Cris-Tim lansează o nouă generație de mezeluri, semnalizate la raft cu Eticheta Curată

Marti, 16 Mai 2017, ora 15:39 | Vizualizari: 516

Datorită tehnologiilor nou-introduse în exclusivitate în România și a inovațiilor la nivel de rețetă, românii se pot bucura acum de mezeluri fără gluten, fără amidon, fără MDM, fără soia, coloranți sintetici sau monoglutamat de sodiu adăugat. Această inovație absolută în industria alimentară în România este marcată pe ambalajul tuturor produselor Cris-Tim de la raft prin Eticheta Curată.

 

Mezelurile semnalizate de Eticheta Curată sunt acum mai sănătoase, dar la fel de delicioase: produsele conțin acum mai multă carne, mai mulți aminoacizi esențiali și prezintă o siguranță alimentară sporită.


Cris-Tim a reușit să pună tehnologia în slujba consumatorului, iar după câțiva ani de investiții și probe, compania a implementat următoarele:

Tehnologia prin Înaltă Presiune (HPP)
-    Cris-Tim este singurul producător de mezeluri din România care utilizează Tehnologia prin Înaltă Presiune (HPP), cea mai nouă și naturală metodă de păstrare a prospețimii. Aceasta folosește apa rece aplicată cu presiune înaltă, de 6000 de bari timp de 3 minute peste produsele ambalate. Prin acest proces, Tehnologia HPP exercită un proces care distruge microorganismele dăunătoare și elimină un număr considerabil de aditivi chimici, păstrând în același timp savoarea produsului.


Mediu îmbogățit în ozon
-    Produsele Cris-Tim sunt preparate într-un mediu bogat în ozon, care asigură ambalarea într-un aer proaspăt ca de munte, distrugând microbii, fără a afecta gustul.

Sistem cu ultraviolete
-    Cris-Tim asigură un nivel suplimentar de siguranță alimentară printr-o metodă modernă aplicată la final, pe linia de ambalare.

Toată această tehnologie inteligentă permite în mod natural ca produsele să se păstreze proaspete și gustoase mai mult timp.

De când am pornit la drum cu această companie, am susținut că fiecare produs Cris-Tim cumpărat este o invitație pentru consumator de a sta la masă cu mine și cu familia mea. Cu această inovație majoră pe care Cris-Tim o aduce pe farfuriile românilor, vrem să le demonstrăm că ce e bun și gustos poate fi și sănătos. Știm că pare de necrezut, dar produsele cu Etichetă Curată sunt rezultatul unui efort de cercetare și investiție în procesul de producție și la nivel de rețetă, tocmai pentru a oferi același gust savuros, fără nicio grijă pentru sănătatea consumatorilor. Vreau să mulțumesc cu această ocazie atât angajaților Cris-Tim, care au lucrat intens în ultimii ani la acest proiect, cât și partenerilor noștri care s-au aliniat la cerințele noastre îndrăznețe. În acest moment credem că am reușit o mare schimbare în slujba consumatorilor și îi invităm să încerce produsele Cris-Tim cu Eticheta Curată la raft!”, a spus dl Radu Timiș, Președinte și fondator Cris-Tim. 


Datorită faptului că sunt preparate după rețete îmbunătățite și cu cele mai noi și mai sigure tehnologii, produsele Cris-Tim cu Eticheta Curată au primit certificarea Marca Încrederii din partea InfoCons. Prin această inovație, Cris-Tim este primul producător care primește o astfel de certificare pentru toată gama de produse.
Programul Marca Încrederii face parte din campania de protejare și susținere a produselor și serviciilor de calitate, de activare a consumului curat, ecologic și civilizat, promovat de InfoCons.


Consumatorii vor găsi la raft Eticheta curată pe produsele gamelor Cris-Tim, Matache Macelaru’, Bunea Haiducul, Gostat, Salam Săsesc și pe cele ale noii game pentru copii, Obrăjori.

 


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii