Lidl susține cel mai mare eveniment sportiv din România - Eurobasket 2017

Miercuri, 17 Mai 2017, ora 11:17 | Vizualizari: 279

Lidl România este partener oficial al FIBA Eurobasket 2017, cel mai mare eveniment dedicat baschetului european, care se va desfășura în toamna aceasta la Cluj-Napoca.

 

România va găzdui, alături de Turcia (Istanbul), Finlanda (Helsinki) și Israel (Tel Aviv), turneul final european ce aduce la start cele mai bune 24 de echipe masculine de baschet la nivel european. Astfel, în perioada 1-7 septembrie, la sala Polivalentă din Cluj-Napoca vor avea loc meciurile Grupei competiționale C.

 

Ca partener oficial al evenimentului, LIDL România susține pentru prima dată o competiție sportivă de anvergură europeană. Alături de naționala masculină “Vulturii” în cursa pentru trofeul european, LIDL România împărtășește aceleași valori: performanță, corectitudine, evoluție și spirit de echipă.

 

În cadrul grupei C, alături de echipa României, vor concura pentru calificarea în fazele eliminatorii ale competiției selecționatele Spaniei, Ungariei, Croației, Cehiei și Muntenegrului. 

 

“Suținem FIBA Eurobasket 2017 pentru că ne regăsim în pasiunea și ambiția sportivilor pentru performanță. În business, ca și în sport, ai nevoie de un obiectiv care să te țină în priză, să te energizeze și să te motiveze. În plus, credem în puterea pe care ți-o dă echipa să depășești orice obstacol. Ne urmărim consecvent obiectivele, ne place să le depășim și ne bucurăm cu atât mai mult că putem, ca echipă, să fim alături de naționala României de basket în lupta cu giganții Europei”, a afirmat Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.

 

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii