În magazinele Carrefour, Bergenbier răcorește România

Joi, 06 Aprilie 2017, ora 17:48 | Vizualizari: 1636
de Maria Vaschi

 

O plasare amplă, de efect, la capăt de raft, prin care Bergenbier își propune să răcorească România, ne-a atras atenția în Carrefour Orhideea. 

Plasarea dispune de un volum mare de produse, de vizibilitate, de sloganuri de sezon - ”Pentru o răcorire adevărată” -, de ecran pe care este difuzat spotul TV, de mesaj consistent pentru shopper transmis prin displayul luminos încorporat ce evidențiază trei caracteristici ale berii: este maturată la rece, este filtrată la rece și are CO2 din fermentație naturală.

Plasarea este parte din ultima campanie lansată de Bergenbier, Răcorim România, și este disponibilă în prezent în șapte magazine Carrefour din țară, până în data de 9 aprilie. Sunt în curs de realizare diverse activări in-store si pentru alte magazine pe întreaga durată a sezonului estival, activări despre care vom afla informaţii în următoarele zile.

 



 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii