Annabella Hermes – un concept store urban

Joi, 06 Aprilie 2017, ora 11:53 | Vizualizari: 495

 

 

Reţeaua de supermarketuri Annabella – cel mai bun comerciant român la ediţia 2016 a Premiilor PIAŢA - a redeschis la sfârşitul lunii martie magazinul Hermes din Râmnicu Vâlcea, remodelat pe baza unui nou concept comercial. Arhitectul Laura Udrescu, responsabila de proiect, a descris pentru Piaţa noul concept de magazin:

 

 

"Procesul de remodelare a magazinului Annabella Hermes a pornit din dorința de a le oferi clienților Annabella, ca alternativă la cumpărăturile zilnice, o experiență de cumpărare. Acest lucru a însemnat tranziția magazinului de la imaginea unui supermarket obișnuit la cea a unui concept store, unde gama de produse este pusă în valoare prin design.

Am acordat astfel o atenție deosebită deopotrivă selecției gamei de produse și amenajării interioare.

 

 Încă de la nivelul exteriorului, fațada este gândită ca o invitație de a descoperi noul magazin. Complet transparentă, aceasta permite clientului o vedere de ansamblu asupra celor peste 600 de metri pătrați ai spațiului interior. Simplitatea arhitecturală a fost un obiectiv și pentru interior. Elementele constructive originale ale clădirii, precum structura plafonului, sunt lăsate la vedere pentru obținerea unui spațiu aerisit și modern.

 

 

Separarea intrării de ieșire a făcut posibilă o rezolvare funcțională ce urmărește un traseu pentru client, de-a lungul zonelor de interes specifice unui supermarket. Cu excepția Colțului Râureni, deja cunoscut ca diferențiator de brand odată cu Annabella Horezu, restul zonelor de interes din magazin vin cu o abordare nouă.

 

 

 

 Signalistica, luminile, finisajele cât și prezentarea produselor reprezintă un concept unic creat pentru Hermes. Gândit ca un magazin urban ce se adresează nevoilor zilnice imediate, Hermes cuprinde o zonă de legume-fructe generoasă, o linie de servire asistată cu varietăți de carne, mezeluri și brânzeturi, zona gastro unde zilnic este gândit un meniu cu preparate calde și reci, alături de supe și ciorbe, dar și zone speciale de murături, patiserie sau promoții."

 

 

 

 

 

 
 
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Capcanele creşterii

Inflaţia, scumpirea materiilor prime, reducerea investiţiilor guvernamentale şi riscul de recesiune sunt pericole ce pot induce o schimbare de trend în FMCG, după ce 2017 a început neobişnuit de bine pentru furnizori şi retaileri ca urmare a creşterii salariilor, a pensiilor şi a altor venituri bugetare. ...

Afacerea «MEDIU»: cine profită mai mult?

În problematica deşeurilor, accentul se pune pe bani şi mai puţin pe protecţia mediului. Chiar şi legislaţia prezentă şi modificările propuse pentru legislaţia viitoare sunt centrate pe taxe indirecte sau penalităţi, în timp ce problematica mediului apare ca o consecinţă a acestor prevederi de ordin...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 martie 2017


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii