Grupul AGRICOLA anunță rezultatele financiare pentru primul trimestru din 2017

Marti, 25 Aprilie 2017, ora 13:11 | Vizualizari: 976

Grupul de firme AGRICOLA a înregistrat, după primele trei luni ale anului 2017, o creștere a cifrei de afaceri de 2% față de 2016, ajungând la circa 150,319 milioane lei, după ce a făcut exit anul trecut din două dintre fostele sale companii, Suinprod Siret și GA-Nutriție Animală (cifra este actualizată conform Legii 150).

Cifra de afaceri a companiei Agricola Internațional atinge, după trei luni, circa 95,3 mil lei, în staționare comparativ cu anul trecut, vânzările de carne de pasăre menținându-se la 10.900 tone.

“Suntem consecvenți în ce privește vânzările de carne de pui, 10% din totalul acestora fiind reprezentat de produsele noastre inovative, diferențiatoare pe piață, respectiv Puiul Fericit, Puiul Fermierului, gama Ușor de Gătit, produse pe care dorim să le creștem în acest an“, a arătat Grigore Horoi, președintele AGRICOLA Bacău.

Cifra de afaceri a companiei SALBAC a crescut în primul trimestru cu 12%, ajungând la 25,3 mil lei, în condițiile în care au crescut cu același procent, 12%, vânzările atât la grupa salamurilor crud-uscate, cât și la preparatele fiert-afumate. „Continuăm să inovăm,o realizare demnă de reținut fiind aceea că unul din produsele noastre noi, lansate în toamna trecută – Salamul crud uscat Levant – a fost distins cu Golden Award pentru gust în cadrul Târgului «International World Food&Drinks» care a avut loc la începutul acestei luni la Vașovia”, precizează Grigore Horoi.  

Categoria semipreparate şi produse de tip ready-meal, obţinute la fabrica Europrod, a înregistrat în primul trimestru o creştere a cifrei de afaceri de 22% (9,140 mil. lei) față de primele trei luni ale anului trecut. „Vorbim în continuare de o revigorare a pieței acestei categorii și de creșterea exporturilor”, arată președintele AGRICOLA Bacău.

Și la categoria ouă pentru consum, produse la Avicola Lumina-Constanţa, cifra de afaceri înregistrată este cu 26% mai mare decât anul trecut (9,710 mil. lei). În primele trei luni din 2017 au fost vândute 16,253 mil. ouă proaspete, cu un preț mediu în revenire cu 17% față de prețul înregistrat anul trecut pe vremea aceasta, date fiind importurile masive la acest produs, în special din Polonia.”, a adăugat Grigore Horoi.

Compania Agricola Magazine SRL a înregistrat în primul trimestru 2017 o cifră de afaceri de 5,912 mil. lei, în scădere cu 12%, rețeaua de magazine în care operează diminuându-se în această perioadă cu 3 unități, ajungând la 32 magazine.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 octombrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii