Lidl pregăteşte debarcarea pe Coasta de Est a SUA. Cum îl întâmpină Walmart

Vineri, 31 Martie 2017, ora 20:53 | Vizualizari: 1003
de Cristian Badescu

La doi ani după ce anunţa înfiinţarea subsidiarei Lidl US, discounterul german se pregăteşte să deschidă, în această vară, primele magazine pe Coasta de Est a Statelor Unite. Presa americană scrie despre aproximativ 80 de magazine Lidl aflate în diverse stadii de construcţie, însă germanii vor cel puţin 100, aşa că pe web-siteul său destinat pieţei americane Lidl invită la colaborare furnizorii locali de servicii imobiliare şi publică un formular destinat celor care au în ofertă spaţii comerciale potrivite criteriilor postate în detaliu. 

 

Siteul conţine un mesaj şi  un formular de contact pentru furnizorii locali de produse , precum şi o foarte bine dezvoltată secţiune „Cariere”, cu declaraţii de intenţie ale angajatorului Lidl, testimoniale ale angajaţilor americani, oferte de joburi şi o aplicaţie de identificare a joburilor disponibile în fiecare  localitate vizată de retailerul german. 

 

Pe lângă demersurile temeinice pentru o instalare solidă pe pământ american, discursul îndrăzneţ al Lidl – care se proclamă ofertantul celor mai mici preţuri posibile, al produselor de cea mai bună calitate şi al celei mai plăcute experienţe de cumpărare posibilă – îi provoacă pe competitorii săi nord americani. Iar unul dintre aceştia este chiar cel mai mare dintre giganţii retailului mondial – Walmart.

 

Coincidenţă sau nu, Walmart şi-a revizuit în urmă cu un an conceptul comercial al brandului său de proximitate Neighborhood Market, iar la mijlocul acestei săptămâni a adus noi îmbunătăţiri în aproape toate privinţele: arhitectură şi decoraţiuni interioare, layout, mobilier, semnalizare, servicii in-store. De asemenea, sortimentaţia se lărgeşte în gamele de produse proaspete şi bio, carne, gastronomie, cosmetice şi parafarrmaceutice. Clienţii îşi pot prepara singuri pizza, prăjituri şi produse de panificaţie în magazin.

 

Aşa cum se poate observa în fotografiile ataşate, noul concept oferă clienţilor serviciul pickup (similar serviciului Drive, comandă online urmată de preluarea produselor din magazin), precum şi alimentare cu carburanţi.

Oficialii Walmart au declarat presei americane că noul design este în măsură să echipeze mai bine formatul de proximitate în competiţia cu alţi retaileri.

 

 

 

 

 

 

 

 

Cuvinte cheie: ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila

Special

Personal data - punct. Și de la capăt

GDPR: Marketing în alertă!     General Data Protection Regulation transformă datele personale ale consumatorilor, din peștișorul de aur al departamentelor de marketing, în castane fierbinți. Companiile trebuie să reconstruiască din temelii bazele de date și să ceară...

Paradoxul BIO

Sunt aproape 15.000 de producători români certificați plus încă 2.000 în curs de certificare, dar la raft avem foarte puţine produse românești BIO. Atât consumatorii, cât şi retailerii, așteaptă o creştere a ofertei de produse locale ecologice.   Piaţa produselor ecologice...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 30 noiembrie 2017


Retail

Luna octombrie a bifat 26 de deschideri în retailul modern

Profi a inaugurat în octombrie 19 magazine, dintre care cinci în format Standard, şapte în format City şi alte şapte în format Loco. Cele mai recente s-au deschis la Baia de Arieş, Bălteşti (Prahova), Braşov, Bucureşti şi Timişoara. Prezentă în 353 de localități, Profi este rețeaua...

Principalele etape ale procesului de remodelare a magazinelor BILLA

În 22 decembrie 2015, Carrefour anunța semnarea unui acord de achiziție a societății Billa România, cu Grupul Rewe. Într-o a doua etapă, pe 29 iunie 2016, Consiliului Concurenței abrobă achiziţia celor 86 de magazine Billa. Datorită acestei achiziții, Carrefour devenea primul operator de...

arhiva sectiunii