În magazinele Carrefour, Bergenbier răcorește România

Joi, 06 Aprilie 2017, ora 17:48 | Vizualizari: 2003
de Maria Vaschi

 

O plasare amplă, de efect, la capăt de raft, prin care Bergenbier își propune să răcorească România, ne-a atras atenția în Carrefour Orhideea. 

Plasarea dispune de un volum mare de produse, de vizibilitate, de sloganuri de sezon - ”Pentru o răcorire adevărată” -, de ecran pe care este difuzat spotul TV, de mesaj consistent pentru shopper transmis prin displayul luminos încorporat ce evidențiază trei caracteristici ale berii: este maturată la rece, este filtrată la rece și are CO2 din fermentație naturală.

Plasarea este parte din ultima campanie lansată de Bergenbier, Răcorim România, și este disponibilă în prezent în șapte magazine Carrefour din țară, până în data de 9 aprilie. Sunt în curs de realizare diverse activări in-store si pentru alte magazine pe întreaga durată a sezonului estival, activări despre care vom afla informaţii în următoarele zile.

 



 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii