Lidl pregăteşte debarcarea pe Coasta de Est a SUA. Cum îl întâmpină Walmart

Vineri, 31 Martie 2017, ora 20:53 | Vizualizari: 678
de Cristian Badescu

La doi ani după ce anunţa înfiinţarea subsidiarei Lidl US, discounterul german se pregăteşte să deschidă, în această vară, primele magazine pe Coasta de Est a Statelor Unite. Presa americană scrie despre aproximativ 80 de magazine Lidl aflate în diverse stadii de construcţie, însă germanii vor cel puţin 100, aşa că pe web-siteul său destinat pieţei americane Lidl invită la colaborare furnizorii locali de servicii imobiliare şi publică un formular destinat celor care au în ofertă spaţii comerciale potrivite criteriilor postate în detaliu. 

 

Siteul conţine un mesaj şi  un formular de contact pentru furnizorii locali de produse , precum şi o foarte bine dezvoltată secţiune „Cariere”, cu declaraţii de intenţie ale angajatorului Lidl, testimoniale ale angajaţilor americani, oferte de joburi şi o aplicaţie de identificare a joburilor disponibile în fiecare  localitate vizată de retailerul german. 

 

Pe lângă demersurile temeinice pentru o instalare solidă pe pământ american, discursul îndrăzneţ al Lidl – care se proclamă ofertantul celor mai mici preţuri posibile, al produselor de cea mai bună calitate şi al celei mai plăcute experienţe de cumpărare posibilă – îi provoacă pe competitorii săi nord americani. Iar unul dintre aceştia este chiar cel mai mare dintre giganţii retailului mondial – Walmart.

 

Coincidenţă sau nu, Walmart şi-a revizuit în urmă cu un an conceptul comercial al brandului său de proximitate Neighborhood Market, iar la mijlocul acestei săptămâni a adus noi îmbunătăţiri în aproape toate privinţele: arhitectură şi decoraţiuni interioare, layout, mobilier, semnalizare, servicii in-store. De asemenea, sortimentaţia se lărgeşte în gamele de produse proaspete şi bio, carne, gastronomie, cosmetice şi parafarrmaceutice. Clienţii îşi pot prepara singuri pizza, prăjituri şi produse de panificaţie în magazin.

 

Aşa cum se poate observa în fotografiile ataşate, noul concept oferă clienţilor serviciul pickup (similar serviciului Drive, comandă online urmată de preluarea produselor din magazin), precum şi alimentare cu carburanţi.

Oficialii Walmart au declarat presei americane că noul design este în măsură să echipeze mai bine formatul de proximitate în competiţia cu alţi retaileri.

 

 

 

 

 

 

 

 

Cuvinte cheie: ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Topurile rentabilității în FMCG

Companiile de producție sunt vedetele clasamentelor privind rentabilitatea obținută în afacerile derulate în 2016.   Producătorii de bunuri de larg consum domină topurile de rentabilitate realizate de revista Piaţa pe baza datelor financiare publicate pentru anul 2016. Dacă în ceea ce...

Topurile industriei FMCG

Industria FMCG a trecut pragul de 100 de miliarde de lei, afaceri realizate în 2016 de principalele 100 de companii Cele mai importante 100 de companii din industria bunurilor de larg consum au realizat în anul fiscal 2016, cumulat, afaceri totale în valoare de  100,74 miliarde lei (22 miliarde...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 iulie 2017




Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii