Lidl pregăteşte debarcarea pe Coasta de Est a SUA. Cum îl întâmpină Walmart

Vineri, 31 Martie 2017, ora 20:53 | Vizualizari: 607
de Cristian Badescu

La doi ani după ce anunţa înfiinţarea subsidiarei Lidl US, discounterul german se pregăteşte să deschidă, în această vară, primele magazine pe Coasta de Est a Statelor Unite. Presa americană scrie despre aproximativ 80 de magazine Lidl aflate în diverse stadii de construcţie, însă germanii vor cel puţin 100, aşa că pe web-siteul său destinat pieţei americane Lidl invită la colaborare furnizorii locali de servicii imobiliare şi publică un formular destinat celor care au în ofertă spaţii comerciale potrivite criteriilor postate în detaliu. 

 

Siteul conţine un mesaj şi  un formular de contact pentru furnizorii locali de produse , precum şi o foarte bine dezvoltată secţiune „Cariere”, cu declaraţii de intenţie ale angajatorului Lidl, testimoniale ale angajaţilor americani, oferte de joburi şi o aplicaţie de identificare a joburilor disponibile în fiecare  localitate vizată de retailerul german. 

 

Pe lângă demersurile temeinice pentru o instalare solidă pe pământ american, discursul îndrăzneţ al Lidl – care se proclamă ofertantul celor mai mici preţuri posibile, al produselor de cea mai bună calitate şi al celei mai plăcute experienţe de cumpărare posibilă – îi provoacă pe competitorii săi nord americani. Iar unul dintre aceştia este chiar cel mai mare dintre giganţii retailului mondial – Walmart.

 

Coincidenţă sau nu, Walmart şi-a revizuit în urmă cu un an conceptul comercial al brandului său de proximitate Neighborhood Market, iar la mijlocul acestei săptămâni a adus noi îmbunătăţiri în aproape toate privinţele: arhitectură şi decoraţiuni interioare, layout, mobilier, semnalizare, servicii in-store. De asemenea, sortimentaţia se lărgeşte în gamele de produse proaspete şi bio, carne, gastronomie, cosmetice şi parafarrmaceutice. Clienţii îşi pot prepara singuri pizza, prăjituri şi produse de panificaţie în magazin.

 

Aşa cum se poate observa în fotografiile ataşate, noul concept oferă clienţilor serviciul pickup (similar serviciului Drive, comandă online urmată de preluarea produselor din magazin), precum şi alimentare cu carburanţi.

Oficialii Walmart au declarat presei americane că noul design este în măsură să echipeze mai bine formatul de proximitate în competiţia cu alţi retaileri.

 

 

 

 

 

 

 

 

Cuvinte cheie: ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii