Hipermarketul estival tip cort, un nou concept Kaufland

Marti, 06 Iunie 2017, ora 14:46 | Vizualizari: 818

 

Kaufland România a inaugurat primul magazin estival amenajat într-un cort, în stațiunea balneoclimaterică Sovata, județul Mureș, care va sta deschis pe tot parcursul verii, până pe 17 septembrie 2017. Conceptul magazinului este adaptat nevoilor clienților aflați în vacanță, de a face rapid cumpărături și de a găsi într-un singur loc toate produsele dorite.

Magazinul estival tip cort are o suprafață de vânzare de 1350 de metri pătrați, este situat pe str. Primăverii nr. 58, Sovata, și oferă clienților o gamă variată de produse de calitate, la prețuri reduse.

Raioanele magazinului includ: legume și fructe, brutărie, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

De asemenea, noul magazin este prevăzut cu un punct Grill, unde clienții pot lua rapid o masă gustoasă.

Parcarea cuprinde 92 locuri și 15 rastele pentru biciclete, iar programul de lucru al magazinului este de luni până sâmbătă între orele 8:00 – 21:00 și duminică între orele 8:00 – 18:00.

„Misiunea noastră este să fim mai aproape de clienți, iar ideea hipermarketului estival tip cort este un concept nou, modern și foarte dinamic, ce ne permite să facem mai accesibile produsele de calitate la prețuri reduse. Am ales Sovata pentru că este un important punct turistic, este primul magazin din acest oraș”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.   

 

Recent, Kaufland România a primit certificarea Best Buy Award, care atestă că magazinele Kaufland au cel mai bun raport calitate-preț din România. Distincția a fost acordată în urma voturilor exprimate direct de către consumatorii români.


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii