[P] Metal Show 2017 - evenimentul nr. 1 în domeniul tehnologiilor de prelucrare a metalelor, sudurii şi roboticii din România

Luni, 15 Mai 2017, ora 14:55 | Vizualizari: 258

Miercuri, 17 mai, se deschide cea de-a treia ediţie a expoziţiei internaţionale METAL SHOW 2017 – Evenimentul nr. 1 în domeniul tehnologiilor de prelucrare a metalelor, sudurii şi roboticii din România, care se va desfăşura în Pavilionul Central din Romexpo – Bucureşti. Sub motto-ul “Inovaţia este viitorul”, ediţia din acest an vine cu o serie de premiere tehnologice, echipamente inovative şi aplicaţii, dar şi cu foarte multe demonstraţii LIVE. 

 

 

“Metal Show a crescut an de an, ajungând, după numai 3 ani, evenimentul etalon pentru industria prelucrării metalelor din România. Am reuşit să reunim la această expoziţie cele mai importante companii din domeniu, lideri de piaţă, firme din România şi din străinătate care se vor prezenta în faţa vizitatorilor cu ultimele inovaţii şi noutăţi pregătite special pentru piaţa românească. METAL SHOW este un târg dinamic, plin de consistenţă, care a confirmat în piaţa de profil şi care va oferi, pe durata a patru zile, un adevărat spectacol tehnologic”, declară Ovidiu Rada, Director METAL SHOW.

 

Mare parte din cei peste 100 de expozanţi sunt lideri în domeniul prelucrării metalelor: Amada, Baykal, Bystronic, Durma, Faccin, Prima Power, Salvagnini, Trumpf, Doosan, Haas, Knuth, Mazak, Okuma, Kitagawa, Carl Zeiss IMT, Zoller, Omax Waterjet, Rosler, Fronius, Hypertherm, Lorch, Oerlikon, Walter Tools, Autodesk. Pe www.metalshow.ro veţi găsi lista tuturor expozanţilor. 

 

Pe o suprafaţă totală de 8500mp vor fi expuse produse destinate celor care lucrează în industriile auto, aeronautică, navală, chimică şi petrochimică, electrocasnică, construcţii metalice – în total, peste 220 de branduri de top. Multe dintre ele vor beneficia de discounturi exclusive de până la 43%, doar pe perioada târgului.

De asemenea, la METAL SHOW 2017 veţi afla ce înseamnă Conceptul Smart Factory în viziunea producătorilor mondiali şi cum poate fi implementat cu succes în fabricile din România. 

 

În cadrul expoziţiei vor avea loc şi CONFERINŢELE METAL SHOW 2017: INDUSTRIE 4.0 SOLUŢIE PENTRU DEZVOLTAREA FABRICAŢIEI ÎN ROMÂNIA – VIITORUL ÎNCEPE ACUM!, în zilele de 18 şi 19 mai 2017, în sala Cupola a Pavilionului Central Romexpo Bucureşti. Aici găsiţi programul complet al conferinţelor şi numele speakerilor. Rezervă-ţi locul în sală!

 

INFO METAL SHOW 2017 (17-20 MAI 2017)

 

PROGRAMUL DE VIZITARE:

17 - 19 mai 2017, zilnic intre orele 09:00 – 17:00

20 mai 2017, intre orele 09:00 – 16:00

 

ACCES VIZITATORI: – POARTA A si B (B-dul Expozitiei)

Acces gratuit pe baza inregistrarii online prealabila sau completarea formularului digital de la intrare

PARCARE VIZITATORI: 3 RON/ORA

Pentru mai multe detalii despre eveniment, programul conferintelor si lista discount-urilor accesati www.metalshow.ro

 

 

 

Cuvinte cheie: , ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii