UPDATE: Lideri în marketing şi comunicare – speakeri la „Oameni şi Branduri”, a cincea ediţie a fmcg & retail MARKETING CONFERENCE

Miercuri, 29 Martie 2017, ora 18:16 | Vizualizari: 828

UPDATE 2: Retailerii Kaufland, Metro Cash & Carry şi Cora, furnizorii Agrana, Aldis, Farmec, Ursus au confirmat recent participarea la „Oameni şi Branduri”.

 

UPDATE 1: Andreea Mihai, Carrefour, va vorbi în sesiunea a doua,  „Misiunea brandului”, alături de Peter Muller, Heidi Chocolat, şi Irina Ionescu, Unilever SCE. 

 

În prima sesiune, Ana-Maria Băjan, Caroli Foods, va susţine o prezentare pe tema angajamentului brandului Sissi faţă de consumatori şi consolidarea comuniunii de valori între creatorii brandului şi consumatori. Prezentarea va conţine şi un research „live” printre participanţi pe un topic asociat temei.

 

O parte tot mai importantă a personalităţii oamenilor se reflectă în brandurile pe care le creează şi le re-creează zi de zi, ca şi în cele pe care le adoptă, ca orice consumator. Despre relaţia de interdependenţă dintre oameni şi branduri vor vorbi, la a cincea ediţie a conferinţei anuale de marketing organizată de Piaţa, personalităţi recunoscute în domeniu: Andreea Mihai – directorul de marketing al Carrefour România, Ana-Maria Băjan – directorul executiv de marketing al Caroli Foods, Cristina Miclea – directorul de marketing al Albalact, Ana-Maria Caia – content specialist, Radu Timiş Jr – director de dezvoltare Cris-Tim, Peter Muller – CEO Heidi Chocolat şi Adrian Marinoiu – marketing manager al Râureni.

 

„Oameni şi Branduri” propune două sesiuni de prezentări şi dezbateri despre identitatea şi angajamentele brandurilor şi despre misiunea brandurilor, precumşi o sesiune de discuţii despre percepţia consumatorilor despre branduri, despre sinceritatea lor şi implicarea lor în societate. Programul complet al conferinţei şi temele de discuţie ale fiecărei sesiuni pot fi găsite aici. Conferinţa este susţinută de companii şi branduri emblematice pentru industria bunurilor de larg consum din România: Unilever, Dove, Delikat, Rama, Delma, Algida, Dero, Coccolino, Domestos, Cris-Tim, Albalact, Zuzu, Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro, GlaxoSmithKline, Aquafresh, Sensodyne, Art Match sunt Parteneri Principali, Heidi Chocolat este Partener Gold, iar RisCo, eFIN şi EuroExpo sunt Parteneri  Media .

 

Evenimentul va avea loc în data de 26 aprilie, în salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din Capitală, iar rezervarea locurilor de participare se poate face aici după consultarea planului sălii şi alegerea celor mai bune locuri disponibile.

 

 
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Ceva nu se leagă

  După zece ani de investiții masive în FMCG, capitalul străin domină majoritatea categoriilor din acest sector. Trei segmente foarte competitive – procesarea cărnii, produse de panificaţie și îmbutelierea apelor minerale – au rămas şi se pare că vor rămâne sub controlul capitalului...

Cooperativizare. De data asta, e de bine

Marii retaileri își organizează propriile lanțuri scurte agro-alimentare   Drumul producției locale din mediul rural către rafturile marilor retaileri continuă să fie o provocare. Autoritățile, care au preferat să promoveze o lege – Legea 150/iulie 2016 – ce se dovedește a fi pe cât...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 mai 2017


Retail

Retailul european staționează, cel românesc încinge motoarele

În primul trimestru al anului 2017, comerțul modern din România a atins o cotă de piață de 62%, câștigând aproximativ 2 puncte procentuale în detrimentul comerțului tradițional, arată datele GfK Consumer Panel. Discounterii, supermarketurile și magazinele moderne de proximitate au cea mai...

Farmec apasă pedala de accelerație a deschiderilor de magazine proprii

Ținta este un număr de 50 de magazine care să acopere toate zonele țării   Într-un interviu acordat revistei Piața, Mircea Turdean, directorul general al companiei Farmec, a vorbit despre strategia de extindere a rețelelor de magazine proprii Farmec și Gerovital, despre ce încasări au acestea...

arhiva sectiunii