Nou pe piaţa răcoritoarelor carbonatate: Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii

Luni, 15 Mai 2017, ora 17:54 | Vizualizari: 377

Chiar la începutul sezonului estival Coca-Cola îşi lărgeşte portofoliul cu un nou produs: Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii. Noua variantă le oferă o alternativă consumatorilor care vor să reducă aportul de zahăr, alegând varianta Coca-Cola care se potrivește cel mai bine gustului, stilului de viață și dietei lor.

 

  În noua formulă, Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii nu vine doar cu un gust mai bun, ci și cu un nou nume, pentru a comunica mult mai clar că băutura nu conține zahăr și nu are calorii. Noua grafică va include pe ambalaj și numele, împreună cu beneficiile produsului, pentru a ajuta consumatorii să facă alegeri informate. 

 

„Încurajăm în mod activ consumatorii să aleagă un produs fără zahăr și ne propunem să reducem constant cantitatea de zahăr pe care oamenii o consumă din băuturile noastre răcoritoare. Continuăm să inovăm pentru a putea răspunde preferințelor consumatorilor și trendurilor curente de consum. Astfel, le oferim cât mai multe alternative care să se potrivească stilului lor de viață – dovadă fiind noul mix Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii care, deși vine într-o formulă fără zahăr și fără calorii, oferă aceeași senzație inconfundabilă Coca-Cola”, a declarat Iuliana Nedelcu, Senior Brand Manager Coca-Cola.  

 

Ambalajul reflectă strategia One Brand - noua abordare care extinde valorile globale și imaginea iconică a băuturii originale Coca-Cola către toate variantele aflate sub aceeași marcă înregistrată, pentru a oferi consumatorilor o băutură care se potrivește cel mai bine stilului lor de viață.

 

„Surprizele nu se vor opri însă aici – creștem investițiile în marketing și promovare pentru noua Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii. Pregătim multe experiențe în jurul noii variante și suntem curioși să vedem reacțiile consumatorilor. Ei sunt cei care ne motivează întotdeauna să inovăm și să decidem parcursul produselor noastre”, a continuat Iuliana Nedelcu, Senior Brand Manager Coca-Cola.

 

Lansarea Coca-Cola Zero Zahăr. Zero Calorii  va fi susținută de o investiție semnificativă în acțiuni de marketing, proiecte speciale și activări construite în jurul experiențelor pe care le aduce noul produs și își propune să atragă consumatorii spre un stil de viață echlibrat, prin reducerea aportului caloric.

 

 

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii