Prezența Sistemului Coca-Cola pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro

Miercuri, 17 Mai 2017, ora 14:14 | Vizualizari: 213

Realizat de firma de consultanţă Steward Redqueen, pe baza datelor financiare din 2015, „Studiul de Impact Socio-Economic al Sistemului Coca-Cola în România” detaliază impactul generat de Sistemul Coca-Cola şi lanţul său de valoare în economia României, atât prin generarea de locuri de muncă şi plus valoare în sectoarele economice importante, cât prin contribuţia reală la dezvoltarea comunităţilor locale. Studiul distinge între impactul direct pe care îl are sistemul Coca-Cola, şi cel indirect, prin furnizorii (de produse şi servicii) şi clienţii sai (magazine de proximitate, supermarket, hipermarket, HoReCa).

 

Potrivit studiului, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB. Peste jumătate din această sumă, generată de întregul lanţ de valoare Coca-Cola, reprezintă contribuţia la bugetul de stat – 241 milioane euro - şi constituie 0,8% din toate taxele încasate de statul român. Totodată, fiecare loc de muncă la Coca-Cola generează alte 12 locuri de muncă în economie.

 





„Valoarea adăugată a Sistemului Coca-Cola se măsoară în cifre, dar şi în energia cu care noi ne implicăm zi de zi, în sprijinul pe care îl acordăm celor care au nevoie, în modul în care protejăm mediul şi resursele naturale şi bineînţeles, în felul în care ne străduim să înfrumuseţăm viaţa celor din jur şi desigur, pe a noastră. Da, Coca-Cola este un brand internaţional, însă Sistemul Coca-Cola este întotdeauna unul loca”
, a spus Nicoleta Eftimiu, General Manager al Coca-Cola România şi Moldova.

„Avem rădăcini puternice aici şi un angajament ferm faţă de România. De-a lungul celor peste 25 de ani de prezenţă pe plan local, am obţinut rezultate remarcabile în ceea ce priveşte dezvoltarea durabilă şi am generat valoare pentru economia României. Sunt mândru de lucrurile bune pe care le facem aici şi de contribuţia sistemului nostru, acest lucru da o şi mai mare semnificaţie muncii noastre. Împreună cu angajaţii, partenerii şi furnizorii noştri, alături de membrii comunităţilor şi de consumatorii produselor noastre, vom continua să construim în România şi să adăugăm noi capitole acestei poveşti de succes, cu fiecare nou an de prezenţă aici”, a declarat Jaak Mikkel, General Manager Coca-Cola HBC România.


 

 

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

Capcanele creşterii

Inflaţia, scumpirea materiilor prime, reducerea investiţiilor guvernamentale şi riscul de recesiune sunt pericole ce pot induce o schimbare de trend în FMCG, după ce 2017 a început neobişnuit de bine pentru furnizori şi retaileri ca urmare a creşterii salariilor, a pensiilor şi a altor venituri bugetare. ...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 aprilie 2017


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii