Lidl susține cel mai mare eveniment sportiv din România - Eurobasket 2017

Miercuri, 17 Mai 2017, ora 11:17 | Vizualizari: 312

Lidl România este partener oficial al FIBA Eurobasket 2017, cel mai mare eveniment dedicat baschetului european, care se va desfășura în toamna aceasta la Cluj-Napoca.

 

România va găzdui, alături de Turcia (Istanbul), Finlanda (Helsinki) și Israel (Tel Aviv), turneul final european ce aduce la start cele mai bune 24 de echipe masculine de baschet la nivel european. Astfel, în perioada 1-7 septembrie, la sala Polivalentă din Cluj-Napoca vor avea loc meciurile Grupei competiționale C.

 

Ca partener oficial al evenimentului, LIDL România susține pentru prima dată o competiție sportivă de anvergură europeană. Alături de naționala masculină “Vulturii” în cursa pentru trofeul european, LIDL România împărtășește aceleași valori: performanță, corectitudine, evoluție și spirit de echipă.

 

În cadrul grupei C, alături de echipa României, vor concura pentru calificarea în fazele eliminatorii ale competiției selecționatele Spaniei, Ungariei, Croației, Cehiei și Muntenegrului. 

 

“Suținem FIBA Eurobasket 2017 pentru că ne regăsim în pasiunea și ambiția sportivilor pentru performanță. În business, ca și în sport, ai nevoie de un obiectiv care să te țină în priză, să te energizeze și să te motiveze. În plus, credem în puterea pe care ți-o dă echipa să depășești orice obstacol. Ne urmărim consecvent obiectivele, ne place să le depășim și ne bucurăm cu atât mai mult că putem, ca echipă, să fim alături de naționala României de basket în lupta cu giganții Europei”, a afirmat Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.

 

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii