Despre poveştile excepţionale ale brandurilor, la „Oameni şi Branduri”

Marti, 18 Aprilie 2017, ora 19:36 | Vizualizari: 509

Sunt multe învăţăminte de desprins din poveştile adevărate ale brandurilor de succes din piaţa bunurilor de larg consum. „Oameni şi Branduri”, a cincea ediţie a conferinţei de marketing organizată de Piaţa spune povestea unor oameni care au schimbat destinul unor branduri, având tăria de a urma cu consecvenţă idei îndrăzneţe. Arată cum oameni tineri în spirit au modernizat branduri venerabile şi cum echipe inimoase au transformat produse banale în branduri evaluate la zeci de milioane. Povesteşte despre brandul care, încălcând toate regulile marketingului, a devenit liderul autoritar al uneia din cele mai concurenţiale pieţe.

 

„Oameni şi Branduri” vorbeşte, de asemenea, despre cum se creează plus valoare pentru acţionari din implicarea brandurilor în viaţa comunităţii şi despre cum văd marketerii limitele implicării brandurilor în societate, care este frontiera dincolo de care brandurile nu trebuie să treacă. Personalităţi ale vieţii publice – un scriitor, un avocat şi un jurnalist de radio – împărtăşesc percepţiile lor despre sinceritatea discursului brandurilor şi despre oamenii care creează şi recreează brandurile zi de zi, despre aşteptările pe care brandurile le creează şi despre cum văd ei misiunea brandurilor şi implicarea lor în societate.

 

Conferinţa beneficiază de participarea ca speakeri sau oaspeţi de onoare a numeroase VIP-uri ale pieţei de retail şi FMCG, printre care Andreea Mihai, Ana Maria Băjan, Cristina Miclea, Peter Muller, Luminiţa Bundă, Adina Tîmplaru, Daniel Badea, Valer Hancaş, Ionuţ Ilie, Ana Maria Pâslaru, Carmen Gavrilescu, Ioana Borza, Radu Timiş jr., Sorin Soroceanu, Daniel Dumitrescu.

 

Companii şi branduri emblematice pentru industria bunurilor de larg consum din România susţin „Oameni şi Branduri” în calitate de parteneri. Unilever, Dove, Delikat, Rama, Delma, Algida, Dero, Coccolino, Domestos, Cris-Tim, Albalact, Zuzu, Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro, GlaxoSmithKline, Aquafresh, Sensodyne, Art Match sunt Parteneri Principali, Heidi Chocolat şi MPC Trade Marketing Services sunt Parteneri Gold, iar RisCo, eFIN şi EuroExpo sunt Parteneri  Media .

 

Evenimentul, a cărui program complet se găseşte aici, va avea loc în data de 26 aprilie, în salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din Capitală, iar rezervarea locurilor de participare se poate face aici.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Capcanele creşterii

Inflaţia, scumpirea materiilor prime, reducerea investiţiilor guvernamentale şi riscul de recesiune sunt pericole ce pot induce o schimbare de trend în FMCG, după ce 2017 a început neobişnuit de bine pentru furnizori şi retaileri ca urmare a creşterii salariilor, a pensiilor şi a altor venituri bugetare. ...

Afacerea «MEDIU»: cine profită mai mult?

În problematica deşeurilor, accentul se pune pe bani şi mai puţin pe protecţia mediului. Chiar şi legislaţia prezentă şi modificările propuse pentru legislaţia viitoare sunt centrate pe taxe indirecte sau penalităţi, în timp ce problematica mediului apare ca o consecinţă a acestor prevederi de ordin...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 martie 2017


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii