Cris-Tim lansează o nouă generație de mezeluri, semnalizate la raft cu Eticheta Curată

Marti, 16 Mai 2017, ora 15:39 | Vizualizari: 331

Datorită tehnologiilor nou-introduse în exclusivitate în România și a inovațiilor la nivel de rețetă, românii se pot bucura acum de mezeluri fără gluten, fără amidon, fără MDM, fără soia, coloranți sintetici sau monoglutamat de sodiu adăugat. Această inovație absolută în industria alimentară în România este marcată pe ambalajul tuturor produselor Cris-Tim de la raft prin Eticheta Curată.

 

Mezelurile semnalizate de Eticheta Curată sunt acum mai sănătoase, dar la fel de delicioase: produsele conțin acum mai multă carne, mai mulți aminoacizi esențiali și prezintă o siguranță alimentară sporită.


Cris-Tim a reușit să pună tehnologia în slujba consumatorului, iar după câțiva ani de investiții și probe, compania a implementat următoarele:

Tehnologia prin Înaltă Presiune (HPP)
-    Cris-Tim este singurul producător de mezeluri din România care utilizează Tehnologia prin Înaltă Presiune (HPP), cea mai nouă și naturală metodă de păstrare a prospețimii. Aceasta folosește apa rece aplicată cu presiune înaltă, de 6000 de bari timp de 3 minute peste produsele ambalate. Prin acest proces, Tehnologia HPP exercită un proces care distruge microorganismele dăunătoare și elimină un număr considerabil de aditivi chimici, păstrând în același timp savoarea produsului.


Mediu îmbogățit în ozon
-    Produsele Cris-Tim sunt preparate într-un mediu bogat în ozon, care asigură ambalarea într-un aer proaspăt ca de munte, distrugând microbii, fără a afecta gustul.

Sistem cu ultraviolete
-    Cris-Tim asigură un nivel suplimentar de siguranță alimentară printr-o metodă modernă aplicată la final, pe linia de ambalare.

Toată această tehnologie inteligentă permite în mod natural ca produsele să se păstreze proaspete și gustoase mai mult timp.

De când am pornit la drum cu această companie, am susținut că fiecare produs Cris-Tim cumpărat este o invitație pentru consumator de a sta la masă cu mine și cu familia mea. Cu această inovație majoră pe care Cris-Tim o aduce pe farfuriile românilor, vrem să le demonstrăm că ce e bun și gustos poate fi și sănătos. Știm că pare de necrezut, dar produsele cu Etichetă Curată sunt rezultatul unui efort de cercetare și investiție în procesul de producție și la nivel de rețetă, tocmai pentru a oferi același gust savuros, fără nicio grijă pentru sănătatea consumatorilor. Vreau să mulțumesc cu această ocazie atât angajaților Cris-Tim, care au lucrat intens în ultimii ani la acest proiect, cât și partenerilor noștri care s-au aliniat la cerințele noastre îndrăznețe. În acest moment credem că am reușit o mare schimbare în slujba consumatorilor și îi invităm să încerce produsele Cris-Tim cu Eticheta Curată la raft!”, a spus dl Radu Timiș, Președinte și fondator Cris-Tim. 


Datorită faptului că sunt preparate după rețete îmbunătățite și cu cele mai noi și mai sigure tehnologii, produsele Cris-Tim cu Eticheta Curată au primit certificarea Marca Încrederii din partea InfoCons. Prin această inovație, Cris-Tim este primul producător care primește o astfel de certificare pentru toată gama de produse.
Programul Marca Încrederii face parte din campania de protejare și susținere a produselor și serviciilor de calitate, de activare a consumului curat, ecologic și civilizat, promovat de InfoCons.


Consumatorii vor găsi la raft Eticheta curată pe produsele gamelor Cris-Tim, Matache Macelaru’, Bunea Haiducul, Gostat, Salam Săsesc și pe cele ale noii game pentru copii, Obrăjori.

 


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii