UPDATE: Lideri în marketing şi comunicare – speakeri la „Oameni şi Branduri”, a cincea ediţie a fmcg & retail MARKETING CONFERENCE

Miercuri, 29 Martie 2017, ora 18:16 | Vizualizari: 705

UPDATE 2: Retailerii Kaufland, Metro Cash & Carry şi Cora, furnizorii Agrana, Aldis, Farmec, Ursus au confirmat recent participarea la „Oameni şi Branduri”.

 

UPDATE 1: Andreea Mihai, Carrefour, va vorbi în sesiunea a doua,  „Misiunea brandului”, alături de Peter Muller, Heidi Chocolat, şi Irina Ionescu, Unilever SCE. 

 

În prima sesiune, Ana-Maria Băjan, Caroli Foods, va susţine o prezentare pe tema angajamentului brandului Sissi faţă de consumatori şi consolidarea comuniunii de valori între creatorii brandului şi consumatori. Prezentarea va conţine şi un research „live” printre participanţi pe un topic asociat temei.

 

O parte tot mai importantă a personalităţii oamenilor se reflectă în brandurile pe care le creează şi le re-creează zi de zi, ca şi în cele pe care le adoptă, ca orice consumator. Despre relaţia de interdependenţă dintre oameni şi branduri vor vorbi, la a cincea ediţie a conferinţei anuale de marketing organizată de Piaţa, personalităţi recunoscute în domeniu: Andreea Mihai – directorul de marketing al Carrefour România, Ana-Maria Băjan – directorul executiv de marketing al Caroli Foods, Cristina Miclea – directorul de marketing al Albalact, Ana-Maria Caia – content specialist, Radu Timiş Jr – director de dezvoltare Cris-Tim, Peter Muller – CEO Heidi Chocolat şi Adrian Marinoiu – marketing manager al Râureni.

 

„Oameni şi Branduri” propune două sesiuni de prezentări şi dezbateri despre identitatea şi angajamentele brandurilor şi despre misiunea brandurilor, precumşi o sesiune de discuţii despre percepţia consumatorilor despre branduri, despre sinceritatea lor şi implicarea lor în societate. Programul complet al conferinţei şi temele de discuţie ale fiecărei sesiuni pot fi găsite aici. Conferinţa este susţinută de companii şi branduri emblematice pentru industria bunurilor de larg consum din România: Unilever, Dove, Delikat, Rama, Delma, Algida, Dero, Coccolino, Domestos, Cris-Tim, Albalact, Zuzu, Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro, GlaxoSmithKline, Aquafresh, Sensodyne, Art Match sunt Parteneri Principali, Heidi Chocolat este Partener Gold, iar RisCo, eFIN şi EuroExpo sunt Parteneri  Media .

 

Evenimentul va avea loc în data de 26 aprilie, în salonul Le Diplomate al hotelului Hilton din Capitală, iar rezervarea locurilor de participare se poate face aici după consultarea planului sălii şi alegerea celor mai bune locuri disponibile.

 

 
 

Adauga un comentariu


Trimite prin e-mail
Versiunea printabila



Special

Capcanele creşterii

Inflaţia, scumpirea materiilor prime, reducerea investiţiilor guvernamentale şi riscul de recesiune sunt pericole ce pot induce o schimbare de trend în FMCG, după ce 2017 a început neobişnuit de bine pentru furnizori şi retaileri ca urmare a creşterii salariilor, a pensiilor şi a altor venituri bugetare. ...

Afacerea «MEDIU»: cine profită mai mult?

În problematica deşeurilor, accentul se pune pe bani şi mai puţin pe protecţia mediului. Chiar şi legislaţia prezentă şi modificările propuse pentru legislaţia viitoare sunt centrate pe taxe indirecte sau penalităţi, în timp ce problematica mediului apare ca o consecinţă a acestor prevederi de ordin...

arhiva sectiunii

Harta retailului modern


Nou! Harta retailului modern din Romania.

Harta Retailului Modern - 31 martie 2017


Retail

Comerţul modern şi-a adjudecat, în februarie, 14 noi unităţi

Profi a deschis 12 magazine, iar Lidl şi Kaufland, câte unul.   Reţeaua Profi deţine în prezent 523 de magazine, acoperind 272 de localităţi.   Cele mai recente magazine Profi au fost deschise în ultima zi a lunii, la Halchiu şi Brusturi. Nouă dintre noile magazine din a doua lună...

Ianuarie a bifat 16 noi deschideri în comerțul modern

Cele mai multe inaugurări aparțin retailerului Profi Rom Food. Profi încheie luna ianuarie cu un nou record, inaugurând zece magazine . Trei dintre acestea sunt în format City și au fost deschise la Bacău, Cluj Napoca și Giroc (Timiș). În format Loco s-au deschis patru unități, după cum...

arhiva sectiunii