Annabella Hermes – un concept store urban

Joi, 06 Aprilie 2017, ora 11:53 | Vizualizari: 813

 

 

Reţeaua de supermarketuri Annabella – cel mai bun comerciant român la ediţia 2016 a Premiilor PIAŢA - a redeschis la sfârşitul lunii martie magazinul Hermes din Râmnicu Vâlcea, remodelat pe baza unui nou concept comercial. Arhitectul Laura Udrescu, responsabila de proiect, a descris pentru Piaţa noul concept de magazin:

 

 

"Procesul de remodelare a magazinului Annabella Hermes a pornit din dorința de a le oferi clienților Annabella, ca alternativă la cumpărăturile zilnice, o experiență de cumpărare. Acest lucru a însemnat tranziția magazinului de la imaginea unui supermarket obișnuit la cea a unui concept store, unde gama de produse este pusă în valoare prin design.

Am acordat astfel o atenție deosebită deopotrivă selecției gamei de produse și amenajării interioare.

 

 Încă de la nivelul exteriorului, fațada este gândită ca o invitație de a descoperi noul magazin. Complet transparentă, aceasta permite clientului o vedere de ansamblu asupra celor peste 600 de metri pătrați ai spațiului interior. Simplitatea arhitecturală a fost un obiectiv și pentru interior. Elementele constructive originale ale clădirii, precum structura plafonului, sunt lăsate la vedere pentru obținerea unui spațiu aerisit și modern.

 

 

Separarea intrării de ieșire a făcut posibilă o rezolvare funcțională ce urmărește un traseu pentru client, de-a lungul zonelor de interes specifice unui supermarket. Cu excepția Colțului Râureni, deja cunoscut ca diferențiator de brand odată cu Annabella Horezu, restul zonelor de interes din magazin vin cu o abordare nouă.

 

 

 

 Signalistica, luminile, finisajele cât și prezentarea produselor reprezintă un concept unic creat pentru Hermes. Gândit ca un magazin urban ce se adresează nevoilor zilnice imediate, Hermes cuprinde o zonă de legume-fructe generoasă, o linie de servire asistată cu varietăți de carne, mezeluri și brânzeturi, zona gastro unde zilnic este gândit un meniu cu preparate calde și reci, alături de supe și ciorbe, dar și zone speciale de murături, patiserie sau promoții."

 

 

 

 

 

 
 
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii