Ediţia de aprilie a Hărţii retailului modern a depaşit pragul de 500 de localităţi

Marti, 02 Mai 2017, ora 17:49 | Vizualizari: 569

Începând de astăzi, abonaţii Piaţa Premium pot găsi online ediţia 30 aprilie 2017 a Hărţii retailului modern, produs care începând cu această lună a depaşit pragul de 500 de localităţi.

 

Profi continuă să fie retailerul cu cea mai extinsă reţea, magazinele fiind prezente în 295 de localităţi. Urmatoarele locuri sunt ocupate, în ordine, de retailerul Penny Market ale cărui magazine pot fi găsite în 143 de localităţi şi de retailerul Lidl, reţeaua fiind prezentă în 117 localităţi.

 

Cel mai mare retailer ca număr de magazine continuă să fie Profi, cu un total de 551 de unităţi, reţeaua fiind formată din 326 magazine Profi, 111 magazine Profi City şi 114 magazine Profi Loco. Următoarea poziţie este ocupata de Mega Image, care include reţeaua cu acelaşi nume, reţeaua Shop & Go şi reţeaua Gusturi Româneşti, cu un total de 534 magazine. Pe a treia poziţie se găseşte Carrefour, care include reţeaua de hipermarketuri cu acelaşi nume, reţeaua de supermarketuri Market (inclusiv Billa), reţeaua Express si reţeaua Contact, cu un total de 289 magazine.

 

Abonaţii la conţinutul Premium au la dispoziţie lunar informaţii actualizate despre expansiunea reţelelor de retail şi despre noile locaţii deschise, informaţiile putând fi accesate în rubrica Harta retailului modern.

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii