Prima gamă premium din portofoliul Farmec: Gerovital H3 Derma+ Premium Care

Vineri, 19 Mai 2017, ora 12:44 | Vizualizari: 416
de Maria Vaschi

Farmec a dezvoltat prima gamă premium din portofoliu, Gerovital H3 Derma+ Premium Care, care va fi lansată oficial săptămâna viitoare, cu ocazia aniversării a 50 de ani de la apariția Gerovital. Gama include 10 produse dermatocosmetice pentru ingrijirea tenului, acestea conținând concentrații mărite de principii active de ultimă generație. Pot fi folosite cu succes începând cu vârsta de 30 de ani, când schimbările din structura dermului încep să se reflecte în aspectul estetic al pielii.

Varietatea produselor asigură un program de îngrijire complet și personalizat:

• Gel micelar
• Booster exfoliant cu AHA (Alfa Hidroxi Acizi)
• Cremă calmantă protectoare
• Cremă oxigenare si hidratare
• Cremă antirid restructurantă SPF 10
• Cremă lift intens
• Filler intens antirid
• Gel depigmentare pete
• Cremă CC SPF 10
• Kit de îngrijire a tenului pentru toată săptămâna (7 fiole, câte una pentru fiecare zi a săptămânii)


Toate produsele apar deja pe site-ul Farmec și se găsesc în magazinele de brand ale producătorului, iar până în 28 mai se desfășoară o campanie exclusiv online cu reduceri de preț între 10% și 30%.

Pe lângă magazinele de brand și cel online ale Farmec, produsele se vor comercializa exclusiv în farmacii.


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii