Grupul AGRICOLA anunță rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2017

Marti, 25 Aprilie 2017, ora 13:11 | Vizualizari: 816

Grupul de firme AGRICOLA a înregistrat, după primele trei luni ale anului 2017, o creștere a cifrei de afaceri de 2% față de 2016, ajungând la circa 150,319 milioane lei, după ce a făcut exit anul trecut din două dintre fostele sale companii, Suinprod Siret și GA-Nutriție Animală (cifra este actualizată conform Legii 150).

Cifra de afaceri a companiei Agricola Internațional atinge, după trei luni, circa 95,3 mil lei, în staționare comparativ cu anul trecut, vânzările de carne de pasăre menținându-se la 10.900 tone.

“Suntem consecvenți în ce privește vânzările de carne de pui, 10% din totalul acestora fiind reprezentat de produsele noastre inovative, diferențiatoare pe piață, respectiv Puiul Fericit, Puiul Fermierului, gama Ușor de Gătit, produse pe care dorim să le creștem în acest an“, a arătat Grigore Horoi, președintele AGRICOLA Bacău.

Cifra de afaceri a companiei SALBAC a crescut în primul trimestru cu 12%, ajungând la 25,3 mil lei, în condițiile în care au crescut cu același procent, 12%, vânzările atât la grupa salamurilor crud-uscate, cât și la preparatele fiert-afumate. „Continuăm să inovăm,o realizare demnă de reținut fiind aceea că unul din produsele noastre noi, lansate în toamna trecută – Salamul crud uscat Levant – a fost distins cu Golden Award pentru gust în cadrul Târgului «International World Food&Drinks» care a avut loc la începutul acestei luni la Vașovia”, precizează Grigore Horoi.  

Categoria semipreparate şi produse de tip ready-meal, obţinute la fabrica Europrod, a înregistrat în primul trimestru o creştere a cifrei de afaceri de 22% (9,140 mil. lei) față de primele trei luni ale anului trecut. „Vorbim în continuare de o revigorare a pieței acestei categorii și de creșterea exporturilor”, arată președintele AGRICOLA Bacău.

Și la categoria ouă pentru consum, produse la Avicola Lumina-Constanţa, cifra de afaceri înregistrată este cu 26% mai mare decât anul trecut (9,710 mil. lei). În primele trei luni din 2017 au fost vândute 16,253 mil. ouă proaspete, cu un preț mediu în revenire cu 17% față de prețul înregistrat anul trecut pe vremea aceasta, date fiind importurile masive la acest produs, în special din Polonia.”, a adăugat Grigore Horoi.

Compania Agricola Magazine SRL a înregistrat în primul trimestru 2017 o cifră de afaceri de 5,912 mil. lei, în scădere cu 12%, rețeaua de magazine în care operează diminuându-se în această perioadă cu 3 unități, ajungând la 32 magazine.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

arhiva sectiunii


Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 august 2017




Retail

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

arhiva sectiunii