Skol, a doua bere nepasteurizată în retailul românesc, după Timişoreana

Joi, 04 Mai 2017, ora 10:53 | Vizualizari: 679

United Romanian Breweries Bereprod, URBB, a anunţat oficial lansarea pe piaţă a versiunii nepasteurizate a berii Skol - "cel mai nou sortiment de bere din portofoliul său. Lansarea va marca o premieră la nivelul portofoliului URBB, având la bază propria reţetă de bere nepasteurizată", se arată într-un material difuzat de companie.

Skol este ala doilea brand de bere prezent pe piaţa din România cu o variantă nepasteurizată, după ce la mijlocul lunii martie Timişoreana, marcă a Ursus Breweries, lansa prima bere lager nepasteurizată disponibilă în retail.

 

 

Cuvinte cheie: ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii