Carrefour dublează numărul magazinelor în care se derulează campania Banca de alimente

Joi, 20 Aprilie 2017, ora 14:58 | Vizualizari: 501

Pentru al optulea an consecutiv, între 10 Aprilie si 10 Mai, Carrefour România, în parteneriat cu Crucea Roşie Română, organizează campania Banca de Alimente si o extinde în 63 de magazine ale grupului Carrefour: 32 de hipermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market, magazine Billa recent remodelate. Proiectul Crucii Roșii Române, Banca de Alimente, face parte din campania internațională de colectare de alimente, coordonată de Fundaţia Carrefour, care se desfășoară simultan în 10 țări în care grupul Carrefour este prezent. Astfel, pe parcursul întregii luni, oamenii pot dona alimente greu perisabile sau bani pentru persoanele și familiile defavorizate, prin intermediul urnelor special amplasate la casele de marcat și la ieșirea din magazine.

 

Proiectul umanitar Banca de Alimente a fost lansat de Crucea Roşie Română în anul 2009 ca o soluţie imediată de ajutorare a persoanelor fără venituri sau cu venituri foarte mici. Acesta constă în colectarea de alimente greu perisabile sub formă de donație de la clienții magazinelor partenere și distriburea acestora sub formă de pachete la domiciliul beneficiarilor. Pachetele cu alimente cântăresc, fiecare, cate 12 kg si conţin alimente de baza precum: ulei, zahăr, făină, mălai, orez, paste făinoase, conserve de carne sau peşte, conserve de legume, biscuiţi şi alte produse alimentare.  

 

Cu sprijinul Carrefour România, proiectul a reușit timp de 8 ani să vină în ajutorul a peste 114 800 de familii nevoiașe, cu aproximativ 650 000 kg de alimente greu perisabile colectate. Beneficiarii sunt bătrâni, familii cu mulţi copii și cu situaţie materială precară, familii monoparentale, copii cu dizabilitaţi proveniţi din familii sărace. Aproximativ 2 500 de voluntari în fiecare an s-au dedicat acestui proiect prin activități de promovare, colectare și distribuire de alimente la domiciliul beneficiarilor.

 

”În cadrul Carrefour, încercăm de fiecare dată să oferim o mână de ajutor persoanelor defavorizate. Programul Banca de alimente, derulat în parteneriat cu Crucea Roșie, devine deja un proiect de tradiție pentru noi, participând activ la realizarea sa încă din 2009. Anul acesta ne-am propus să ne mobilizăm si mai mult, iar împreună cu clienții nostri din peste 60 de magazine ale Grupului Carrefour, ne vom uni intr-un efort comun, ce-și propune să vină în sprijinul celor ce nu au posibilitățile materiale de a se bucura de o masă caldă. Ne bucura foarte mult faptul ca o data cu lansarea acestei noi campanii, am reusit sa aducem acest proiect frumos in regiuni ale tarii pe care pana acum nu le atingeam, lucru care nu face decat sa ne mareasca sansele de reusita. Alaturi de Crucea Rosie ne dorim sa Hranim un vis: o lumea fara foame”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

 

Astfel, in perioada 10 Aprilie-10 Mai, oamenii pot dona alimente greu perisabile sau bani pentru persoanele și familiile defavorizate, prin intermediul urnelor special amplasate la casele de marcat și la ieșirea din magazine, iar zeci de voluntari de Cruce Roșie din toată țara vor promova campania în rândul clienții magazinelor și ii vor invita să doneze un aliment pentru cei care suferă de foame

 

“Dezvoltarea proiectului Banca de alimente a devenit o necesitate ca urmare a creșterii continue a numărului solicitărilor venite din partea persoanelor vulnerabile. Ne bucură foarte mult decizia Grupului Carrefour de a dubla numarul de magazine in care campania sa poata fi implementata și avem încredere în generozitatea clienților care prin donațiile lor vor contribui la creșterea numărului persoanelor nevoiașe care vor beneficia de donatii”, a declarat Ioan Silviu Lefter, Director General Crucea Roşie Română.

 

Campania de colectare de alimente se va desfășura timp de o lună și va avea loc în toate cele 63 de magazine (hipermarketurile Carrefour, supermarketurile Market si Billa) din: Bucureşti, Alba, Botoşani, Brăila, Braşov, Buzău, Bacău, Cluj, Constanţa, Drobeta, Focşani, Galaţi, Giurgiu, Iaşi, Oradea, Piatra Neamţ, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Slatina, Sfântul Gheorghe, Suceava, Târgu Jiu, Timişoara. 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii