Despre poveştile excepţionale ale brandurilor, la „Oameni şi Branduri”

Marti, 18 Aprilie 2017, ora 19:36 | Vizualizari: 877

Sunt multe învăţăminte de desprins din poveştile adevărate ale brandurilor de succes din piaţa bunurilor de larg consum. „Oameni şi Branduri”, a cincea ediţie a conferinţei de marketing organizată de Piaţa spune povestea unor oameni care au schimbat destinul unor branduri, având tăria de a urma cu consecvenţă idei îndrăzneţe. Arată cum oameni tineri în spirit au modernizat branduri venerabile şi cum echipe inimoase au transformat produse banale în branduri evaluate la zeci de milioane. Povesteşte despre brandul care, încălcând toate regulile marketingului, a devenit liderul autoritar al uneia din cele mai concurenţiale pieţe.

 

„Oameni şi Branduri” vorbeşte, de asemenea, despre cum se creează plus valoare pentru acţionari din implicarea brandurilor în viaţa comunităţii şi despre cum văd marketerii limitele implicării brandurilor în societate, care este frontiera dincolo de care brandurile nu trebuie să treacă. Personalităţi ale vieţii publice – un scriitor, un avocat şi un jurnalist de radio – împărtăşesc percepţiile lor despre sinceritatea discursului brandurilor şi despre oamenii care creează şi recreează brandurile zi de zi, despre aşteptările pe care brandurile le creează şi despre cum văd ei misiunea brandurilor şi implicarea lor în societate.

 

Conferinţa beneficiază de participarea ca speakeri sau oaspeţi de onoare a numeroase VIP-uri ale pieţei de retail şi FMCG, printre care Andreea Mihai, Ana Maria Băjan, Cristina Miclea, Peter Muller, Luminiţa Bundă, Adina Tîmplaru, Daniel Badea, Valer Hancaş, Ionuţ Ilie, Ana Maria Pâslaru, Carmen Gavrilescu, Ioana Borza, Radu Timiş jr., Sorin Soroceanu, Daniel Dumitrescu.

 

Companii şi branduri emblematice pentru industria bunurilor de larg consum din România susţin „Oameni şi Branduri” în calitate de parteneri. Unilever, Dove, Delikat, Rama, Delma, Algida, Dero, Coccolino, Domestos, Cris-Tim, Albalact, Zuzu, Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro, GlaxoSmithKline, Aquafresh, Sensodyne, Art Match sunt Parteneri Principali, Heidi Chocolat şi MPC Trade Marketing Services sunt Parteneri Gold, iar RisCo, eFIN şi EuroExpo sunt Parteneri  Media .

 

Evenimentul, a cărui program complet se găseşte aici, va avea loc în data de 26 aprilie, în salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din Capitală, iar rezervarea locurilor de participare se poate face aici.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii