Lidl investește 770.000 de euro în 17 proiecte de responsabilitate socială

Miercuri, 17 Mai 2017, ora 12:14 | Vizualizari: 285

În cadrul programului „Împreună cu Lidl pentru un viitor mai bun”, retailerul a donat 770.000 euro către 17 proiecte demarate de organizații non guvernamentale. Acestea sunt dedicate educației (ex: programe de formare pentru profesori, Școli verzi: educație de mediu la nivel național) și mediului (ex: reciclare,  ecologie urbană etc).

Școala Zero Waste al Asociației EcoStuff este unul dintre proiectele pe care le susținem. Este dedicat elevilor și profesorilor din învățământul primar și gimnazial (clasele I – VIII) din România. Aceștia vor învăța despre conceptul zero waste – fără deșeuri, despre colectarea selectivă și vor colecta materiale reciclabile. Un alt proiect este despre crearea unui cadru educațional care să intervină în mod proactiv și strategic în crearea unei societăți sustenabile. Este vorba despre Lideri implicați în dezvoltarea locală, un proiect în care cei de la Organizația Națională Cercetașii României (O.N.C.R.) ne-au făcut să credem. Astfel de acțiuni sunt cele care ne oferă perspectiva unui viitor mai bun, prin care să aducem o schimbare pe termen lung în societate”, spune Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.

Organizațiile susținute prin inițiativa Lidl sunt: Asociația De-a Arhitectura, Asociația Ecostuff, Asociația Ecouri Verzi, Asociația Greeninitiative, Asociația Mioritics, Asociația Română de Dezbateri, Oratorie și Retorică (ARDOR), Asociația Slow Food Turda, EFDEN - Asociația Solar Decathlon, Asociația Step by Step, Asociația STUP (Social Trading Urban Place), Fundația Leaders, Fundația Noi Orizonturi, Organizația Națională Cercetașii României, Organizația Concordia și World Wide Fund for Nature (WWF).


 

 

Cuvinte cheie: , , , ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii