Mâine începe târgul anual "World of Private Label", de la Amsterdam

Luni, 15 Mai 2017, ora 13:10 | Vizualizari: 298

Manifestarea va avea loc în perioada 16-17 mai 2017 la Centrul Expozițional RAI din Amsterdam (Olanda), tema acestei ediții fiind "Helping Consumers”.

Se estimează că la eveniment vor participa peste 2.500 de expozanți din 70 de țări incluzând 60 de pavilioane naționale și regionale. Cele mai mari rețele de supermarketuri și hipermarketuri, discounteri, distribuitori și importatori din 100 de țări vor fi prezenți pe toată durata târgului. De asemenea, sunt așteptați peste 13.000 de vizitatori din toată lumea.

În acest an, la PLMA Amsterdam vor expune sub pavilion național 8 producători din România:  Albrau Prod, Grande Dolceria, Kalpo, Natural, Negro 2000, Pambac, Prefera Foods, Scandia Food.

Alte 8 companii vor participa cu standuri proprii, acestea fiind: Alka, Asil, Croco, Europack Media, European Food, Klevek Factory, Legume Fructe Buzau, Sam Mills.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii