Giampaolo Manzonetto preia funcția de director general al Albalact

Marti, 04 Aprilie 2017, ora 14:18 | Vizualizari: 720

Consiliul de Administrație al Grupului Lactalis l-a numit pe Giampaolo Manzonetto în funcția de Director General al Albalact România, începând cu această lună. 

 

Giampaolo Manzonetto, care este și Director General Lactalis România și Parmalat România, va conduce, astfel, toate afacerile Grupului Lactalis în România. 

“Preluarea managementului unui lider în industria locală a lactatelor reprezintă o nouă etapă importantă în cariera mea profesională și o provocare pe care o accept cu bucurie și cu multă încredere. Am o experiență de management îndelungată în România, timp în care am preluat frâiele unor companii aflate în momente cheie și le-am deschis noi drumuri, iar acum primesc misiunea deloc ușoară de a consolida o companie puternică. Am întâlnit la Albalact oameni extraordinar de entuziaști și ambițioși și îmi doresc să adaug valoare acestei echipe și rezultatelor sale prodigioase”, declară Giampaolo Manzonetto, Director General Lactalis România, Albalact și Parmalat.

 

Giampaolo și-a început activitatea de management în echipa Parmalat Rusia în 1998, iar din 2003 a continuat în România, unde a devenit Director General al Parmalat în 2007. În 2014, Giampaolo a preluat conducerea Lactalis România, LaDorna și Parmalat.

 

Giampaolo Manzonetto are 45 de ani și este licențiat în Economie și Afaceri la Universitatea din Parma.

 

De asemenea, Irina MĂNDOIU, Director Comercial Albalact, preia funcția de Director General Adjunct al Albalact și va conduce activitatea companiei sub directa coordonare a lui Giampaolo Manzonetto. 

 

Irina lucrează în echipa Albalact din 2005, pornind de la poziția de Trade Marketing Manager. Din 2010, când a devenit Directorul Comercial al companiei, Irina a construit și condus întreaga strategie de distribuție, operațiuni, vânzări și trade marketing a companiei, participând totodată la poziționarea și lansarea cu succes a brand-urilor și inovațiilor în produse. 

Irina are 42 de ani și este licențiată în Biologie cu specializarea în Protecția Mediului, la Facultatea de Știinte a Universității „Lucian Blaga” din Sibiu.

 

“Am crescut alături de Albalact în cele mai importante etape ale vieții sale, cu emoțiile și implicarea pe care le-au presupus proiectele, unele dintre ele de mare amploare. Am văzut compania parcurgând un drum greu de la un jucător local la un jucător național, apoi la cel mai mare producător român din industrie și știu că și eu am contribuit la acest succes. Mă bucur că eu și Albalact mergem mai departe tot împreună”, spune Irina Măndoiu, Director General Adjunct Albalact.

 

Albalact are o tradiție de peste 40 de ani în industria românească și deține poziția de lider al pieței locale de lactate. 

 

În septembrie 2016, Albalact a intrat în Grupul Lactalis - cea mai mare companie de produse lactate din lume. Lactalis este prezentă, azi, în 83 de țări de pe toate continentele și gestionează un portofoliu cu brand-uri internaționale renumite, dar și cu brand-uri locale importante.

 

 

 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii