Lidl pregăteşte debarcarea pe Coasta de Est a SUA. Cum îl întâmpină Walmart

Vineri, 31 Martie 2017, ora 20:53 | Vizualizari: 962
de Cristian Badescu

La doi ani după ce anunţa înfiinţarea subsidiarei Lidl US, discounterul german se pregăteşte să deschidă, în această vară, primele magazine pe Coasta de Est a Statelor Unite. Presa americană scrie despre aproximativ 80 de magazine Lidl aflate în diverse stadii de construcţie, însă germanii vor cel puţin 100, aşa că pe web-siteul său destinat pieţei americane Lidl invită la colaborare furnizorii locali de servicii imobiliare şi publică un formular destinat celor care au în ofertă spaţii comerciale potrivite criteriilor postate în detaliu. 

 

Siteul conţine un mesaj şi  un formular de contact pentru furnizorii locali de produse , precum şi o foarte bine dezvoltată secţiune „Cariere”, cu declaraţii de intenţie ale angajatorului Lidl, testimoniale ale angajaţilor americani, oferte de joburi şi o aplicaţie de identificare a joburilor disponibile în fiecare  localitate vizată de retailerul german. 

 

Pe lângă demersurile temeinice pentru o instalare solidă pe pământ american, discursul îndrăzneţ al Lidl – care se proclamă ofertantul celor mai mici preţuri posibile, al produselor de cea mai bună calitate şi al celei mai plăcute experienţe de cumpărare posibilă – îi provoacă pe competitorii săi nord americani. Iar unul dintre aceştia este chiar cel mai mare dintre giganţii retailului mondial – Walmart.

 

Coincidenţă sau nu, Walmart şi-a revizuit în urmă cu un an conceptul comercial al brandului său de proximitate Neighborhood Market, iar la mijlocul acestei săptămâni a adus noi îmbunătăţiri în aproape toate privinţele: arhitectură şi decoraţiuni interioare, layout, mobilier, semnalizare, servicii in-store. De asemenea, sortimentaţia se lărgeşte în gamele de produse proaspete şi bio, carne, gastronomie, cosmetice şi parafarrmaceutice. Clienţii îşi pot prepara singuri pizza, prăjituri şi produse de panificaţie în magazin.

 

Aşa cum se poate observa în fotografiile ataşate, noul concept oferă clienţilor serviciul pickup (similar serviciului Drive, comandă online urmată de preluarea produselor din magazin), precum şi alimentare cu carburanţi.

Oficialii Walmart au declarat presei americane că noul design este în măsură să echipeze mai bine formatul de proximitate în competiţia cu alţi retaileri.

 

 

 

 

 

 

 

 

Cuvinte cheie: ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

6 tipsuri pentru abordarea modernă a relației comerciale furnizori-retaileri

Ce trebuie să facă un furnizor înainte de a porni la negocierea cu buyerii unui mare lanţ de retail? Ce trebuie să ştie despre cel cu care negociază? Ce informaţii trebuie să prezinte despre produsul lui? Ce atitudine are față de cel cu care negociază? Cum se îmbracă la negociere? Ce...

5 mari provocări în retail aduse de torentul AMAZON

Ce schimbări aduce în retailul modern european invazia agresivă a celui mai mare retailer online.   Cum intri în competiţie cu un retailer care nu pune miză pe adaosul comercial?    E dificil să concurezi cu un competitor de talia Amazon, pentru că are un model de business ce...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 septembrie 2017




Retail

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

Luna august a adăugat 24 de noi magazine în rețeaua retailului modern

Cele mai multe deschideri au avut loc în cadrul rețelelor Profi (16) și Mega Image (4) Profi ajunge la 610 unități În luna august, Profi a deschis în total 16 magazine. Cinci dintre acestea sunt în format City și au fost inau­gurate în Roșiori de Vede (Teleorman), București,...

arhiva sectiunii