Despre poveştile excepţionale ale brandurilor, la „Oameni şi Branduri”

Marti, 18 Aprilie 2017, ora 19:36 | Vizualizari: 821

Sunt multe învăţăminte de desprins din poveştile adevărate ale brandurilor de succes din piaţa bunurilor de larg consum. „Oameni şi Branduri”, a cincea ediţie a conferinţei de marketing organizată de Piaţa spune povestea unor oameni care au schimbat destinul unor branduri, având tăria de a urma cu consecvenţă idei îndrăzneţe. Arată cum oameni tineri în spirit au modernizat branduri venerabile şi cum echipe inimoase au transformat produse banale în branduri evaluate la zeci de milioane. Povesteşte despre brandul care, încălcând toate regulile marketingului, a devenit liderul autoritar al uneia din cele mai concurenţiale pieţe.

 

„Oameni şi Branduri” vorbeşte, de asemenea, despre cum se creează plus valoare pentru acţionari din implicarea brandurilor în viaţa comunităţii şi despre cum văd marketerii limitele implicării brandurilor în societate, care este frontiera dincolo de care brandurile nu trebuie să treacă. Personalităţi ale vieţii publice – un scriitor, un avocat şi un jurnalist de radio – împărtăşesc percepţiile lor despre sinceritatea discursului brandurilor şi despre oamenii care creează şi recreează brandurile zi de zi, despre aşteptările pe care brandurile le creează şi despre cum văd ei misiunea brandurilor şi implicarea lor în societate.

 

Conferinţa beneficiază de participarea ca speakeri sau oaspeţi de onoare a numeroase VIP-uri ale pieţei de retail şi FMCG, printre care Andreea Mihai, Ana Maria Băjan, Cristina Miclea, Peter Muller, Luminiţa Bundă, Adina Tîmplaru, Daniel Badea, Valer Hancaş, Ionuţ Ilie, Ana Maria Pâslaru, Carmen Gavrilescu, Ioana Borza, Radu Timiş jr., Sorin Soroceanu, Daniel Dumitrescu.

 

Companii şi branduri emblematice pentru industria bunurilor de larg consum din România susţin „Oameni şi Branduri” în calitate de parteneri. Unilever, Dove, Delikat, Rama, Delma, Algida, Dero, Coccolino, Domestos, Cris-Tim, Albalact, Zuzu, Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro, GlaxoSmithKline, Aquafresh, Sensodyne, Art Match sunt Parteneri Principali, Heidi Chocolat şi MPC Trade Marketing Services sunt Parteneri Gold, iar RisCo, eFIN şi EuroExpo sunt Parteneri  Media .

 

Evenimentul, a cărui program complet se găseşte aici, va avea loc în data de 26 aprilie, în salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din Capitală, iar rezervarea locurilor de participare se poate face aici.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii