Arkadiusz Duda preia conducerea Departamentului de Achiziții Produse Proaspete la Profi

Joi, 06 Aprilie 2017, ora 16:04 | Vizualizari: 638
de Maria Vaschi

Începand cu data de 14 aprilie a.c., responsabilitățile Departamentului de Achiziții Produse Proaspete PROFI Rom Food, deținute de Vasile Urzică, vor fi preluate de către Arkadiusz Duda, împreună cu Ioana Cosma, Senior Buyer Dairy, Frozen & Bakery și Mihaela Tudorescu, Senior Buyer Meat, Ready to Eat, Gastro & Bake-off.

Arkadiusz Duda are o vastă experiență acumulată în lanțurile internaționale de retail prezente pe piața poloneză și în Europa Centrală și de Est. Timp de 12 ani a ocupat diverse funcții la Tesco Polonia, în departamentul Fresh Food: Buyer (6 ani), Category Manager (2 ani), Trading Director (4 ani).

Vasile Urzică s-a alăturat echipei Profi în decembrie 2015. Anterior a fost Strategy & Development Manager la Carpathian Beef, iar de 6 ani este consultant independent pentru categoria fresh food, zona de retail.


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii