OMO lansează o provocare părinţilor şi copiilor din România – concursul ”OMO Caută Director Artistic”

Marti, 16 Mai 2017, ora 12:51 | Vizualizari: 466

În perioada 15 mai – 7 iulie 2017, petele creative şi joaca sunt la mare căutare pe pagina de Facebook OMO România. Cele mai năstruşnice fotografii sau video-uri ale copiilor care se joacă şi se murdăresc vor fi premiate atât zilnic, cât şi săptămânal şi au şansa de a obţine unul dintre cele 10 mari premii: o bursă artistică de 500 de euro.

„Imaginaţia este cea cu ajutorul căreia se construieşte viitorul, iar pentru copii viitorul începe acum. Joaca şi petele sunt parte din dezvoltarea lor armonioasă şi, de aceea, îi încurajăm întotdeauna pe cei mici să îşi exprime creativitatea, să descopere bucuria jocului, chiar şi prin murdărire. Iar părinţilor le suntem alături cu formula OMO, într-un ambalaj nou, astfel încât să îi poată lăsa oricând pe copii la joacă, fără grija murdăririi hainelor”, a declarat Monica Tamaş, Senior Category Marketing Manager, Unilever South Central Europe.  

Pentru a intra în concurs, părinţii sunt invitaţi să acceseze pagina de Facebook OMO la adresa www.facebook.com/OMO.Romania, în secţiunea dedicată „OMO Caută Director Artistic”. Pasul următor este să încarce o fotografie sau/şi un scurt video în care cel mic se joacă într-un mod inovator sau se murdăreşte într-un mod creativ, iar apoi să completeze formularul de înscriere cu datele personale.

Zeci de premii îi aşteaptă pe cei mici în competiţia „OMO Caută Director Artistic”

La finalul celor 8 săptămâni de concurs vor fi desemnaţi, prin tragere la sorţi, cei 10 Directori Artistici care vor fi premiaţi cu burse artistice în valoare de 500 de euro fiecare.

Pentru micuţii talentaţi şi creativi înscrişi în concurs, OMO a pregătit 54 de premii zilnice constând în vouchere de câte 50 lei pentru cumpărături online şi 8 premii săptămânale constând în diverse jocuri atractive. Premiile se acordă prin tragere la sorţi.

Mai multe detalii cu privire la durata campaniei, înscrierea în concurs, premii şi modalitatea de acordare a premiilor sunt disponibile în regulamentul oficial al campaniei.
 

 


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii