Hipermarketul estival tip cort, un nou concept Kaufland

Marti, 06 Iunie 2017, ora 14:46 | Vizualizari: 922

 

Kaufland România a inaugurat primul magazin estival amenajat într-un cort, în stațiunea balneoclimaterică Sovata, județul Mureș, care va sta deschis pe tot parcursul verii, până pe 17 septembrie 2017. Conceptul magazinului este adaptat nevoilor clienților aflați în vacanță, de a face rapid cumpărături și de a găsi într-un singur loc toate produsele dorite.

Magazinul estival tip cort are o suprafață de vânzare de 1350 de metri pătrați, este situat pe str. Primăverii nr. 58, Sovata, și oferă clienților o gamă variată de produse de calitate, la prețuri reduse.

Raioanele magazinului includ: legume și fructe, brutărie, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

De asemenea, noul magazin este prevăzut cu un punct Grill, unde clienții pot lua rapid o masă gustoasă.

Parcarea cuprinde 92 locuri și 15 rastele pentru biciclete, iar programul de lucru al magazinului este de luni până sâmbătă între orele 8:00 – 21:00 și duminică între orele 8:00 – 18:00.

„Misiunea noastră este să fim mai aproape de clienți, iar ideea hipermarketului estival tip cort este un concept nou, modern și foarte dinamic, ce ne permite să facem mai accesibile produsele de calitate la prețuri reduse. Am ales Sovata pentru că este un important punct turistic, este primul magazin din acest oraș”, declară Valer Hancaș, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland România.   

 

Recent, Kaufland România a primit certificarea Best Buy Award, care atestă că magazinele Kaufland au cel mai bun raport calitate-preț din România. Distincția a fost acordată în urma voturilor exprimate direct de către consumatorii români.


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii