Henkel lansează Syoss Root Retoucher, un aplicator care acoperă rădăcinile de păr crescute între colorări

Joi, 08 Iunie 2017, ora 13:59 | Vizualizari: 520

Datorită formulei Syoss, bazată pe micro-pigmenți cosmetici de colorare, rădăcinile crescute între colorări sunt acoperite imediat. Cu ajutorul unui aplicator extrem de precis, pigmenții de colorare sunt pulverizați exact pe zona dorită, acoperind instant rădăcinile crescute, pentru un rezultat perfect.

 



Cu noul Root Retoucher, Syoss răspune dorințelor consumatoarelor care sunt în căutarea unei soluții rapide pentru acoperirea rădăcinilor crescute, astfel încât părul să arate proaspăt vopsit, chiar și la câteva săptămâni după colorare. Syoss Root Retoucher garantează o tranziție armonioasă a culorii de la rădăcină la vârful firului de păr, ascunzând rădăcinile de culoare mai deschisă față de cea a firului de păr, chiar și pe cele albe. Pur și simplu, Root Retoucher trebuie pulverizat pe locul dorit și lăsat să se usuce – rădăcinile sunt acoperite imediat, după o singură pulverizare.  

Produsul este disponibil în nunațe diverse, precum blond deschis, blond închis, șaten, șaten închis și roșu cașmir, este eficient până la prima spălare după utilizare și este valabil pentru până la 25 de aplicări.

 

 

Cuvinte cheie: , , , , ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii