Despre poveştile excepţionale ale brandurilor, la „Oameni şi Branduri”

Marti, 18 Aprilie 2017, ora 19:36 | Vizualizari: 961

Sunt multe învăţăminte de desprins din poveştile adevărate ale brandurilor de succes din piaţa bunurilor de larg consum. „Oameni şi Branduri”, a cincea ediţie a conferinţei de marketing organizată de Piaţa spune povestea unor oameni care au schimbat destinul unor branduri, având tăria de a urma cu consecvenţă idei îndrăzneţe. Arată cum oameni tineri în spirit au modernizat branduri venerabile şi cum echipe inimoase au transformat produse banale în branduri evaluate la zeci de milioane. Povesteşte despre brandul care, încălcând toate regulile marketingului, a devenit liderul autoritar al uneia din cele mai concurenţiale pieţe.

 

„Oameni şi Branduri” vorbeşte, de asemenea, despre cum se creează plus valoare pentru acţionari din implicarea brandurilor în viaţa comunităţii şi despre cum văd marketerii limitele implicării brandurilor în societate, care este frontiera dincolo de care brandurile nu trebuie să treacă. Personalităţi ale vieţii publice – un scriitor, un avocat şi un jurnalist de radio – împărtăşesc percepţiile lor despre sinceritatea discursului brandurilor şi despre oamenii care creează şi recreează brandurile zi de zi, despre aşteptările pe care brandurile le creează şi despre cum văd ei misiunea brandurilor şi implicarea lor în societate.

 

Conferinţa beneficiază de participarea ca speakeri sau oaspeţi de onoare a numeroase VIP-uri ale pieţei de retail şi FMCG, printre care Andreea Mihai, Ana Maria Băjan, Cristina Miclea, Peter Muller, Luminiţa Bundă, Adina Tîmplaru, Daniel Badea, Valer Hancaş, Ionuţ Ilie, Ana Maria Pâslaru, Carmen Gavrilescu, Ioana Borza, Radu Timiş jr., Sorin Soroceanu, Daniel Dumitrescu.

 

Companii şi branduri emblematice pentru industria bunurilor de larg consum din România susţin „Oameni şi Branduri” în calitate de parteneri. Unilever, Dove, Delikat, Rama, Delma, Algida, Dero, Coccolino, Domestos, Cris-Tim, Albalact, Zuzu, Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro, GlaxoSmithKline, Aquafresh, Sensodyne, Art Match sunt Parteneri Principali, Heidi Chocolat şi MPC Trade Marketing Services sunt Parteneri Gold, iar RisCo, eFIN şi EuroExpo sunt Parteneri  Media .

 

Evenimentul, a cărui program complet se găseşte aici, va avea loc în data de 26 aprilie, în salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din Capitală, iar rezervarea locurilor de participare se poate face aici.

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii