Lidl pregăteşte debarcarea pe Coasta de Est a SUA. Cum îl întâmpină Walmart

Vineri, 31 Martie 2017, ora 20:53 | Vizualizari: 499
de Cristian Badescu

La doi ani după ce anunţa înfiinţarea subsidiarei Lidl US, discounterul german se pregăteşte să deschidă, în această vară, primele magazine pe Coasta de Est a Statelor Unite. Presa americană scrie despre aproximativ 80 de magazine Lidl aflate în diverse stadii de construcţie, însă germanii vor cel puţin 100, aşa că pe web-siteul său destinat pieţei americane Lidl invită la colaborare furnizorii locali de servicii imobiliare şi publică un formular destinat celor care au în ofertă spaţii comerciale potrivite criteriilor postate în detaliu. 

 

Siteul conţine un mesaj şi  un formular de contact pentru furnizorii locali de produse , precum şi o foarte bine dezvoltată secţiune „Cariere”, cu declaraţii de intenţie ale angajatorului Lidl, testimoniale ale angajaţilor americani, oferte de joburi şi o aplicaţie de identificare a joburilor disponibile în fiecare  localitate vizată de retailerul german. 

 

Pe lângă demersurile temeinice pentru o instalare solidă pe pământ american, discursul îndrăzneţ al Lidl – care se proclamă ofertantul celor mai mici preţuri posibile, al produselor de cea mai bună calitate şi al celei mai plăcute experienţe de cumpărare posibilă – îi provoacă pe competitorii săi nord americani. Iar unul dintre aceştia este chiar cel mai mare dintre giganţii retailului mondial – Walmart.

 

Coincidenţă sau nu, Walmart şi-a revizuit în urmă cu un an conceptul comercial al brandului său de proximitate Neighborhood Market, iar la mijlocul acestei săptămâni a adus noi îmbunătăţiri în aproape toate privinţele: arhitectură şi decoraţiuni interioare, layout, mobilier, semnalizare, servicii in-store. De asemenea, sortimentaţia se lărgeşte în gamele de produse proaspete şi bio, carne, gastronomie, cosmetice şi parafarrmaceutice. Clienţii îşi pot prepara singuri pizza, prăjituri şi produse de panificaţie în magazin.

 

Aşa cum se poate observa în fotografiile ataşate, noul concept oferă clienţilor serviciul pickup (similar serviciului Drive, comandă online urmată de preluarea produselor din magazin), precum şi alimentare cu carburanţi.

Oficialii Walmart au declarat presei americane că noul design este în măsură să echipeze mai bine formatul de proximitate în competiţia cu alţi retaileri.

 

 

 

 

 

 

 

 

Cuvinte cheie: ,
Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Capcanele creşterii

Inflaţia, scumpirea materiilor prime, reducerea investiţiilor guvernamentale şi riscul de recesiune sunt pericole ce pot induce o schimbare de trend în FMCG, după ce 2017 a început neobişnuit de bine pentru furnizori şi retaileri ca urmare a creşterii salariilor, a pensiilor şi a altor venituri bugetare. ...

Afacerea «MEDIU»: cine profită mai mult?

În problematica deşeurilor, accentul se pune pe bani şi mai puţin pe protecţia mediului. Chiar şi legislaţia prezentă şi modificările propuse pentru legislaţia viitoare sunt centrate pe taxe indirecte sau penalităţi, în timp ce problematica mediului apare ca o consecinţă a acestor prevederi de ordin...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 martie 2017


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii