În magazinele Carrefour, Bergenbier răcorește România

Joi, 06 Aprilie 2017, ora 17:48 | Vizualizari: 2076
de Maria Vaschi

 

O plasare amplă, de efect, la capăt de raft, prin care Bergenbier își propune să răcorească România, ne-a atras atenția în Carrefour Orhideea. 

Plasarea dispune de un volum mare de produse, de vizibilitate, de sloganuri de sezon - ”Pentru o răcorire adevărată” -, de ecran pe care este difuzat spotul TV, de mesaj consistent pentru shopper transmis prin displayul luminos încorporat ce evidențiază trei caracteristici ale berii: este maturată la rece, este filtrată la rece și are CO2 din fermentație naturală.

Plasarea este parte din ultima campanie lansată de Bergenbier, Răcorim România, și este disponibilă în prezent în șapte magazine Carrefour din țară, până în data de 9 aprilie. Sunt în curs de realizare diverse activări in-store si pentru alte magazine pe întreaga durată a sezonului estival, activări despre care vom afla informaţii în următoarele zile.

 



 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii