Cotele de piaţă ale Top 30 retaileri din România

Joi, 08 Iunie 2017, ora 21:39 | Vizualizari: 840

Retailul alimentar din România este dominat autoritar de grupurile Schwarz şi Carrefour, care cumulează 30% din piaţa totală, aproape cât toate celelalte din Top 30 la un loc.   Kaufland este singura reţea a cărei...

Pentru toti cei ce pun pret pe informatia cu adevarat valoroasa am creat Piata PREMIUM, o eticheta – garantie a calitatii premium a continutului articolelor semnalizate cu acest logo.
Doar abonatii Piata PREMIUM au acces la aceste informatii!
Login
Cont nou Piata Premium
Pui pret pe informatia de valoare ?
· Preturile nu includ TVA
· Plata abonamentelor se calculeaza la cursul BNR din ziua transmiterii facturii proforme.
· Pentru a va putea abona trebuie sa aveti un cont valid pe site.
· Validarea userului si a parolei se realizeaza in ziua incasarii contravalorii serviciului.
· Factura proforma o primiti la adresa dvs. de email dupa completarea FORMULARULUI DE ABONARE
 

S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL
Punct de lucru: Strada Dr. Constantin Severeanu, nr. 22, sector 5, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: 32819829
Nr. Registrul Comertului: J40/2061/2014
Email: office@piatatrade.ro

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii