Cris-Tim lansează o nouă generație de mezeluri, semnalizate la raft cu Eticheta Curată

Marti, 16 Mai 2017, ora 15:39 | Vizualizari: 449

Datorită tehnologiilor nou-introduse în exclusivitate în România și a inovațiilor la nivel de rețetă, românii se pot bucura acum de mezeluri fără gluten, fără amidon, fără MDM, fără soia, coloranți sintetici sau monoglutamat de sodiu adăugat. Această inovație absolută în industria alimentară în România este marcată pe ambalajul tuturor produselor Cris-Tim de la raft prin Eticheta Curată.

 

Mezelurile semnalizate de Eticheta Curată sunt acum mai sănătoase, dar la fel de delicioase: produsele conțin acum mai multă carne, mai mulți aminoacizi esențiali și prezintă o siguranță alimentară sporită.


Cris-Tim a reușit să pună tehnologia în slujba consumatorului, iar după câțiva ani de investiții și probe, compania a implementat următoarele:

Tehnologia prin Înaltă Presiune (HPP)
-    Cris-Tim este singurul producător de mezeluri din România care utilizează Tehnologia prin Înaltă Presiune (HPP), cea mai nouă și naturală metodă de păstrare a prospețimii. Aceasta folosește apa rece aplicată cu presiune înaltă, de 6000 de bari timp de 3 minute peste produsele ambalate. Prin acest proces, Tehnologia HPP exercită un proces care distruge microorganismele dăunătoare și elimină un număr considerabil de aditivi chimici, păstrând în același timp savoarea produsului.


Mediu îmbogățit în ozon
-    Produsele Cris-Tim sunt preparate într-un mediu bogat în ozon, care asigură ambalarea într-un aer proaspăt ca de munte, distrugând microbii, fără a afecta gustul.

Sistem cu ultraviolete
-    Cris-Tim asigură un nivel suplimentar de siguranță alimentară printr-o metodă modernă aplicată la final, pe linia de ambalare.

Toată această tehnologie inteligentă permite în mod natural ca produsele să se păstreze proaspete și gustoase mai mult timp.

De când am pornit la drum cu această companie, am susținut că fiecare produs Cris-Tim cumpărat este o invitație pentru consumator de a sta la masă cu mine și cu familia mea. Cu această inovație majoră pe care Cris-Tim o aduce pe farfuriile românilor, vrem să le demonstrăm că ce e bun și gustos poate fi și sănătos. Știm că pare de necrezut, dar produsele cu Etichetă Curată sunt rezultatul unui efort de cercetare și investiție în procesul de producție și la nivel de rețetă, tocmai pentru a oferi același gust savuros, fără nicio grijă pentru sănătatea consumatorilor. Vreau să mulțumesc cu această ocazie atât angajaților Cris-Tim, care au lucrat intens în ultimii ani la acest proiect, cât și partenerilor noștri care s-au aliniat la cerințele noastre îndrăznețe. În acest moment credem că am reușit o mare schimbare în slujba consumatorilor și îi invităm să încerce produsele Cris-Tim cu Eticheta Curată la raft!”, a spus dl Radu Timiș, Președinte și fondator Cris-Tim. 


Datorită faptului că sunt preparate după rețete îmbunătățite și cu cele mai noi și mai sigure tehnologii, produsele Cris-Tim cu Eticheta Curată au primit certificarea Marca Încrederii din partea InfoCons. Prin această inovație, Cris-Tim este primul producător care primește o astfel de certificare pentru toată gama de produse.
Programul Marca Încrederii face parte din campania de protejare și susținere a produselor și serviciilor de calitate, de activare a consumului curat, ecologic și civilizat, promovat de InfoCons.


Consumatorii vor găsi la raft Eticheta curată pe produsele gamelor Cris-Tim, Matache Macelaru’, Bunea Haiducul, Gostat, Salam Săsesc și pe cele ale noii game pentru copii, Obrăjori.

 


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii