Mâine începe târgul anual "World of Private Label", de la Amsterdam

Luni, 15 Mai 2017, ora 13:10 | Vizualizari: 255

Manifestarea va avea loc în perioada 16-17 mai 2017 la Centrul Expozițional RAI din Amsterdam (Olanda), tema acestei ediții fiind "Helping Consumers”.

Se estimează că la eveniment vor participa peste 2.500 de expozanți din 70 de țări incluzând 60 de pavilioane naționale și regionale. Cele mai mari rețele de supermarketuri și hipermarketuri, discounteri, distribuitori și importatori din 100 de țări vor fi prezenți pe toată durata târgului. De asemenea, sunt așteptați peste 13.000 de vizitatori din toată lumea.

În acest an, la PLMA Amsterdam vor expune sub pavilion național 8 producători din România:  Albrau Prod, Grande Dolceria, Kalpo, Natural, Negro 2000, Pambac, Prefera Foods, Scandia Food.

Alte 8 companii vor participa cu standuri proprii, acestea fiind: Alka, Asil, Croco, Europack Media, European Food, Klevek Factory, Legume Fructe Buzau, Sam Mills.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii