Noi magazine Profi în luna aprilie

Vineri, 28 Aprilie 2017, ora 18:25 | Vizualizari: 586

Profi continuă să se extindă în ritmul planificat şi deschide astăzi şase magazine la Vidra, Bechet, Dobra, Călmăţuiu de Sus, Balş şi Techirghiol, ajungând la sfârşitul lunii aprilie la un total de 15 inaugurări, dintre care nouă în format Loco şi câte trei magazine în formatele Standard şi City.
 
Magazinele Profi din Vidra (foto), Bechet, Dobra şi Călmăţuiu de Sus funcţionează în format Loco. Unitatea din Vidra, judeţul Vrancea, este amplasată pe DN2D şi dispune de o suprafaţă totală de 423 mp, din care sala de vânzări este de 303 mp.
 
Unitatea din Bechet, judeţul Dolj, se află pe str. Al. Ioan Cuza, nr.89B şi se întinde pe o suprafaţă totală de 363 mp, din care suprafaţa de vânzări măsoară 238 mp.
 
Magazinul din Dobra, judeţul Hunedoara, este situat pe str. 1 Decembrie, nr.1, cu o suprafaţă totală de 357 mp şi o sală de vânzări de 220 mp.
 
Unitatea din Călmăţuiu de Sus, judeţul Teleorman, este deschisă pe str. Principală, nr.72. Suprafaţa totală a magazinului este de 276 mp, din care sala de vânzări măsoară 180 mp.
 
În format Standard s-a deschis magazinul din Balş, judeţul Olt. Aflat pe str. N. Bălcescu, nr.110, cu o suprafaţă totală de 700 mp, din care suprafaţa de vânzări este de 525 mp.
 
Magazinul din Techirghiol (foto), al 18-lea din judeţul Constanța, se află pe str. Alexandru Puşkin, nr. 1. În format City, unitatea se întinde pe o suprafaţă totală de 442 mp, cu o sală de vânzări de 272 mp.
 
În prezent, rețeaua Profi deține 551 de magazine prezente în 295 de localităţi.


 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii