OMO lansează o provocare părinţilor şi copiilor din România – concursul ”OMO Caută Director Artistic”

Marti, 16 Mai 2017, ora 12:51 | Vizualizari: 537

În perioada 15 mai – 7 iulie 2017, petele creative şi joaca sunt la mare căutare pe pagina de Facebook OMO România. Cele mai năstruşnice fotografii sau video-uri ale copiilor care se joacă şi se murdăresc vor fi premiate atât zilnic, cât şi săptămânal şi au şansa de a obţine unul dintre cele 10 mari premii: o bursă artistică de 500 de euro.

„Imaginaţia este cea cu ajutorul căreia se construieşte viitorul, iar pentru copii viitorul începe acum. Joaca şi petele sunt parte din dezvoltarea lor armonioasă şi, de aceea, îi încurajăm întotdeauna pe cei mici să îşi exprime creativitatea, să descopere bucuria jocului, chiar şi prin murdărire. Iar părinţilor le suntem alături cu formula OMO, într-un ambalaj nou, astfel încât să îi poată lăsa oricând pe copii la joacă, fără grija murdăririi hainelor”, a declarat Monica Tamaş, Senior Category Marketing Manager, Unilever South Central Europe.  

Pentru a intra în concurs, părinţii sunt invitaţi să acceseze pagina de Facebook OMO la adresa www.facebook.com/OMO.Romania, în secţiunea dedicată „OMO Caută Director Artistic”. Pasul următor este să încarce o fotografie sau/şi un scurt video în care cel mic se joacă într-un mod inovator sau se murdăreşte într-un mod creativ, iar apoi să completeze formularul de înscriere cu datele personale.

Zeci de premii îi aşteaptă pe cei mici în competiţia „OMO Caută Director Artistic”

La finalul celor 8 săptămâni de concurs vor fi desemnaţi, prin tragere la sorţi, cei 10 Directori Artistici care vor fi premiaţi cu burse artistice în valoare de 500 de euro fiecare.

Pentru micuţii talentaţi şi creativi înscrişi în concurs, OMO a pregătit 54 de premii zilnice constând în vouchere de câte 50 lei pentru cumpărături online şi 8 premii săptămânale constând în diverse jocuri atractive. Premiile se acordă prin tragere la sorţi.

Mai multe detalii cu privire la durata campaniei, înscrierea în concurs, premii şi modalitatea de acordare a premiilor sunt disponibile în regulamentul oficial al campaniei.
 

 


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii