarketurilor sale. Extinzând sortimenţia categoriilor existente, sub garanţia diversităţii, calităţii şi a prospeţimii, toate zonele de interes pentru clienţi - lactate, băuturi, băcănie, dulciuri, detergenţi, cosmetice şi menaj, dar şi zona de servire asistată - sunt acum mult mai accesibile şi funcţionale. 

 

În raioanele magazinului se regăsesc atât mărci consacrate, cât şi produsele marcă proprie Annabella Zilnic, ce îmbină perfect calitatea cu preţul accesibil. Mărirea suprafeţei comerciale existente a permis intoducerea unor noi zone apreciate şi mult aşteptate: zona de rotiserie şi gastro, unde zilnic este conceput un meniu cu preparate culinare calde şi reci.

 

 

 


 

 

Râureni, un partener puternic, parte a grupului Annabella, asigură o varietate impresionantă de conserve din legume şi fructe, făcându-se remarcat în magazin prin deja cunoscutul ”colţ Râureni”. Gemul, compotul, dulceaţa, dar şi murăturile de toate felurile sunt produse după reteţele tradiţionale păstrate cu sfinţenie din fructele şi legumele crescute în serele proprii, din judeţul Vâlcea.

 

 

 

Annabella este o reţea modernă de retail, prezentă pe piaţa românească din 1994. Reţeaua cuprinde în prezent 60 de magazine, în trei formate diferite: Concept Store-ul Annabella A-Z, Annabella Fresh – concept special destinat comerţului de fructe şi legume si supermarketul Annabella.
 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii