Annabella Hermes – un concept store urban

Joi, 06 Aprilie 2017, ora 11:53 | Vizualizari: 1142

 

 

Reţeaua de supermarketuri Annabella – cel mai bun comerciant român la ediţia 2016 a Premiilor PIAŢA - a redeschis la sfârşitul lunii martie magazinul Hermes din Râmnicu Vâlcea, remodelat pe baza unui nou concept comercial. Arhitectul Laura Udrescu, responsabila de proiect, a descris pentru Piaţa noul concept de magazin:

 

 

"Procesul de remodelare a magazinului Annabella Hermes a pornit din dorința de a le oferi clienților Annabella, ca alternativă la cumpărăturile zilnice, o experiență de cumpărare. Acest lucru a însemnat tranziția magazinului de la imaginea unui supermarket obișnuit la cea a unui concept store, unde gama de produse este pusă în valoare prin design.

Am acordat astfel o atenție deosebită deopotrivă selecției gamei de produse și amenajării interioare.

 

 Încă de la nivelul exteriorului, fațada este gândită ca o invitație de a descoperi noul magazin. Complet transparentă, aceasta permite clientului o vedere de ansamblu asupra celor peste 600 de metri pătrați ai spațiului interior. Simplitatea arhitecturală a fost un obiectiv și pentru interior. Elementele constructive originale ale clădirii, precum structura plafonului, sunt lăsate la vedere pentru obținerea unui spațiu aerisit și modern.

 

 

Separarea intrării de ieșire a făcut posibilă o rezolvare funcțională ce urmărește un traseu pentru client, de-a lungul zonelor de interes specifice unui supermarket. Cu excepția Colțului Râureni, deja cunoscut ca diferențiator de brand odată cu Annabella Horezu, restul zonelor de interes din magazin vin cu o abordare nouă.

 

 

 

 Signalistica, luminile, finisajele cât și prezentarea produselor reprezintă un concept unic creat pentru Hermes. Gândit ca un magazin urban ce se adresează nevoilor zilnice imediate, Hermes cuprinde o zonă de legume-fructe generoasă, o linie de servire asistată cu varietăți de carne, mezeluri și brânzeturi, zona gastro unde zilnic este gândit un meniu cu preparate calde și reci, alături de supe și ciorbe, dar și zone speciale de murături, patiserie sau promoții."

 

 

 

 

 

 
 
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii