Lidl investește 770.000 de euro în 17 proiecte de responsabilitate socială

Miercuri, 17 Mai 2017, ora 12:14 | Vizualizari: 318

În cadrul programului „Împreună cu Lidl pentru un viitor mai bun”, retailerul a donat 770.000 euro către 17 proiecte demarate de organizații non guvernamentale. Acestea sunt dedicate educației (ex: programe de formare pentru profesori, Școli verzi: educație de mediu la nivel național) și mediului (ex: reciclare,  ecologie urbană etc).

Școala Zero Waste al Asociației EcoStuff este unul dintre proiectele pe care le susținem. Este dedicat elevilor și profesorilor din învățământul primar și gimnazial (clasele I – VIII) din România. Aceștia vor învăța despre conceptul zero waste – fără deșeuri, despre colectarea selectivă și vor colecta materiale reciclabile. Un alt proiect este despre crearea unui cadru educațional care să intervină în mod proactiv și strategic în crearea unei societăți sustenabile. Este vorba despre Lideri implicați în dezvoltarea locală, un proiect în care cei de la Organizația Națională Cercetașii României (O.N.C.R.) ne-au făcut să credem. Astfel de acțiuni sunt cele care ne oferă perspectiva unui viitor mai bun, prin care să aducem o schimbare pe termen lung în societate”, spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.

Organizațiile susținute prin inițiativa Lidl sunt: Asociația De-a Arhitectura, Asociația Ecostuff, Asociația Ecouri Verzi, Asociația Greeninitiative, Asociația Mioritics, Asociația Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică (ARDOR), Asociația Slow Food Turda, EFDEN - Asociația Solar Decathlon, Asociația Step by Step, Asociația STUP (Social Trading Urban Place), Fundația Leaders, Fundația Noi Orizonturi, Organizația Națională Cercetașii României, Organizația Concordia și World Wide Fund for Nature (WWF).


 

 

Cuvinte cheie: , , , ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii