Lidl susține cel mai mare eveniment sportiv din România - Eurobasket 2017

Miercuri, 17 Mai 2017, ora 11:17 | Vizualizari: 195

Lidl România este partener oficial al FIBA Eurobasket 2017, cel mai mare eveniment dedicat baschetului european, care se va desfășura în toamna aceasta la Cluj-Napoca.

 

România va găzdui, alături de Turcia (Istanbul), Finlanda (Helsinki) și Israel (Tel Aviv), turneul final european ce aduce la start cele mai bune 24 de echipe masculine de baschet la nivel european. Astfel, în perioada 1-7 septembrie, la sala Polivalentă din Cluj-Napoca vor avea loc meciurile Grupei competiționale C.

 

Ca partener oficial al evenimentului, LIDL România susține pentru prima dată o competiție sportivă de anvergură europeană. Alături de naționala masculină “Vulturii” în cursa pentru trofeul european, LIDL România împărtășește aceleași valori: performanță, corectitudine, evoluție și spirit de echipă.

 

În cadrul grupei C, alături de echipa României, vor concura pentru calificarea în fazele eliminatorii ale competiției selecționatele Spaniei, Ungariei, Croației, Cehiei și Muntenegrului. 

 

“Suținem FIBA Eurobasket 2017 pentru că ne regăsim în pasiunea și ambiția sportivilor pentru performanță. În business, ca și în sport, ai nevoie de un obiectiv care să te țină în priză, să te energizeze și să te motiveze. În plus, credem în puterea pe care ți-o dă echipa să depășești orice obstacol. Ne urmărim consecvent obiectivele, ne place să le depășim și ne bucurăm cu atât mai mult că putem, ca echipă, să fim alături de naționala României de basket în lupta cu giganții Europei”, a afirmat Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.

 

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

Capcanele creşterii

Inflaţia, scumpirea materiilor prime, reducerea investiţiilor guvernamentale şi riscul de recesiune sunt pericole ce pot induce o schimbare de trend în FMCG, după ce 2017 a început neobişnuit de bine pentru furnizori şi retaileri ca urmare a creşterii salariilor, a pensiilor şi a altor venituri bugetare. ...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 aprilie 2017


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii