OMO lansează o provocare părinţilor şi copiilor din România – concursul ”OMO Caută Director Artistic”

Marti, 16 Mai 2017, ora 12:51 | Vizualizari: 221

În perioada 15 mai – 7 iulie 2017, petele creative şi joaca sunt la mare căutare pe pagina de Facebook OMO România. Cele mai năstruşnice fotografii sau video-uri ale copiilor care se joacă şi se murdăresc vor fi premiate atât zilnic, cât şi săptămânal şi au şansa de a obţine unul dintre cele 10 mari premii: o bursă artistică de 500 de euro.

„Imaginaţia este cea cu ajutorul căreia se construieşte viitorul, iar pentru copii viitorul începe acum. Joaca şi petele sunt parte din dezvoltarea lor armonioasă şi, de aceea, îi încurajăm întotdeauna pe cei mici să îşi exprime creativitatea, să descopere bucuria jocului, chiar şi prin murdărire. Iar părinţilor le suntem alături cu formula OMO, într-un ambalaj nou, astfel încât să îi poată lăsa oricând pe copii la joacă, fără grija murdăririi hainelor”, a declarat Monica Tamaş, Senior Category Marketing Manager, Unilever South Central Europe.  

Pentru a intra în concurs, părinţii sunt invitaţi să acceseze pagina de Facebook OMO la adresa www.facebook.com/OMO.Romania, în secţiunea dedicată „OMO Caută Director Artistic”. Pasul următor este să încarce o fotografie sau/şi un scurt video în care cel mic se joacă într-un mod inovator sau se murdăreşte într-un mod creativ, iar apoi să completeze formularul de înscriere cu datele personale.

Zeci de premii îi aşteaptă pe cei mici în competiţia „OMO Caută Director Artistic”

La finalul celor 8 săptămâni de concurs vor fi desemnaţi, prin tragere la sorţi, cei 10 Directori Artistici care vor fi premiaţi cu burse artistice în valoare de 500 de euro fiecare.

Pentru micuţii talentaţi şi creativi înscrişi în concurs, OMO a pregătit 54 de premii zilnice constând în vouchere de câte 50 lei pentru cumpărături online şi 8 premii săptămânale constând în diverse jocuri atractive. Premiile se acordă prin tragere la sorţi.

Mai multe detalii cu privire la durata campaniei, înscrierea în concurs, premii şi modalitatea de acordare a premiilor sunt disponibile în regulamentul oficial al campaniei.
 

 


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

Capcanele creşterii

Inflaţia, scumpirea materiilor prime, reducerea investiţiilor guvernamentale şi riscul de recesiune sunt pericole ce pot induce o schimbare de trend în FMCG, după ce 2017 a început neobişnuit de bine pentru furnizori şi retaileri ca urmare a creşterii salariilor, a pensiilor şi a altor venituri bugetare. ...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 aprilie 2017


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii