OMO lansează o provocare părinţilor şi copiilor din România – concursul ”OMO Caută Director Artistic”

Marti, 16 Mai 2017, ora 12:51 | Vizualizari: 405

În perioada 15 mai – 7 iulie 2017, petele creative şi joaca sunt la mare căutare pe pagina de Facebook OMO România. Cele mai năstruşnice fotografii sau video-uri ale copiilor care se joacă şi se murdăresc vor fi premiate atât zilnic, cât şi săptămânal şi au şansa de a obţine unul dintre cele 10 mari premii: o bursă artistică de 500 de euro.

„Imaginaţia este cea cu ajutorul căreia se construieşte viitorul, iar pentru copii viitorul începe acum. Joaca şi petele sunt parte din dezvoltarea lor armonioasă şi, de aceea, îi încurajăm întotdeauna pe cei mici să îşi exprime creativitatea, să descopere bucuria jocului, chiar şi prin murdărire. Iar părinţilor le suntem alături cu formula OMO, într-un ambalaj nou, astfel încât să îi poată lăsa oricând pe copii la joacă, fără grija murdăririi hainelor”, a declarat Monica Tamaş, Senior Category Marketing Manager, Unilever South Central Europe.  

Pentru a intra în concurs, părinţii sunt invitaţi să acceseze pagina de Facebook OMO la adresa www.facebook.com/OMO.Romania, în secţiunea dedicată „OMO Caută Director Artistic”. Pasul următor este să încarce o fotografie sau/şi un scurt video în care cel mic se joacă într-un mod inovator sau se murdăreşte într-un mod creativ, iar apoi să completeze formularul de înscriere cu datele personale.

Zeci de premii îi aşteaptă pe cei mici în competiţia „OMO Caută Director Artistic”

La finalul celor 8 săptămâni de concurs vor fi desemnaţi, prin tragere la sorţi, cei 10 Directori Artistici care vor fi premiaţi cu burse artistice în valoare de 500 de euro fiecare.

Pentru micuţii talentaţi şi creativi înscrişi în concurs, OMO a pregătit 54 de premii zilnice constând în vouchere de câte 50 lei pentru cumpărături online şi 8 premii săptămânale constând în diverse jocuri atractive. Premiile se acordă prin tragere la sorţi.

Mai multe detalii cu privire la durata campaniei, înscrierea în concurs, premii şi modalitatea de acordare a premiilor sunt disponibile în regulamentul oficial al campaniei.
 

 


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii