Nou pe piaţa răcoritoarelor carbonatate: Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii

Luni, 15 Mai 2017, ora 17:54 | Vizualizari: 193

Chiar la începutul sezonului estival Coca-Cola îşi lărgeşte portofoliul cu un nou produs: Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii. Noua variantă le oferă o alternativă consumatorilor care vor să reducă aportul de zahăr, alegând varianta Coca-Cola care se potrivește cel mai bine gustului, stilului de viață și dietei lor.

 

  În noua formulă, Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii nu vine doar cu un gust mai bun, ci și cu un nou nume, pentru a comunica mult mai clar că băutura nu conține zahăr și nu are calorii. Noua grafică va include pe ambalaj și numele, împreună cu beneficiile produsului, pentru a ajuta consumatorii să facă alegeri informate. 

 

„Încurajăm în mod activ consumatorii să aleagă un produs fără zahăr și ne propunem să reducem constant cantitatea de zahăr pe care oamenii o consumă din băuturile noastre răcoritoare. Continuăm să inovăm pentru a putea răspunde preferințelor consumatorilor și trendurilor curente de consum. Astfel, le oferim cât mai multe alternative care să se potrivească stilului lor de viață – dovadă fiind noul mix Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii care, deși vine într-o formulă fără zahăr și fără calorii, oferă aceeași senzație inconfundabilă Coca-Cola”, a declarat Iuliana Nedelcu, Senior Brand Manager Coca-Cola.  

 

Ambalajul reflectă strategia One Brand - noua abordare care extinde valorile globale și imaginea iconică a băuturii originale Coca-Cola către toate variantele aflate sub aceeași marcă înregistrată, pentru a oferi consumatorilor o băutură care se potrivește cel mai bine stilului lor de viață.

 

„Surprizele nu se vor opri însă aici – creștem investițiile în marketing și promovare pentru noua Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii. Pregătim multe experiențe în jurul noii variante și suntem curioși să vedem reacțiile consumatorilor. Ei sunt cei care ne motivează întotdeauna să inovăm și să decidem parcursul produselor noastre”, a continuat Iuliana Nedelcu, Senior Brand Manager Coca-Cola.

 

Lansarea Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii  va fi susținută de o investiție semnificativă în acțiuni de marketing, proiecte speciale și activări construite în jurul experiențelor pe care le aduce noul produs și își propune să atragă consumatorii spre un stil de viață echlibrat, prin reducerea aportului caloric.

 

 

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

Capcanele creşterii

Inflaţia, scumpirea materiilor prime, reducerea investiţiilor guvernamentale şi riscul de recesiune sunt pericole ce pot induce o schimbare de trend în FMCG, după ce 2017 a început neobişnuit de bine pentru furnizori şi retaileri ca urmare a creşterii salariilor, a pensiilor şi a altor venituri bugetare. ...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 aprilie 2017


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii