British American Tobacco aduce informaţii de ultimă oră despre iFUSE, noua generaţie de produse hibrid din tutun

Joi, 08 Iunie 2017, ora 16:56 | Vizualizari: 963

Noi analize de laborator arată că vaporii eliminaţi de produsele de nouă generaţie marca iFuse (produse și comercializate în România de către British American Tobacco), au un impact redus sau nesemnificativ asupra celulelor umane în cadrul testelor biologice – potrivit unui anunț al companiei. Rezultatele au fost publicate în data de 5 iunie a.c. în Jurnalul de Toxicologie chimică și alimentară (DOI: 10.1016/j.fct.2017.05.023).

 

"Rezultatele arată că produsul nostru hibrid are potenţialul de a reduce riscurile asociate fumatului, în comparaţie cu ţigările convenţionale”, a declarat Dr.James Murphy, conducătorul Programului de Prevenire şi Reducere a Riscurilor din cadrul British American Tobacco. Totuşi, sunt necesare teste clinice şi preclinice suplimentare pentru a concluziona cu certitudine absolută asupra efectelor acestor produse de nouă generaţie de a reduce riscurile asociate fumatului.”


O serie de teste biologice de laborator au fost derulate pentru a evalua şi compara efectele toxicologice şi biologice produse de expunerea la vaporii iFuse cu cele ale expunerii la o ţigaretă de referinţă 3R4F. Testele au analizat starea de sănătate a celulelor, posibile mutaţii, deteriorarea ADN-ului, tumori, stres oxidativ şi abilitatea de reparare, toate acestea influenţând dezvoltarea multor afecţiuni asociate fumatului.


Rezultatele arată că fumul de ţigară a fost testat pozitiv în toate aceste cazuri, în timp ce produsele iFuse nu au cauzat mutaţii sau deteriorări ale ADN-ului şi au generat reacții considerabil mai scăzute în alte teste. Per total, produsele de nouă generaţie au avut efectul cel mai scăzut, având un impact redus sau inexistent asupra activităţii biologice.


Produsul hibrid iFuse combină modul de funţionare a unei ţigări electronice, cu un dispozitiv ce conţine tutun. Un lichid este încălzit suficient pentru a produce un aerosol care trece apoi prin dispozitivul conţinând tutun. Atunci când traversează tutunul, temperatura aerosolului coboară de la 35ºC la 32ºC, astfel încât aroma de tutun este extrasă fără ca tutunul să fie încălzit direct.

 

 

Investiția de peste 1 miliard de euro în cercetarea și dezvoltarea unor produse de nouă generație făcută de către grup în ultimii 5 ani este dovada clară a angajamentului nostru față de o piață în creștere care preferă produse cu potențial de risc redus” declară Ileana Dumitru, Director Juridic și Relații Externe al British American Tobacco România.

România este una dintre cele 12 țări în care British American Tobacco a lansat produse de nouă generaţie, alături de Marea Britanie, Franța, Germania, Italia și Japonia.

Tot mai mulți jucători globali din industria tutunului se îndreaptă către un viitor fără fum de țigară. Este și cazul Philip Morris International, care în urmă cu doi ani și jumătate a introdus pe piață (inclusiv în România, din 2015), dispozitivul IQOS. Produsul, creat la Centrul de Dezvoltare Philip Morris de la Neuchatel, din Elveția, combină avantajele țigaretelor electronice cu satisfacția oferită de tutun, folosind tehnologia Heat not Burn - pentru a încălzi tutunul, fără ardere, fără scrum.
 

 

Detalii aici: IQOS – un gadget ia locul țigărilor

 


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii