Annabella Hermes – un concept store urban

Joi, 06 Aprilie 2017, ora 11:53 | Vizualizari: 1043

 

 

Reţeaua de supermarketuri Annabella – cel mai bun comerciant român la ediţia 2016 a Premiilor PIAŢA - a redeschis la sfârşitul lunii martie magazinul Hermes din Râmnicu Vâlcea, remodelat pe baza unui nou concept comercial. Arhitectul Laura Udrescu, responsabila de proiect, a descris pentru Piaţa noul concept de magazin:

 

 

"Procesul de remodelare a magazinului Annabella Hermes a pornit din dorința de a le oferi clienților Annabella, ca alternativă la cumpărăturile zilnice, o experiență de cumpărare. Acest lucru a însemnat tranziția magazinului de la imaginea unui supermarket obișnuit la cea a unui concept store, unde gama de produse este pusă în valoare prin design.

Am acordat astfel o atenție deosebită deopotrivă selecției gamei de produse și amenajării interioare.

 

 Încă de la nivelul exteriorului, fațada este gândită ca o invitație de a descoperi noul magazin. Complet transparentă, aceasta permite clientului o vedere de ansamblu asupra celor peste 600 de metri pătrați ai spațiului interior. Simplitatea arhitecturală a fost un obiectiv și pentru interior. Elementele constructive originale ale clădirii, precum structura plafonului, sunt lăsate la vedere pentru obținerea unui spațiu aerisit și modern.

 

 

Separarea intrării de ieșire a făcut posibilă o rezolvare funcțională ce urmărește un traseu pentru client, de-a lungul zonelor de interes specifice unui supermarket. Cu excepția Colțului Râureni, deja cunoscut ca diferențiator de brand odată cu Annabella Horezu, restul zonelor de interes din magazin vin cu o abordare nouă.

 

 

 

 Signalistica, luminile, finisajele cât și prezentarea produselor reprezintă un concept unic creat pentru Hermes. Gândit ca un magazin urban ce se adresează nevoilor zilnice imediate, Hermes cuprinde o zonă de legume-fructe generoasă, o linie de servire asistată cu varietăți de carne, mezeluri și brânzeturi, zona gastro unde zilnic este gândit un meniu cu preparate calde și reci, alături de supe și ciorbe, dar și zone speciale de murături, patiserie sau promoții."

 

 

 

 

 

 
 
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii