PepsiCo România lansează cea de-a opta ediție a programului de internship Butterfly Effect

Marti, 25 Aprilie 2017, ora 13:25 | Vizualizari: 477

Prin lansarea celei de-a opta ediții a programului de internship Butterfly Effect, PepsiCo România își reafirmă intenția și strategia de susținere și promovare a tinerelor talente într-un spațiu inovativ și profesionist de modelare a carierei. Internshipul se adresează studenților în căutarea oportunităților de dezvoltare într-o companie de succes, care se ghidează după standarde internaționale, și ale cărei valori coincid cu propriile viziuni asupra unei societăți responsabile și sustenabile.

Toți cei care doresc să aplice trebuie să acceseze platforma Butterfly Effect - www.pepsicointernship.ro și să urmeze pașii de înscriere. Programul se desfășoară sub forma unui concurs în baza căruia 25 de studenți vor fi selectați pentru sesiunea de internship din acest an, ce se va desfășura în perioada mai - septembrie 2017. La finalul internshipului, cei mai buni studenți au posibilitatea să devină angajați permanenți ai PepsiCo.

Cu fiecare an, ne bucurăm să vedem tineri din ce în ce mai entuziaști, mai perseverenți, mai creativi și dornici să învețe cât mai multe într-un timp record. Experiența ne-a demonstrat că deciziile inițiale pot avea un impact uriaș pentru parcursul profesional ulterior, iar acest concept se află și la baza programului Butterfly Effect. Internshipul este dedicat studenților și masteranzilor care doresc să se descopere și să-și depășească limitele într-o echipă dinamică și sudată, unde pasiunea este ingredientul care asigură succesul. Vorbim de un proiect longeviv, în care investim continuu în susținerea și promovarea talentelor, respectând astfel și angajamentul nostru global - Performanță cu Scop. Ne dorim ca și în acest an programul să aibă mare succes în rândul tinerilor, care să accepte provocările lansate de PepsiCo”, a declarat Nicoleta Mitu, East Balkans Talent Acquisition Representative.

Edițiile anterioare ale programului „Butterfly Effect” au rezultat într-un număr mare de tineri care au fost angajați de PepsiCo în mai multe departamente și care au ajuns să ocupe diverse funcţii în organizaţie  - de la Jr Brand Manager, până la Change, Culture & Engagement HR Lead, Greater Balkans FP&A Analyst, Talent Acquisition Coordinator şi altele.

Obiectivul programului Butterfly Effect rămâne același, de a transforma studenții selectați în adevărați profesioniști  pe parcursul a trei etape care constau în atragerea (BIG), dezvoltarea (BOOST), filtrarea și recrutarea (BORN) noilor talente ce urmează să se alăture companiei. 

Pentru a se înscrie, tinerii interesaţi trebuie să acceseze www.pepsicointernship.ro pentru a completa un scurt chestionar online și pentru a trimite CV-ul, alături de un eseu de maxim 1000 de cuvinte. Persoanele selectate vor avea ocazia să-și dezvoltele abilitățile în cadrul departamentelor de Marketing, Vânzări, Resurse Umane, Financiar, IT, Financiar și Supply Chain. Înscrierile sunt deschise până la data de 1 Mai, iar studenţii selectaţi vor fi anunţaţi pe 08 Mai 2017, pe același website.


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii