Lidl susține cel mai mare eveniment sportiv din România - Eurobasket 2017

Miercuri, 17 Mai 2017, ora 11:17 | Vizualizari: 333

Lidl România este partener oficial al FIBA Eurobasket 2017, cel mai mare eveniment dedicat baschetului european, care se va desfășura în toamna aceasta la Cluj-Napoca.

 

România va găzdui, alături de Turcia (Istanbul), Finlanda (Helsinki) și Israel (Tel Aviv), turneul final european ce aduce la start cele mai bune 24 de echipe masculine de baschet la nivel european. Astfel, în perioada 1-7 septembrie, la sala Polivalentă din Cluj-Napoca vor avea loc meciurile Grupei competiționale C.

 

Ca partener oficial al evenimentului, LIDL România susține pentru prima dată o competiție sportivă de anvergură europeană. Alături de naționala masculină “Vulturii” în cursa pentru trofeul european, LIDL România împărtășește aceleași valori: performanță, corectitudine, evoluție și spirit de echipă.

 

În cadrul grupei C, alături de echipa României, vor concura pentru calificarea în fazele eliminatorii ale competiției selecționatele Spaniei, Ungariei, Croației, Cehiei și Muntenegrului. 

 

“Suținem FIBA Eurobasket 2017 pentru că ne regăsim în pasiunea și ambiția sportivilor pentru performanță. În business, ca și în sport, ai nevoie de un obiectiv care să te țină în priză, să te energizeze și să te motiveze. În plus, credem în puterea pe care ți-o dă echipa să depășești orice obstacol. Ne urmărim consecvent obiectivele, ne place să le depășim și ne bucurăm cu atât mai mult că putem, ca echipă, să fim alături de naționala României de basket în lupta cu giganții Europei”, a afirmat Cristina Hanganu, Director de Comunicare și CSR Lidl România.

 

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii