Despre poveştile excepţionale ale brandurilor, la „Oameni şi Branduri”

Marti, 18 Aprilie 2017, ora 19:36 | Vizualizari: 931

Sunt multe învăţăminte de desprins din poveştile adevărate ale brandurilor de succes din piaţa bunurilor de larg consum. „Oameni şi Branduri”, a cincea ediţie a conferinţei de marketing organizată de Piaţa spune povestea unor oameni care au schimbat destinul unor branduri, având tăria de a urma cu consecvenţă idei îndrăzneţe. Arată cum oameni tineri în spirit au modernizat branduri venerabile şi cum echipe inimoase au transformat produse banale în branduri evaluate la zeci de milioane. Povesteşte despre brandul care, încălcând toate regulile marketingului, a devenit liderul autoritar al uneia din cele mai concurenţiale pieţe.

 

„Oameni şi Branduri” vorbeşte, de asemenea, despre cum se creează plus valoare pentru acţionari din implicarea brandurilor în viaţa comunităţii şi despre cum văd marketerii limitele implicării brandurilor în societate, care este frontiera dincolo de care brandurile nu trebuie să treacă. Personalităţi ale vieţii publice – un scriitor, un avocat şi un jurnalist de radio – împărtăşesc percepţiile lor despre sinceritatea discursului brandurilor şi despre oamenii care creează şi recreează brandurile zi de zi, despre aşteptările pe care brandurile le creează şi despre cum văd ei misiunea brandurilor şi implicarea lor în societate.

 

Conferinţa beneficiază de participarea ca speakeri sau oaspeţi de onoare a numeroase VIP-uri ale pieţei de retail şi FMCG, printre care Andreea Mihai, Ana Maria Băjan, Cristina Miclea, Peter Muller, Luminiţa Bundă, Adina Tîmplaru, Daniel Badea, Valer Hancaş, Ionuţ Ilie, Ana Maria Pâslaru, Carmen Gavrilescu, Ioana Borza, Radu Timiş jr., Sorin Soroceanu, Daniel Dumitrescu.

 

Companii şi branduri emblematice pentru industria bunurilor de larg consum din România susţin „Oameni şi Branduri” în calitate de parteneri. Unilever, Dove, Delikat, Rama, Delma, Algida, Dero, Coccolino, Domestos, Cris-Tim, Albalact, Zuzu, Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro, GlaxoSmithKline, Aquafresh, Sensodyne, Art Match sunt Parteneri Principali, Heidi Chocolat şi MPC Trade Marketing Services sunt Parteneri Gold, iar RisCo, eFIN şi EuroExpo sunt Parteneri  Media .

 

Evenimentul, a cărui program complet se găseşte aici, va avea loc în data de 26 aprilie, în salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din Capitală, iar rezervarea locurilor de participare se poate face aici.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii