British American Tobacco aduce informaţii de ultimă oră despre iFUSE, noua generaţie de produse hibrid din tutun

Joi, 08 Iunie 2017, ora 16:56 | Vizualizari: 615

Noi analize de laborator arată că vaporii eliminaţi de produsele de nouă generaţie marca iFuse (produse și comercializate în România de către British American Tobacco), au un impact redus sau nesemnificativ asupra celulelor umane în cadrul testelor biologice – potrivit unui anunț al companiei. Rezultatele au fost publicate în data de 5 iunie a.c. în Jurnalul de Toxicologie chimică și alimentară (DOI: 10.1016/j.fct.2017.05.023).

 

"Rezultatele arată că produsul nostru hibrid are potenţialul de a reduce riscurile asociate fumatului, în comparaţie cu ţigările convenţionale”, a declarat Dr.James Murphy, conducătorul Programului de Prevenire şi Reducere a Riscurilor din cadrul British American Tobacco. Totuşi, sunt necesare teste clinice şi preclinice suplimentare pentru a concluziona cu certitudine absolută asupra efectelor acestor produse de nouă generaţie de a reduce riscurile asociate fumatului.”


O serie de teste biologice de laborator au fost derulate pentru a evalua şi compara efectele toxicologice şi biologice produse de expunerea la vaporii iFuse cu cele ale expunerii la o ţigaretă de referinţă 3R4F. Testele au analizat starea de sănătate a celulelor, posibile mutaţii, deteriorarea ADN-ului, tumori, stres oxidativ şi abilitatea de reparare, toate acestea influenţând dezvoltarea multor afecţiuni asociate fumatului.


Rezultatele arată că fumul de ţigară a fost testat pozitiv în toate aceste cazuri, în timp ce produsele iFuse nu au cauzat mutaţii sau deteriorări ale ADN-ului şi au generat reacții considerabil mai scăzute în alte teste. Per total, produsele de nouă generaţie au avut efectul cel mai scăzut, având un impact redus sau inexistent asupra activităţii biologice.


Produsul hibrid iFuse combină modul de funţionare a unei ţigări electronice, cu un dispozitiv ce conţine tutun. Un lichid este încălzit suficient pentru a produce un aerosol care trece apoi prin dispozitivul conţinând tutun. Atunci când traversează tutunul, temperatura aerosolului coboară de la 35ºC la 32ºC, astfel încât aroma de tutun este extrasă fără ca tutunul să fie încălzit direct.

 

 

Investiția de peste 1 miliard de euro în cercetarea și dezvoltarea unor produse de nouă generație făcută de către grup în ultimii 5 ani este dovada clară a angajamentului nostru față de o piață în creștere care preferă produse cu potențial de risc redus” declară Ileana Dumitru, Director Juridic și Relații Externe al British American Tobacco România.

România este una dintre cele 12 țări în care British American Tobacco a lansat produse de nouă generaţie, alături de Marea Britanie, Franța, Germania, Italia și Japonia.

Tot mai mulți jucători globali din industria tutunului se îndreaptă către un viitor fără fum de țigară. Este și cazul Philip Morris International, care în urmă cu doi ani și jumătate a introdus pe piață (inclusiv în România, din 2015), dispozitivul IQOS. Produsul, creat la Centrul de Dezvoltare Philip Morris de la Neuchatel, din Elveția, combină avantajele țigaretelor electronice cu satisfacția oferită de tutun, folosind tehnologia Heat not Burn - pentru a încălzi tutunul, fără ardere, fără scrum.
 

 

Detalii aici: IQOS – un gadget ia locul țigărilor

 


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii