Încep înscrierile în competiția „Chef pentru o zi” organizată de Selgros

Marti, 18 Aprilie 2017, ora 14:06 | Vizualizari: 341

Selgros Cash & Carry lansează începând de astăzi competiția națională „Chef pentru o zi”, este un concurs care oferă șansa de a conduce, pentru o zi, bucătăria unui restaurant într-unul dintre cele 16 orașe în care Selgros deține magazine. Competiția este destinată tuturor pasionaților de gătit cu bunătățuri care vor să afle mai mult despre lumea profesioniștilor din bucătărie și să lucreze alături de aceștia. 

 

Pentru a participa la competiție, candidații trebuie să înscrie pe site-ul chefpentruozi.ro rețeta lor preferată (sau cea pe care o prepară cel mai bine), documentată cu poze și/sau un videoclip. Retețele înscrise în concurs vor fi analizate de juriul format din Laura Laurențiu, autoarea blogului Rețete ca la mama și Oana Igrețiu de la Savori Urbane, alături de chef Liviu Preda, câștigător și jurat al Arenei Bucătarilor. Concursul mai include premii în echipamente de bucătărie și vouchere de cumpărături la Selgros. 

 

Un alt aspect al concursului este că, pe parcursul competiției, candidații vor primi sprijin informațional din partea a 15 renumiți bloggeri culinari de pe tot cuprinsul țării. Rețetele și sfaturile lor pot fi urmărite pe blogul selgroscautapasiunea.ro.

 

„Chef pentru o zi este un concurs inedit prin structură și prin cele 16 premii oferite pasionaților de bunătățuri – lucrul alături de profesioniști ai gastronomiei. Prin această competiție dorim să-i încurajăm pe pasionații de gătit să-și testeze și să-și depășească limitele în acest vast domeniu, bucurându-se, în același timp, de calitatea și prospețimea care definesc brandul Selgros și de experiența unor bloggeri culinari apreciați în online-ul românesc”, afirmă Antoneta Galeș, director de Comunicare și Dezvoltare Organizațională a Selgros Cash & Carry Romania.

 

Înscrierile la competiția „Chef pentru o zi” încep pe 18 aprilie și se închid pe 15 mai, iar rezultatele concursului vor fi anunțate pe 1 iunie 2017. Regulamentul concursului este disponibil pe site-ul chefpentruozi.ro.

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii