Arkadiusz Duda preia conducerea Departamentului de Achiziții Produse Proaspete la Profi

Joi, 06 Aprilie 2017, ora 16:04 | Vizualizari: 596
de Maria Vaschi

Începand cu data de 14 aprilie a.c., responsabilitățile Departamentului de Achiziții Produse Proaspete PROFI Rom Food, deținute de Vasile Urzică, vor fi preluate de către Arkadiusz Duda, împreună cu Ioana Cosma, Senior Buyer Dairy, Frozen & Bakery și Mihaela Tudorescu, Senior Buyer Meat, Ready to Eat, Gastro & Bake-off.

Arkadiusz Duda are o vastă experiență acumulată în lanțurile internaționale de retail prezente pe piața poloneză și în Europa Centrală și de Est. Timp de 12 ani a ocupat diverse funcții la Tesco Polonia, în departamentul Fresh Food: Buyer (6 ani), Category Manager (2 ani), Trading Director (4 ani).

Vasile Urzică s-a alăturat echipei Profi în decembrie 2015. Anterior a fost Strategy & Development Manager la Carpathian Beef, iar de 6 ani este consultant independent pentru categoria fresh food, zona de retail.


 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii