Giampaolo Manzonetto preia funcția de director general al Albalact

Marti, 04 Aprilie 2017, ora 14:18 | Vizualizari: 672

Consiliul de Administrație al Grupului Lactalis l-a numit pe Giampaolo Manzonetto în funcția de Director General al Albalact România, începând cu această lună. 

 

Giampaolo Manzonetto, care este și Director General Lactalis România și Parmalat România, va conduce, astfel, toate afacerile Grupului Lactalis în România. 

“Preluarea managementului unui lider în industria locală a lactatelor reprezintă o nouă etapă importantă în cariera mea profesională și o provocare pe care o accept cu bucurie și cu multă încredere. Am o experiență de management îndelungată în România, timp în care am preluat frâiele unor companii aflate în momente cheie și le-am deschis noi drumuri, iar acum primesc misiunea deloc ușoară de a consolida o companie puternică. Am întâlnit la Albalact oameni extraordinar de entuziaști și ambițioși și îmi doresc să adaug valoare acestei echipe și rezultatelor sale prodigioase”, declară Giampaolo Manzonetto, Director General Lactalis România, Albalact și Parmalat.

 

Giampaolo și-a început activitatea de management în echipa Parmalat Rusia în 1998, iar din 2003 a continuat în România, unde a devenit Director General al Parmalat în 2007. În 2014, Giampaolo a preluat conducerea Lactalis România, LaDorna și Parmalat.

 

Giampaolo Manzonetto are 45 de ani și este licențiat în Economie și Afaceri la Universitatea din Parma.

 

De asemenea, Irina MĂNDOIU, Director Comercial Albalact, preia funcția de Director General Adjunct al Albalact și va conduce activitatea companiei sub directa coordonare a lui Giampaolo Manzonetto. 

 

Irina lucrează în echipa Albalact din 2005, pornind de la poziția de Trade Marketing Manager. Din 2010, când a devenit Directorul Comercial al companiei, Irina a construit și condus întreaga strategie de distribuție, operațiuni, vânzări și trade marketing a companiei, participând totodată la poziționarea și lansarea cu succes a brand-urilor și inovațiilor în produse. 

Irina are 42 de ani și este licențiată în Biologie cu specializarea în Protecția Mediului, la Facultatea de Știinte a Universității „Lucian Blaga” din Sibiu.

 

“Am crescut alături de Albalact în cele mai importante etape ale vieții sale, cu emoțiile și implicarea pe care le-au presupus proiectele, unele dintre ele de mare amploare. Am văzut compania parcurgând un drum greu de la un jucător local la un jucător național, apoi la cel mai mare producător român din industrie și știu că și eu am contribuit la acest succes. Mă bucur că eu și Albalact mergem mai departe tot împreună”, spune Irina Măndoiu, Director General Adjunct Albalact.

 

Albalact are o tradiție de peste 40 de ani în industria românească și deține poziția de lider al pieței locale de lactate. 

 

În septembrie 2016, Albalact a intrat în Grupul Lactalis - cea mai mare companie de produse lactate din lume. Lactalis este prezentă, azi, în 83 de țări de pe toate continentele și gestionează un portofoliu cu brand-uri internaționale renumite, dar și cu brand-uri locale importante.

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii