Carrefour dublează numărul magazinelor în care se derulează campania Banca de alimente

Joi, 20 Aprilie 2017, ora 14:58 | Vizualizari: 548

Pentru al optulea an consecutiv, între 10 Aprilie si 10 Mai, Carrefour România, în parteneriat cu Crucea Roşie Română, organizează campania Banca de Alimente si o extinde în 63 de magazine ale grupului Carrefour: 32 de hipermarketuri, 27 de supermarketuri Billa si 4 supermarekturi Market, magazine Billa recent remodelate. Proiectul Crucii Roșii Române, Banca de Alimente, face parte din campania internațională de colectare de alimente, coordonată de Fundaţia Carrefour, care se desfășoară simultan în 10 țări în care grupul Carrefour este prezent. Astfel, pe parcursul întregii luni, oamenii pot dona alimente greu perisabile sau bani pentru persoanele și familiile defavorizate, prin intermediul urnelor special amplasate la casele de marcat și la ieșirea din magazine.

 

Proiectul umanitar Banca de Alimente a fost lansat de Crucea Roşie Română în anul 2009 ca o soluţie imediată de ajutorare a persoanelor fără venituri sau cu venituri foarte mici. Acesta constă în colectarea de alimente greu perisabile sub formă de donație de la clienții magazinelor partenere și distriburea acestora sub formă de pachete la domiciliul beneficiarilor. Pachetele cu alimente cântăresc, fiecare, cate 12 kg si conţin alimente de baza precum: ulei, zahăr, făină, mălai, orez, paste făinoase, conserve de carne sau peşte, conserve de legume, biscuiţi şi alte produse alimentare.  

 

Cu sprijinul Carrefour România, proiectul a reușit timp de 8 ani să vină în ajutorul a peste 114 800 de familii nevoiașe, cu aproximativ 650 000 kg de alimente greu perisabile colectate. Beneficiarii sunt bătrâni, familii cu mulţi copii și cu situaţie materială precară, familii monoparentale, copii cu dizabilitaţi proveniţi din familii sărace. Aproximativ 2 500 de voluntari în fiecare an s-au dedicat acestui proiect prin activități de promovare, colectare și distribuire de alimente la domiciliul beneficiarilor.

 

”În cadrul Carrefour, încercăm de fiecare dată să oferim o mână de ajutor persoanelor defavorizate. Programul Banca de alimente, derulat în parteneriat cu Crucea Roșie, devine deja un proiect de tradiție pentru noi, participând activ la realizarea sa încă din 2009. Anul acesta ne-am propus să ne mobilizăm si mai mult, iar împreună cu clienții nostri din peste 60 de magazine ale Grupului Carrefour, ne vom uni intr-un efort comun, ce-și propune să vină în sprijinul celor ce nu au posibilitățile materiale de a se bucura de o masă caldă. Ne bucura foarte mult faptul ca o data cu lansarea acestei noi campanii, am reusit sa aducem acest proiect frumos in regiuni ale tarii pe care pana acum nu le atingeam, lucru care nu face decat sa ne mareasca sansele de reusita. Alaturi de Crucea Rosie ne dorim sa Hranim un vis: o lumea fara foame”, a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.

 

Astfel, in perioada 10 Aprilie-10 Mai, oamenii pot dona alimente greu perisabile sau bani pentru persoanele și familiile defavorizate, prin intermediul urnelor special amplasate la casele de marcat și la ieșirea din magazine, iar zeci de voluntari de Cruce Roșie din toată țara vor promova campania în rândul clienții magazinelor și ii vor invita să doneze un aliment pentru cei care suferă de foame

 

“Dezvoltarea proiectului Banca de alimente a devenit o necesitate ca urmare a creșterii continue a numărului solicitărilor venite din partea persoanelor vulnerabile. Ne bucură foarte mult decizia Grupului Carrefour de a dubla numarul de magazine in care campania sa poata fi implementata și avem încredere în generozitatea clienților care prin donațiile lor vor contribui la creșterea numărului persoanelor nevoiașe care vor beneficia de donatii”, a declarat Ioan Silviu Lefter, Director General Crucea Roşie Română.

 

Campania de colectare de alimente se va desfășura timp de o lună și va avea loc în toate cele 63 de magazine (hipermarketurile Carrefour, supermarketurile Market si Billa) din: Bucureşti, Alba, Botoşani, Brăila, Braşov, Buzău, Bacău, Cluj, Constanţa, Drobeta, Focşani, Galaţi, Giurgiu, Iaşi, Oradea, Piatra Neamţ, Piteşti, Ploieşti, Sibiu, Slatina, Sfântul Gheorghe, Suceava, Târgu Jiu, Timişoara. 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii