Nou pe piaţa răcoritoarelor carbonatate: Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii

Luni, 15 Mai 2017, ora 17:54 | Vizualizari: 332

Chiar la începutul sezonului estival Coca-Cola îşi lărgeşte portofoliul cu un nou produs: Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii. Noua variantă le oferă o alternativă consumatorilor care vor să reducă aportul de zahăr, alegând varianta Coca-Cola care se potrivește cel mai bine gustului, stilului de viață și dietei lor.

 

  În noua formulă, Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii nu vine doar cu un gust mai bun, ci și cu un nou nume, pentru a comunica mult mai clar că băutura nu conține zahăr și nu are calorii. Noua grafică va include pe ambalaj și numele, împreună cu beneficiile produsului, pentru a ajuta consumatorii să facă alegeri informate. 

 

„Încurajăm în mod activ consumatorii să aleagă un produs fără zahăr și ne propunem să reducem constant cantitatea de zahăr pe care oamenii o consumă din băuturile noastre răcoritoare. Continuăm să inovăm pentru a putea răspunde preferințelor consumatorilor și trendurilor curente de consum. Astfel, le oferim cât mai multe alternative care să se potrivească stilului lor de viață – dovadă fiind noul mix Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii care, deși vine într-o formulă fără zahăr și fără calorii, oferă aceeași senzație inconfundabilă Coca-Cola”, a declarat Iuliana Nedelcu, Senior Brand Manager Coca-Cola.  

 

Ambalajul reflectă strategia One Brand - noua abordare care extinde valorile globale și imaginea iconică a băuturii originale Coca-Cola către toate variantele aflate sub aceeași marcă înregistrată, pentru a oferi consumatorilor o băutură care se potrivește cel mai bine stilului lor de viață.

 

„Surprizele nu se vor opri însă aici – creștem investițiile în marketing și promovare pentru noua Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii. Pregătim multe experiențe în jurul noii variante și suntem curioși să vedem reacțiile consumatorilor. Ei sunt cei care ne motivează întotdeauna să inovăm și să decidem parcursul produselor noastre”, a continuat Iuliana Nedelcu, Senior Brand Manager Coca-Cola.

 

Lansarea Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii  va fi susținută de o investiție semnificativă în acțiuni de marketing, proiecte speciale și activări construite în jurul experiențelor pe care le aduce noul produs și își propune să atragă consumatorii spre un stil de viață echlibrat, prin reducerea aportului caloric.

 

 

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii