Prezența Sistemului Coca-Cola pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro

Miercuri, 17 Mai 2017, ora 14:14 | Vizualizari: 411

Realizat de firma de consultanţă Steward Redqueen, pe baza datelor financiare din 2015, „Studiul de Impact Socio-Economic al Sistemului Coca-Cola în România” detaliază impactul generat de Sistemul Coca-Cola şi lanţul său de valoare în economia României, atât prin generarea de locuri de muncă şi plus valoare în sectoarele economice importante, cât prin contribuţia reală la dezvoltarea comunităţilor locale. Studiul distinge între impactul direct pe care îl are sistemul Coca-Cola, şi cel indirect, prin furnizorii (de produse şi servicii) şi clienţii sai (magazine de proximitate, supermarket, hipermarket, HoReCa).

 

Potrivit studiului, prezenţa acestui sistem pe piaţa locală generează o valoare adăugată de 448 milioane de euro, echivalentul a 0,3% din PIB. Peste jumătate din această sumă, generată de întregul lanţ de valoare Coca-Cola, reprezintă contribuţia la bugetul de stat – 241 milioane euro - şi constituie 0,8% din toate taxele încasate de statul român. Totodată, fiecare loc de muncă la Coca-Cola generează alte 12 locuri de muncă în economie.

 





„Valoarea adăugată a Sistemului Coca-Cola se măsoară în cifre, dar şi în energia cu care noi ne implicăm zi de zi, în sprijinul pe care îl acordăm celor care au nevoie, în modul în care protejăm mediul şi resursele naturale şi bineînţeles, în felul în care ne străduim să înfrumuseţăm viaţa celor din jur şi desigur, pe a noastră. Da, Coca-Cola este un brand internaţional, însă Sistemul Coca-Cola este întotdeauna unul loca”
, a spus Nicoleta Eftimiu, General Manager al Coca-Cola România şi Moldova.

„Avem rădăcini puternice aici şi un angajament ferm faţă de România. De-a lungul celor peste 25 de ani de prezenţă pe plan local, am obţinut rezultate remarcabile în ceea ce priveşte dezvoltarea durabilă şi am generat valoare pentru economia României. Sunt mândru de lucrurile bune pe care le facem aici şi de contribuţia sistemului nostru, acest lucru da o şi mai mare semnificaţie muncii noastre. Împreună cu angajaţii, partenerii şi furnizorii noştri, alături de membrii comunităţilor şi de consumatorii produselor noastre, vom continua să construim în România şi să adăugăm noi capitole acestei poveşti de succes, cu fiecare nou an de prezenţă aici”, a declarat Jaak Mikkel, General Manager Coca-Cola HBC România.


 

 

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii